کانادا می‌گوید هیچ محدودیتی برای تعداد اوکراینی‌هایی که وارد کشور می‌شوند وجود ندارد
وزارت دارایی دولت لیبرال فدرال کانادا امروز پنجشنبه اعلان کرد که به هر اوکراینی که بعلت جنگ با روسیه و با ویزای کار وارد کانادا می‌شود ۳,۰۰۰ دلار هم پول کمک خرجی می‌دهد.
این برای اولین‌بار در تاریخ کاناداست که دولت به افرادی با ویزای موقتی، از خزانه کشور پول هم پرداخت می‌کند. وزارت دارایی کانادا که "کریستینا فریلند" اوکراینی‌‌تبار وزیر آن است می‌گوید بودجه آنرا تامین کرده است. کانادا قرار است "به تعداد نامحدودی اوکراینی ویزای کار" دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
فریلند وزیر دارایی کانادا به هر اوکراینی که با ویزای کار وارد کانادا شود ۳,۰۰۰ دلار هم پول می‌دهد
"شان فریزر" وزیر مهاجرت کانادا پس از دریافت چراغ سبز فریلند در روز پنجشنبه گفت اوکراینی‌هایی که از کشور جنگ زده خود به کانادا می‌آیند اکنون می‌توانند برای پرداخت پول دستی از دولت درخواست دهند و دولت به این افراد آواره کمک می‌کند تا از این پول در تامین مسکن خود استفاده نمایند. فریزر گفت اوکراینی‌هایی که تحت ویزای ویژه "مجوز کانادا – اوکراین" و با ویزای سفر اضطراری با مجوزهای کار، تحصیل یا اقامت موقت، و اکثرا با هواپیماهایی به خرج کانادا وارد کشور می‌شوند، هر نفر بزرگسالشان ۳,۰۰۰ دلار و هر فرد زیر ۱۷ سال آنها نیز ۱,۵۰۰ دلار دریافت می‌کند. وی افزود از هم‌اکنون سایت جدید رسیدگی به درخواست‌های اوکراینی‌ها برای دریافت پول در حال کار است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دولت می‌گوید تنها شرط دریافت این پول بجز دارا بودن این ویزای خاص، داشتن یک حساب بانکی در کاناداست بطوریکه نام صاحب حساب با نام اسناد ویزا مطابقت داشته باشد. فریزر افزوده که این مبلغ بطور مستقیم و طی چند روز آینده به حساب این متقاضیان واریز می‌گردد. تاکنون به خرج کانادا ۵ هواپیمای اختصاصی هریک به گنجایش ۳۰۰ نفر اوکراینی را وارد کانادا کرده است. دولت می‌گوید بجز این افراد چند هزار اوکراینی دیگر با پروازهای دیگری نیز تاکنون وارد کشور شده‌اند. کانادا می‌گوید هیچ محدودیتی برای تعداد اوکراینی‌هایی که وارد کشور می‌شوند وجود ندارد، برای سرعت بخشیدن به ورود آنها تقریبا همه بررسی‌های قانونی پیشینه این افراد را ملغی کرده، جابجایی آنها در سراسر کانادا نیز به خرج دولت کانادا انجام می‌شود و در مبدا ورودی نیز چندین هدیه از دولت دریافت می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دولت همچنین تاکید کرد که اوکراینی‌ها باید به محض ورود برای دریافت کارت ملی با شماره بیمه اجتماعی اقدام کنند تا بتوانند به سرعت کار بگیرند، اما می‌گوید دولت کارکردن آنها را تضمین نمی‌کند. فریزر گفت که دولت درنظر دارد با این بودجه جدید به شهروندان اوکراینی و اعضای خانواده آن‌ها کمک کند تا با شروع ورود به جوامع کانادایی، نیازهای اساسی مانند حمل و نقل و مسکن آنها برآورده شود و می‌افزاید: "تعهد ما به اوکراینی‌هایی که از جنگ با روسیه فرار می‌کنند، پس از ورود آن‌ها به کانادا متوقف نمی‌شود. ما به این پناهجویان کمک می‌کنیم تا بطور گسترده در سراسر کشور زندگی و رشد کنند. این کمک مالی یکبار فقط برای رسیدگی به مشکلات اولیه آنها بسیار مهم خواهد بود و برای حل چالش‌های فوری آنهاست".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
فریزر ارائه کمک‌های مالی بیشتر به این افراد و نیز ورود بیشتر آنها با هواپیماهای اختصاصی مستقیم کانادا را محتمل دانست و گفت: "ما از ابتدا هم گفته بودیم کمک‌های ما به آنها متوقف نمی‌شود". کانادا بیشترین تعداد اوکراینی‌ها به خرج دولت را در دنیا دارد در حالیکه کشورهای غربی اوکراین میزبان بیشترین پناهنده‌هایی هستند که اکنون تعدادشان از ۶ میلیون نفر هم گذشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"ملانی جولی" وزیر امور خارجه نیز روز پنجشنبه با همتایان خود در منطقه بالتیک دیدار کرد. او میزبان وزرای کشورهای "استونی"، "لتونی" و "لیتوانی" در شهر "کبک" برای گفتگو در مورد بحران جاری در اوکراین بود. جولی گفت که کانادا آماده است تا نیروهای نظامی بیشتری را به عنوان بخشی از ماموریت جاری ناتو و برای حمایت از متحدانش در مواجهه با تجاوز روسیه به منطقه بفرستد. او گفت که کانادا در حال حاضر ۷۰۰ سرباز مسلح کانادا در "ریگا" پایتخت لتونی، دارد و ۴۵۰ نفر دیگر نیز در راه فرستاده شدن به آنجا هستند. جولی گفت که کانادا حدود ۳,۴۰۰ نظامی دیگر نیز در منطقه دارد در صورت تصمیم ناتو برای تقویت بیشتر در شرق اروپا آماده استقرار و عملیات هستند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, June 2, 2022 - 16:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به