این پارتی به واسطه بازی فوتبال آمریکایی بین دو شهر جنوب غربی انتاریو که مرتبا برای یکدیگر رجز می‌خوانند به راه افتاد
بنا به عکس‌ها و فیلم‌ها، جمع عظیمی در راه بازگشت از بازی فوتبال در شهر همیلتون استان انتاریو کانادا در دانشگاه "مک‌مستر"، در خیابان‌های این شهر تجمع کرده و به بزن و بکوب پرداختند.
پلیس همیلتون می‌گوید بعدازظهر شنبه به خیابان‌های نزدیک دانشگاه مک‌مستر فراخوانده شد تا به یک مهمانی خیابانی از قبل برنامه‌ریزی نشده که در آن حدود ۵,۰۰۰ دانشجو، تقریبا همه بدون ماسک و چسبیده به هم حضور داشتند، بپردازد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
غوغا در همیلتون با پارتی خیابانی هزاران دانشجو، چپ کردن خودرو و حضور پلیس
این پارتی به واسطه بازی فوتبال آمریکایی بین دو شهر جنوب غربی انتاریو که مرتبا برای یکدیگر رجز می‌خوانند به راه افتاد. تیم "مارودرز" مک‌مستر، که مدافع عنوان قهرمانی جام "ییتس" است و میزبان این مسابقه، در هر دو نیمه بر توپ مسلط بود و توانست مقتدرانه ۳۴-۱۳ تیم "واریرز" شهر واترلو را در ورزشگاه "ران جویس" شکست دهد. بدین ترتیب واترلو دو برد و یک شکست را در کارنامه‌اش ثبت کرده اما این اولین پیروزی مک‌مستر بود که پیشتر یک باخت داده بود. پس از این برد، جمعیت که عمدتا دانشجویان بودند خیابان‌های منطقه "وستدیل" و "وست‌وود" در نزدیکی ورزشگاه را بستند و سیلی از آنها خیابان‌ها را در نوردید. جمعیت هیجان‌زده به روی درختان هم رفت و غوغایشان در خیابان‌ها تا شب طول کشید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"اندرو کالینز" که یک عکاس است می‌گوید: "تعداد زیادی از نیروهای پلیس همیلتون و آمبولانس وارد شدند و در کنار ایستادند و شاهد صحنه مهمانی‌های بزرگ این دانشجویان در حال بازگشت از استادیوم به خانه‌هایشان بودند". پلیس برای عبور این جمعیت اکثر جاده‌های منطقه "دیل‌وود" که بین استادیوم و دانشگاه قرار دارد را بست و گفت: "ما با تجمع بزرگ دانشجویان در منطقه دیل‌وود و وست‌وود مواجه هستیم. جاده‌ها بسته شده‌اند و پلیس برای متفرق کردن جمعیت تلاش می‌کند. پلیس مردم را تشویق می‌کند که منطقه را ترک کنند و افرادی که از این امر خودداری کنند ممکن است با جریمه روبرو شوند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
چند ساعت پیش از مسابقه، دانشگاه مک‌مستر به دانشجویان خود یادآوری کرده بود که ایمنی، احترام و رعایت حقوق همسایگان خود را در اولین بازی فوتبال خانگی فصل در آخر هفته حفظ کنند. دانشگاه گفته بود که پلیس و افسران شهرداری بر پارتی بدون مجوز و در مقیاس بزرگ در این منطقه نظارت می‌کنند. این بازی، اولین مسابقه خانگی مارادرز، پس از فصل فوتبال ۲۰۱۹ بود و دانشگاه و پلیس انتظار شلوغی را داشتند اما نه اینهمه هیاهو.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
نیروهای آتش‌نشانی همیلتون نیز پس از آنکه دانشجویان در حین پارتی خیابانی یک خودرو را در خیابان دیل‌وود چپ کردند، به منطقه اعزام شدند. اورژانس و آمبولانس همیلتون می‌گوید که نیروهای امدادیش نیز در محل حاضر شدند اما گزارشی از جراحت جدی نداشته است. پلیس یکشنبه شب اعلام کرد که دو نفر را بعلت تخطی از قوانین فروش مشروب، و پنج نفر دیگر را بعلت شکستن صلح و یا اذیت و آزار جریمه کرده است. پلیس از مردم خواسته اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند با این نیرو تماس بگیرند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, October 3, 2021 - 08:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به