اتحادیه معلمان می‌گوید توضیح بیشتری ندارد و فقط مایل است فوق برنامه‌های مربوط به "مطالعات مذهبی دانش‌آموزان" را اجرا کند
"استفن لچه" وزیر آموزش و پرورش امروز خطاب به اتحادیه معلمان مدارس کاتولیک از کوره در رفت و درباره مصوبه‌هایی که آنها از طرف خودشان تصویب می‌کنند و به اجرا می‌گذارند گفت: "دیگر بس است".
اتحادیه معلمان مدارس کاتولیک اخیرا قانونی را بدون مشورت با وزارت آموزش و پرورش تصویب کرده و به اجرا گذاشته که در آن کلیه برنامه‌های کمک درسی را لغو کرده و از اجرای آنها سر باز می‌زند و بعلاوه اینکه حاضر نیست با والدین دانش‌آموزان هم مصاحبه کند. این در واقع نتیجه طناب‌کشی میان اتحادیه معلمان با هیئت مدیره مدارس که شامل والدین دانش‌آموزان است می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
اتحادیه معلمان انتاریو: نه برنامه کمک درسی اجرا می‌کنیم و نه با والدین صحبت می‌کنیم؛ وزیر آموزش و پرورش: دیگر بس است
پس از بیش از ۱۲ سال اعتصاب پیاپی معلمان برای افزایش حقوق در انتاریو که منجر به سه برابر شدن حقوق آنها، و نزدیک به سالی ۹۰,۰۰۰ دلار درآمد شد، سرانجام سال گذشته، اتحادیه‌های معلمان با وزارت آموزش و پرورش به توافق رسیدند. متن این توافق هرگز اعلان نشده است. پس از این توافق و شیوع کوید، اتحادیه معلمان در هماهنگی با بهداشت انتاریو اقدام به تعطیلی کلاس‌های حضوری مدارس بدون هماهنگی با وزارتخانه کرد در حالیکه نرخ شیوع کرونا در مدارس چندین برابر کمتر از نرخ شیوع جامعه بود، که این اقدام با مخالفت لچه و هیئت مدیره مدارس مواجه شد که می‌گفتند مدارس انتاریو برای دانش‌آموزان و کودکان ما امن‌تر از هر جای دیگر استان است، اما اتحادیه معلمان همچنان به تعطیلی کلاس‌های حضوری ادامه داد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اکنون در اقدامی جدید اتحادیه مدارس کاتولیک می‌گوید که هم کلیه برنامه‌های کمک درسی دانش‌آموزان را تا اطلاع ثانوی به طور کامل ملغی کرده و هم حاضر نیست به مصاحبه با والدین دانش‌آموزان که هیئت مدیره مدارس را تشکیل می‌دهند و قرار است از آخر همین هفته آغاز شود تن در دهد. امروز لچه در مقابل این موضع اعلان کرد: "دیگر بس است. ما وظیفه داریم دانش‌آموزان و فرزندانمان را در اولین و بالاترین اولویت قرار دهیم و به همین دلیل به اتحادیه‌ها می‌گویم بلافاصله کلیه این خدمات پایه و ضروری را برای دانش‌آموزان و والدین آنها به اجرا بگذارند که آنها شایسته دریافت این خدمات هستند. این کار اتحادیه معلمان پس از یک سال و نیم سخت برای دانش‌آموزان و والدین آنها، کاملا غیرقابل قبول است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بلافاصله پس از این اعلان، اتحادیه معلمان کاتولیک انتاریو که ۴,۰۰۰ معلم در عضویت خود دارد گفت که آنها کارشان را انجام می‌دهند و کل محتوای درسی را به دانش‌آموزان تدریس خواهند کرد و ارتباط با والدین را نیز بطور مداوم "تشویق" می‌کنند، اما بعلت حجم کاری، اعلان نمرات پایانی دانش‌آموزان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. "جولی التومار-دی نانزیو" ریاست اتحادیه معلمان کاتولیک گفت: "ع بعنوان عالی (excellent)، خ بعنوان خوب (good)، ق برای قابل قبول (satisfactory) و ب بعنوان بهتر است بهبود یابد (needs improvement)؛ ما فقط این چهار نمره را اعلان خواهیم کرد. اینها نمرات دانش‌آموزان هستند که ما برای رضایت و بهبود روابط با هیئت مدیره قادریم به دانش‌آموزان در زمان کرونا بدهیم. در حالیکه هیئت مدیره مدارس نمی‌خواهد موافقت کند که وظایف جاری خود را انجام دهد ما بیش از این نمی‌توانیم کاری کنیم. واضح است که معلمان در عین کرونا برای دانش‌آموزان بسیار جانفشانی کرده‌اند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
از سوی دیگر مذاکرات اتحادیه معلمان و هیئت مدیره مدارس مدت‌هاست که مسکوت مانده است. "جوزف مارتینو" یکی از اعضای هیئت مدیره می‌گوید که این هیئت مدیره به اتحادیه پیشنهاد کرده موافقت‌نامه‌هایی که مورد تایید دیگر اتحادیه‌های بوده را لااقل به اجرا بگذارند، اما اتحادیه معلمان حتی حاضر به موافقت با این پیشنهاد نیز نشده و بجایش می‌خواهد توانایی‌های هیئت مدیره در مدیریت مشکلات و مسائل مهم مربوط به کارمندان را محدود کند.
بنابراین، خانواده‌های ۶۰,۰۰۰ دانش‌آموزی که عضو هیئت مدیره مدارس کاتولیک انتاریو هستند تحت تاثیر این سیستم بدعت‌گذاری شده جدید معلمان قرار می‌گیرند و نتیجتا نمرات پایانی هفته بعد دانش‌آموزان فقط شامل حروف ع، خ، ق یا ن خواهد بود تا دانش‌آموزان فقط بتوانند به کلاس بالاتر بروند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اتحادیه معلمان می‌گوید هیچ توضیح بیشتری در این زمینه ندارد که بدهد و فقط مایل است فوق برنامه‌های مربوط به "مطالعات مذهبی دانش‌آموزان" را اجرا کند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, November 9, 2021 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به