بودجه سنگین حمایتی کرونا در انتاریو اکنون در حال جابجا و هزینه شدن در پروژه‌های بهداشتی، جاده‌ها و پل‌ها و اقدامات زیربنایی دیگر است
بیانیه اقتصادی پاییز استان که امروز پنجشنبه منتشر شده نشان از پیش‌بینی کسری بودجه ۲۱.۵ بیلیون دلاری، که کمتر از کسری اعلانی ۳۳.۱ بیلیون دلاری‌ست، دارد. طبق این بیانیه در عین اینکه کمک‌های کرونای استان بتدریج قطع می‌شود، به بودجه بهداشتی و کار افزوده می‌گردد.
بودجه سنگین حمایتی کرونا در انتاریو اکنون در حال جابجا و هزینه شدن در پروژه‌های بهداشتی، جاده‌ها و پل‌ها و اقدامات زیربنایی دیگر است که نشان از آغاز خروج از شیوع کرونا دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
انتاریو نیز کمک‌های کرونای خود را قطع و در موارد اعلانی جدید خرج می‌کند
"پیتر بتلنفالوی" وزیر دارایی استان گفت که سرمایه‌گذاری روی نیروی کار، مراقبت‌های بهداشتی و زیرساخت‌ها همه به هم مرتبط هستند و این مسیری‌ست که انتاریو در پیش گرفته است. وی گفت ۵۴۹ میلیون دلار دیگر در طول ۳ سال به مراقبت‌های خانگی و اجتماعی اختصاص می‌دهد تا خدمات مراقبت در منزل را گسترش دهد و حدود ۲۸,۰۰۰ بیمار پس از جراحی حاد و ۲۱,۰۰۰ بیمار دیگر با شرایط پیچیده بهداشتی را تأمین مالی کند. دولت می‌گوید که بدین شکل خواهد توانست به ویزیت‌های پرستاران، پزشکان و بهیاران شخصی کمک برساند. بعلاوه ۳۴۲ میلیون دلار نیز صرف ارتقای مهارت‌های بیش از ۵,۰۰۰ پرستار ثبت‌نام شده و ۸,۰۰۰ کارمند پشتیبانی شخصی استان خواهد کرد و ۵۷.۶ میلیون دلار را نیز به استخدام ۲۲۵ پرستار دیگر در مراقبت‌های طولانی مدت از سال آینده تخصیص می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
انتاریو همچنین در نظر دارد ۲۲ میلیون دلار را طی ۳ سال برای یکپارچه‌سازی اطلاعات بالینی بین بیمارستان‌ها و خانه‌های مراقبت طولانی مدت به منظور ساده سازی پذیرش مجدد و دادن اطلاعات به خانواده‌ها هزینه کند. ۲۹ میلیون دلار نیز صرف بودجه بهداشت روان برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و مراقبت‌های طولانی مدت، کودکان و جوانان مبتلا به اختلالات گوارشی و دانش‌آموزان پس از متوسطه اختصاص داده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در بودجه اعلان امروز هیچ کاهش مالیاتی دیده نمی‌شود اگرچه استان در حال ارائه یک "اعتبار مالیاتی اقامت" است. طبق این اعتبار این به ساکنان انتاریو ۲۰ درصد از هزینه‌های اقامت آنها تا سقف ۱,۰۰۰ دلار برای یک فرد یا ۲,۰۰۰ دلار برای یک خانواده در سال ۲۰۲۲ برمی‌گردد. همچنین اعتبار مالیاتی ایمنی خانه سالمندان انتاریو و اعتبار مالیاتی آموزش مشاغل انتاریو نیز تمدید می‌شوند و اعتبار مالیاتی مراقبت از کودکان نیز تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و به طور متوسط از ۱,۲۵۰ دلار به ۱,۵۰۰ دلار می‌رسد. این در حالی‌ست که حداقل دستمزد ساعتی ۱۵ دلار نیز دیروز توسط داگ فورد اعلام شد و به لایحه قانون امسال مجلس افزوده گشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
دولت امروز گفت امسال ۲.۶ بیلیون دلار برای توسعه و تعمیر بزرگراه‌ها و پل‌ها و همچنین پیشبرد پروژه‌های کنارگذر برادفورد و بزرگراه ۴۱۳ اختصاص می‌دهد، در حالیکه هنوز مشخص نیست هزینه آن جاده‌ها چقدر است. دولت گفته است بزرگراه ۴۱۳ به کاهش ازدحام در مناطق یورک، پیل و هالتون کمک خواهد کرد و کنارگذر برادفورد بزرگراه ۴۰۰ و بزرگراه ۴۰۴ را به هم متصل می‌کند تا از بار ترافیکی سنگین در خیابان‌های شرقی - غربی بکاهد.
این استان پس از اختصاص ۱۰.۷ بیلیون دلار به بودجه محدود زمانی کووید-۱۹ انتاریو در سال جاری، از جمله حمایت از مدارس، قصد دارد آن را به ۳.۴ بیلیون دلار در سال آینده کاهش دهد و تا سال ۲۰۲۳-۲۰۲۴ آنرا به صفر برساند. بدون احتساب بودجه محدود زمانی کرونا، مخارج این برنامه قرار است از ۱۶۵.۵ بیلیون دلار در سال جاری به ۱۷۳ بیلیون دلار در سال آینده افزایش یابد.
بدین شکل پیش‌بینی می‌شود که کسری بودجه انتاریو در سال‌های ۲۰۲۲-۲۳ به ۱۹.۶ بیلیون دلار و سپس در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۳ به ۱۲.۹ بیلیون دلار کاهش یابد. بدهی خالص استان قرار است امسال به مرز ۴۰۰ میلیون دلار برسد که از پیش‌بینی قبلی ۴۴۰ بیلیون دلار بسیار کمتر است.
 
مخالفت احزاب مخالف
احزاب اپوزیسیون، همه این پروژه‌ها را مورد تردید قرار دادند و برای گفتند که آیا مسیرهای جاده‌کشی اعلانی جدید به نفع متحدان فورد تصویب می‌شود یا اینکه واقعا به نفع رانندگان و مسافران است و در ضمن وضعیت محیط‌زیست چه می‌شود. "کاترین فایف" منتقد مالی نیودموکرات‌ها گفت که مخالف ساخت بزرگراه‌ها نیست اما آنها باید با دلایل درست ساخته شوند و افزود: "شکی نیست که کنارگذر برادفورد و بزرگراه ۴۱۳ انگیزه‌های سیاسی دارند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


"مایک شراینر"، رهبر حزب سبز نیز گفت که راه بهبود کووید-۱۹ نباید روی زمین‌های کشاورزی ساخته شود و افزود: "ما در شرایط اضطراری آب و هوایی هستیم اما داگ فورد سرش را در بتن فرو کرده بطوریکه در اعلان ۲۰۰ صفحه‌ای امروزش بودجه تغییرات آب و هوایی را فقط ۴ بار، اما بزرگراه‌ها را ۵۸ بار ذکر کرده است".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, November 4, 2021 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به