در یک ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، ترودو کنار یک پیانو ایستاده و قطعه‌ای از گروه کوئین را اجرا کرده است
امروز با نشر یک ویدئو آنلاین از "جاستین ترودو" نخست وزیر که او را در حال خواندن آواز آهنگ "بوهمین راپسودی" (کولی احساسی) نشان می‌دهد، موجی از واکنش‌های منفی و نیز دفاع را برانگیخت.
ترودو این آهنگ را روز پس از رسیدن به لندن و ۲ روز پیش از تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم، در حالیکه برای عزاداری به آنجا رفته بود، با پیانو و در لابی یک هتل خوانده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جنجال بر سر آوازخوانی آهنگ کوئین توسط ترودو در هتلی در لندن، ۲ روز پیش از خاکسپاری ملکه
در یک ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، ترودو کنار یک پیانو ایستاده و این قطعه از اجرای آهنگ گروه راک بریتانیایی کوئین در سال ۱۹۷۵ که در دنیا زبانزد است را چنین می‌خواند: "آسان بیا، آسان برو، کمی بالا، کمی پایین. به هر حال باد می‌وزد". طبق بیانیه دفتر ترودو، این آواز خواندن شنبه شب در لابی یک هتل رخ داده و سخنگوی دفتر وی در بیانیه‌ای نوشته: "روز شنبه، بعد از شام، نخست وزیر به یک گردهمایی کوچک با اعضای هیئت کانادایی که دور هم جمع شده بودند تا به زندگی و خدمات اعلیحضرت ادای احترام کنند، پیوست. ‌«گریگوری چارلز»، موسیقیدان مشهور اهل کبک و دریافت کننده جایزه کانادایی، در لابی هتل پیانو می‌نواخت که منجر به پیوستن برخی از اعضای هیئت و از جمله نخست وزیر، به او شد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ترودو بخشی از هیئت بزرگ کانادایی‌ست که شامل نخست وزیران سابق کشور، فرمانداران کل و دریافت کنندگان نشان کانادا به همراه سواران پلیس سلطنتی کانادا می‌شود که همگی برای عزاداری ملکه بریتانیا و سپس خاکسپاری او به آن کشور دعوت و پرواز کرده‌اند. حدود ۲,۰۰۰ نفر دیگر از جمله "جو بایدن" رئیس جمهور ایالات متحده و "امانوئل مکرون" رئیس جمهور فرانسه نیز در این مراسم که در کلیسای "وست مینستر" لندن برگزار می‌شد شرکت کردند تا ‌ملکه در کنار همسرش "فیلیپ" و نیز والدینش و خاکستر خواهرش پرنسس مارگارت به خاک سپرده شود. این مراسم و خاکسپاری روز دوشنبه به اتمام رسید و چندین روز خبرهای کشورهای مشترک‌المنافع از جمله کانادا را قرق کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ترودو دوشنبه را فقط برای امسال تعطیل دولت فدرال اعلان کرده و خود به نمایندگی از کانادا به بریتانیا رفته بود. مراسم‌های متعددی با عزاداران در سراسر کانادا برگزار شده است و به همین دلیل‌‌ برخی از افراد در رسانه‌های اجتماعی با آواز خواندنِ شاد‌ او‌، مخالفت کرده‌اند. برخی از مسافرت‌های خارجی ترودو، پیشتر همراه با حواشی بوده است. ویدئو آوازخوانی ترودو را در زیر ببینید:

 

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
واکنش‌های جنجالی
"جف والدمن" یکی از کاربران توییتر گفت: "‌او به عنوان نماینده کانادا برای شرکت در سوگواری درگذشت ملکه کشور حضور دارد، ولی رئیس دولت ما تصمیم می‌گیرد چنین کاری انجام دهد؟ متاسفیم، این کاملا غیر مسئولانه است". برخی دیگر این وضعیت را با "بوریس جانسون" نخست وزیر سابق بریتانیا ، به دلیل برگزاری یک مهمانی با کارکنانش در آستانه تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ مقایسه کردند.
اما برخی دیگر‌ از نخست وزیر دفاع کردند و استدلال کردند که این آواز در طول یک رویداد رسمی انجام نشده است. "اش کاترمن" کاربر توییتر می‌گوید: ‌"خواندن با پیانو در زمان استراحت مشکلی ندارد". از سوی دیگر "چارلی آنگوس" نماینده حزب نیودموکراتیک فدرال در توییتی نوشته، در حالی که با نخست وزیر مشکلاتی دارد، اما هیچ مشکلی با خوانندگی ترودو، البته بجز انتخاب آهنگ او، ندارد. آنگوس نوشت: "‌فکر می‌کنم او می‌توانست آهنگ بهتری را بجای کولی احساسی انتخاب کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"جاناتان مالوی"، استاد علوم سیاسی دانشگاه "کارلتون" می‌گوید که حتی در ایام سوگواری نیز زمانی برای خوشگذرانی وجود دارد. او در ایمیلی نوشته: "لازم نیست ‌تا نخست‌وزیر برای عزاداری ملکه ده روز در ‌غم و اندوه‌ بسر ببرد‌. در مراسم تشییع جنازه ‌اغلب لحظات همراهی و رفاقت‌ نیز وجود دارد. او حق دارد که از اوقاتش ‌استفاده کند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, September 20, 2022 - 04:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به