لچه (سمت راست) وزیر آموزش و پرورش جزئیات توافق را فاش نکرد و واتسون (سمت چپ) گفت که اتحادیه پنجشنبه درباره این توافق رای‌گیری می‌کند
در حالی که رهبران اتحادیه کارمندان آموزش و پرورش (موسوم به کوپ) در انتاریو اعلان اعتصاب از صبح روز دوشنبه کرده بودند، در آخرین لحظه گفتند که با دولت به توافق رسیده‌اند.
در صورت انجام اعتصاب، این دومین اعتصاب آنها در طول ماه گذشته به شمار می‌رفت. اعتصاب اول پس از دو روز و به‌علت تصویب قانون "ضد اعتصاب" در مجلس انتاریو، اتحادیه اعلان پیروزی کرده و دست از اعتصاب کشیده بود. اتحادیه با ۵۵,۰۰۰ عضو در پی افزایش حقوق و مزایای بیش از ۱۸ بیلیون دلار در پنج سال است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مدارس باز است: در آخرین لحظه، اتحادیه کارمندان آموزش و پرورش با دولت به توافق رسیدند، اعتصاب لغو شد
تصمیم برای لغو این اعتصاب در پی مذاکرات فشرده این آخر هفته بین اتحادیه و دولت استانی انتاریو اتخاذ شد. تیم چانه زنی اتحادیه کوپ در توییتر اعلام کرد که به توافقی آزمایشی رسیده و نوشت: "فردا هیچ اعتصابی نخواهیم داشت. اعضای ما برای ادامه حمایت از دانش‌آموزانی که ما افتخار همکاری با آن‌ها را داریم در مدارس مشغول کار خواهند بود". این اعلامیه، ارسال شده در ساعت ۵:۲۵ بعدازظهر، پیش از کنفرانس خبری "استفان لچه" وزیر آموزش و پرورش در محل مجلس انتاریو واقع در "کوئینز پارک" علنی شد. مذاکرات امروز از ساعت ۹ صبح آغاز شده بود و "لورا والتون" رئیس این اتحادیه گفت که دولت در آخرین دور مذاکرات امروز پولی برای خدمات جدید ارائه نکرده، با این حال، اتحادیه تصمیم گرفته پیشنهادات جدید دولت را برای رای‌گیری روز پنجشنبه اعضای خود بفرستد و در عین حال اعتصابی هم در کار نباشد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

والتون افزود که طی آن اعتصاب تا این اعتصاب دولت انتاریو به آنها پیشنهاد افزایش حقوق ساعتی یک دلار را داده و گفت آنها به سختی در پی کسب بهترین معامله برای اعضاء هستند و افزوده: "در حالی که امیدواریم اعتصاب ضروری نباشد، متعهد هستیم که تا حد امکان به والدین در مورد هر اقدام اطلاع دهیم". این در حالی‌ست که اتحادیه اخطاریه اعتصاب فردای خود را در سه‌شنبه هفته گذشته، و درست یک روز پس از لغو قانون ضد اعتصاب دولت در مجلس انتاریو که به تصویب و امضای طرفین رسیده بود مجددا تسلیم دولت کرد و به اطلاع خانواده‌ها هم رسانیده بود. دولت انتاریو نیز به فاصله چند روز مجددا قانون ضد اعتصاب را تصویب کرد. والتون امروز در سخنرانی خود گفت که اعتراض دو روزه پیشین یک اعتراض سیاسی بود و نه یک اعتصاب و به همین دلیل غیرقانونی نبود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از سوی دیگر لچه که با درخواست افزایش دستمزد نجومی این اتحادیه روبروست می‌گوید این اتحادیه درست پیش از تصویب قانون ضد اعتصاب پیشین، مبلغ افزایشش را نصف کرده بود ولی دولت انتاریو همچنان متعهد به مذاکرات و افزایش حقوق جوانمردانه آنهاست. او که در کوئینز پارک صحبت می‌کرد، گفت که قرار آزمایشی کنونی توافقی خبر خوبی برای دانش‌آموزان است زیرا وی می‌خواهد دانش‌آموزان همیشه سر کلاس باشند و در حین باز بودن مدارس دولت با معترضان مذاکره نماید. او گفت که همه طرف‌ها در جریان این مذاکرات به "پیروزی‌هایی" دست یافته‌اند و این توافق "نتیجه مثبتی برای همه طرف‌هاست"
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
لچه جزئیات توافق آزمایشی را فاش نکرد اما در بیانیه خود در توییتر گفت که دولت پیشنهاد افزایش دستمزد را بالاتر برده و همچنان بر سر میز مذاکرات خواهد ماند. او گفت: "پس از سال‌ها سختی کرونا، ما می‌دانیم که دانش‌آموزان شایسته حضور در کلاس در روز دوشنبه هستند و پس از آن هستند؛ ما برای دانش‌آموزان و آینده آنها و نیز همه والدین آنها در سراسر این استان ایستاده‌ایم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

برخی از هیئت‌های مدرسه، از جمله هیئت مدرسه منطقه تورنتو، گفته بودند که در صورت وقوع اعتصاب آنها مجبور به تعطیلی کلاس‌های درس خواهند بود. در اعتصابات قبلی مدارس یک روز تعطیل شده بودند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, November 20, 2022 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به