تورنتو با این بودجه هنوز حدود ۱.۴ بیلیون کم دارد
بنا به گفته شورای تورنتو، امسال شهرداری "بودجه دوران کووید-۱۹" خود را با افزایش مالیات بر املاک شهروندانش بسته بطوریکه میانگین ۱۴۱ دلار به مالیات‌ها اضافه می‌شود.
پس از تصویب این افزایش مالیاتی در جلسه پنجشنبه شب شورای شهر، "جان توری" شهردار تورنتو گفت که بودجه کرونایی با افزایش ۴.۴ درصدی هم کفاف شهر را نمی‌دهد. این افزایش از همین امسال اجرایی می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تصویب شد: از همین امسال مالیات خانه‌ها در تورنتو ۴.۴% افزایش یافت
شهرداری می‌گوید در دوران کرونا آنچنان آسیبی خورده که هنوز به دریافت پول نقد بیشتری از سطوح بالاتر دولت استانی و فدرال نیاز دارد تا از غوطه‌ور شدن در یک "بحران بسیار اضطراری بودجه" در سال جاری برای حفظ خدمات شهری که دچار کمبودهای شدید هستند جلوگیری کند. تورنتو با این بودجه هنوز حدود ۱.۴ بیلیون کم دارد که انتظار دارد دولت‌های فدرال و استانی آنرا پوشش دهند، و این درخواست جزئی از بودجه شده است. این در حالی‌ست که شهرداری تورنتو برخلاف دولت‌های استانی و فدرال نمی‌تواند هیچ سالش را با کسری بودجه به اتمام برساند. از سوی دیگر انتاریو سال‌هاست که با پشت سر گذاشتن کالیفرنیا، بدهکارترین دولت جهان است و دولت فدرال کانادا هم سال‌هاست کسری بودجه اعلان می‌کند. قرار است بخشی از این کسری با کمک ۷۵۰ میلیون دلاری اضافه بر سازمان دولت فدرال ترودو که پنجشنبه برای خدمات حمل و نقل در سراسر کانادا اعلان شد، جبران شود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

توری در جلسه شورای شهر از این اعلان ترودو استقبال کرد و گفت: "این امر ما را در بخش ترانزیت کمی کمک می‌کند. همانطور که همه می‌دانند، بخش ترانزیت بخش مهمی است، که در طی کرونا با حداقل مسافر و ضرر فراوان همچنان به کارش ادامه داد و این کمک دولت کانادا به هیچ وجه تمام کمبودیمان را جبران نمی‌کند". از سوی دیگر شورای شهر تصویب کرد که مالیات صاحبان مشاغل کوچک، با توجه به شرایط در طی و پس از کرونا کاهش ۱۵ درصدی بر مالیات املاکشان داشته باشند. تورنتو در میان دیگر شهرهای بزرگ‌شهر تورنتو یکی از پایین‌ترین نرخ‌های مالیات بر املاک را دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پول افزایش این مالیات به کجا می‌رود؟
کل بودجه عملیاتی سال ۲۰۲۲، که هزینه‌های روزانه مانند حمل و نقل، پلیس و پارک‌ها را پرداخت می‌کند، ۱۴.۹۹ بیلیون دلار می‌شود و بودجه سرمایه‌ای ۱۰ ساله که هزینه‌های ساخت و ساز پروژه‌های زیربنایی را تامین می‌کند، ۴۶.۶۱ بیلیون دلار است. میانگین افزایش هزینه ۱۴۱ دلاری برای صاحبان خانه از دو حوزه ناشی می‌شود: ۹۳ دلار از افزایش مالیات بر املاک مسکونی که ۲.۹ درصد افزایش می‌یابد، به علاوه ۴۸ دلار از افزایش ۱.۵ درصدی مالیات "ساختمان شهری" که برای مسکن و حمل و نقل پرداخت می‌کنند. میانگین ارزش خانه‌ها در تورنتو امسال به حدود ۶۹۷,۰۰۰ دلار رسیده است.
 
منتقدان چه می‌گویند؟
با این حال، منتقدان گفتند که شهر باید برای رسیدگی به مسائل جدی از جمله مسکن ارزان قیمت، زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی بشدت فرسوده و تغییرات آب و هوایی هزینه بیشتری بپردازد. یک روز پیش از این جلسه شورا، ۵۹ سازمان مستقر در تورنتو یک تماس فوری با شهردار و اعضای شورا شهر از آنها خواستند تا برخی از هزینه‌های بودجه امسال را دوباره ارزیابی کنند. این سازمان‌ها، از جمله شورای کار منطقه تورنتو و یورک و حمل و نقل عمومی "تی‌تی‌سی" گفتند که بودجه درآمدهای بالقوه آنها را محدود می‌کند و به میزان زیادتری به پلیس پول می‌دهد در حالی که بودجه برنامه‌ها و خدمات حیاتی را اصلا تامین نمی‌کند.
این بودجه همچنین با مخالفت‌هایی از سوی "دنزیل مینان وانگ" معاون شهردار مواجه شد. او گفت که برخی از ساکنان شهر نگرانی‌هایی درباره میزان افزایش مالیات بر دارایی خواهند داشت، حتی با وجود اینکه همه می‌دانند کرونا چه آسیبی به بودجه شهر زده است. او گفت: "این بودجه مانند بودجه زمان جنگ است. من فکر می‌کنم در حالی که به جلو می‌رویم باید با برخی از هزینه‌هایمان صلح کنیم".
"گورد پرکس" که نماینده حوزه ۴ از "پارکدیل-هاید پارک" است، منتقد دیگری بود. او تلاش کرد تا جلوی افزایش ۱۰ میلیون دلار از بودجه ۱.۱ بیلیون دلاری پلیس را که دو درصد بیشتر می‌شود را بگیرد و آن را صرف پروژه‌های کمک به افراد بی‌خانمان کند. او گفت: "من فکر می‌کنم مهم‌تر است که ۹۹ درصد از خواسته‌های پلیس را در اختیار پلیس قرار دهیم و بجایش حداقل به ۱,۰۰۰ نفر نیازمند که هیچی ندارند کمک کنیم". این تلاش او به نتیجه نرسید و بودجه پلیس افزایش یافت و به نیازمندان کمک نشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 برخی از طرح‌هایی که تصویب شدند، عبارتند از:
  • بودجه برای جلوگیری از خشونت در بیمارستان‌ها
  • استخدام افسران آیین‌نامه قوانین شهری بیشتر
  • تهیه لوازم "پرید یا قاعدگی" رایگان بانوان در پناهگاه‌ها
  • پایان جریمه در کتابخانه عمومی تورنتو
  • اجرای پروژه آموزش دیجیتالی سالمندان در مراکز اجتماعی تورنتو
  • نورپردازی پارک اسکیت برد کریستی پیتس
  • درخواست از دولت‌های استانی و فدرال تا توافقی در مورد مراقبت از کودکان و مهد کودک‌ها امضا کنند
  • درخواست از انتاریو برای تغییر قانونی که افسران پلیس تحت تحقیقات جنایی را ملزم به تعلیق با حقوق می‌کند.
این بودجه همچنین شامل ۱۳۵ میلیون دلار پول اضافه جدید، از جمله پول برای استخدام ۶۲ امدادگر جدید خط مقدم، گسترش برف‌روبی پیاده‌روها در سراسر شهر و بازگرداندن خدمات حمل و نقل عمومی تی‌تی‌سی به سطح قبل از شیوع کرونا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, February 18, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به