پلیس وارد می‌شود و پس از چند پرسش، در نهایت به تام دستبند می‌زند و سوخی و برخی از مردم از خوشحالی پلیس را تشویق می‌کنند
گویا اخبار غافلگیر کننده از شرکت حمل و نقل تورنتو موسوم به "تی‌تی‌سی"، تمامی ندارد. امروز مشخص شد که یک سیاستمدار از شهر ایرانی‌نشین ریچموندهیل به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در روز پنجشنبه دستبند زده شده بود.
از این واقعه توسط خود این سیاستمدار و نیز چندین نفر ویدئوهایی منتشر شده که نشان می‌دهد آنها در حال فیلمبرداری از یکدیگر، پلیس و نیز مامورین مترو هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
یک نماینده شورای شهر منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل تورنتو به اتهام حمله جنسی در مترو دستگیر شد
پس از اینکه "تام مانچ" نماینده منطقه ۲ شهر ریچموندهیل متهم به تجاوز جنسی به یک زن تقریبا بی‌حال در قطار متروی شهر تورنتو شد، پلیس و نیز نیروی انتظامی مترو وارد معرکه شدند و وی را دستبند زده، دستگیر کرده و به اداره پلیس بردند. مردم به پلیس و نیز نیروی انتظامی تی‌تی‌سی گزارش داده بودند که شخصی در داخل قطار در حال "مالیدن" یک زن که از خود بی‌خود است می‌باشد. "سوخی هونگ" مسافر مترو می‌گوید: "در ایستگاه «اگلینتون» سوار مترو شدم و بلافاصله زنی را دیدم که روی ران‌های تام پهن شده بود. یک مرد، و یک زن دیگر هم همراه آنها بودند که ادعا می‌کردند همگی از یک گروه هستند. تام در حال نوازش و مالیدن سر و شانه‌های آن زن بود که من به دلیل نگرانی از سلامتی او قصد داشتم این موضوع را به نیروی انتظامی گزارش کنم اما بلافاصله ماموران خود مترو آمدند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

وی در ادامه چنین توضیح می‌دهد: "ماموران سعی کردند با زن مست صحبت کنند، اما نتوانستند، او از حال رفته بود. آن‌ها فقط توانستند بفهمند که وی مشکل جسمی ندارد و سعی کردند بفهمند که رابطه آن زن با بقیه افراد آن گروه چیست و آیا بقیه گروه را می‌شناسد یا نه. اینجا بود که همگی آنها در ایستگاه «یورک میلز» از قطار پیاده شدند". سوخی می‌گوید تام پس از پیاده شدن از قطار در ایستگاه نه تنها مقامات، بلکه غیرنظامیان را نیز بطور شفاهی تهدید کرد و اغلب در صورت مردم می‌رفت و می‌گفت که او یک سیاستمدار در ریچموندهیل است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ویدئوها نشان می‌دهند که تام و مردم در حال فیلمبرداری از همدیگر هستند اما حمله و سرشاخ شدن تام را آنچنان که سوخی می‌گوید نشان نمی‌دهد اما صداهای ناواضحی از تندی به گوش می‌رسد. اینجاست که پلیس وارد می‌شود و پس از چند پرسش، در نهایت به تام دستبند می‌زند و سوخی و برخی از مردم از خوشحالی پلیس را تشویق می‌کنند. پلیس تام را به اداره پلیس می‌برد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
پلیس و نیروی انتظامی چه می‌گویند؟
یکی از نمایندگان متروی تورنتو می‌گوید: "پاسبان‌های ویژه ما به زنگ هشدار اضطراری شب گذشته حوالی ساعت ۱۰ شب در یورک‌میلز پاسخ دادند. این پاسخ به دستگیری یک نفر در سکوی ایستگاه متروی یورک‌میلز منجر شد". اما گزارش پلیس تورنتو می‌گوید: "افسران بخش ۳۲ ما در پاسخ به تماس رادیویی از «بروز مشکلات ناشناخته» در ایستگاه متروی یورک میلز، به آن ایستگاه اعزام شدند. افسران پس از حضور در صحنه با شاهدان صحبت کردند. یک مرد بازداشت شد و بعدا بدون قید و شرط آزاد شد. هیچ اتهامی علیه وی مطرح نشد".
 
تام مانچ چه می‌گوید؟
تام اتهام تجاوز جنسی را به شدت رد کرده و می‌گوید پلیس هیچ اتهامی را علیه وی مطرح نکرده است. او داستان را اینگونه تعریف می‌کند: "پنجشنبه، من برای تماشای یک بازی فوتبال با گروه زیادی از دوستانم رفتم به استادیوم. مانند هر بزرگسال مسئول، همه ما برای تماشای بازی با تی‌تی‌سی به استادیوم بی‌ام‌او که در داخل شهر تورنتو قرار دارد رفتیم. در مسیر بازگشت یکی از کارکنان من، که وضعیت پزشکی خاصی دارد از حال رفت و وقتی ما به ایستگاه رسیدیم، امدادگران و نیروهای انتظامی در ایستگاه یورک میلز در حالت آماده باش منتظر ما بودند". تام می‌گوید: "متأسفانه شخصی در قطار پس از اینکه فهمید من عضو شورای شهر هستم، ادعایی کاملا زننده و نادرست علیه من کرد. پس از بررسی کامل پلیس، هیچ اتهامی علیه من مطرح نشد و من با کمال میل و علنا در همه موارد با همه مقامات پلیس همکاری خواهم کرد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

تام مانچ اصلیتا مجارستانی‌ست و یکی از اعضای بسیار فعال شورای شهر ریچموندهیل است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, June 18, 2022 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به