دفتر سناتور "جوسه فارست - نیسینگ" ۵۶ ساله از منطقه "سادبری" انتاریو امروز اعلام کرد که وی بر اثر پیچیدگی‌های ناشی از کوید-۱۹ درگذشته است
دفتر سناتور "جوسه فارست - نیسینگ" ۵۶ ساله از منطقه "سادبری" انتاریو امروز اعلام کرد که وی بر اثر پیچیدگی‌های ناشی از کوید-۱۹، در سه‌شنبه گذشته، فوت کرده است.
این سناتور که هر دو دوز واکسن خود را نیز زده بود، بیماری پیش‌زمینه‌ای داشت و مبتلا به بیماری خودایمنی بود که کرونا روی ریه‌های او تأثیر گذاشت و جانش را گرفت. دفتر او گفت که وضعیت پزشکی این سناتور وی را در برابر کرونا آسیب‌پذیرتر کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کرونا جان این سناتور کانادایی را گرفت
سناتور جوسه پیش از مرگ در بیمارستان بستری بود و پس از ترخیص از بیمارستان برای کوید-۱۹ درگذشت. وی در اکتبر بعلت کرونا به بیمارستان رفته بود و در ۱۴ نوامبر از بیمارستان مرخص گشته بود. دفتر او گفت که او به مدت ۱۵ سال با یک بیماری خودایمنی که ریه‌هایش را تحت تاثیر قرار داده بود، مبارزه کرده است. "جاستین ترودو"، نخست وزیر کانادا، جوسه را "برای دولت و کانادا یک کارمند فداکار و یک قهرمان برای جوامع اقلیت زبانی" تحسین کرد و "مری سایمون" فرماندار کل کانادا نیز گفت که این سناتور فقید "یک دوست عزیز برای بسیاری از اشخاص و یک همکار وفادار و گرامی بود".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

از جوسه ‌شوهرش "رابرت" و دو فرزندش "ورونیک" و "فیلیپ" به یادگار مانده است. وی که یک وکیل حرفه‌ای بود، در سال ۲۰۱۸ توسط نخست وزیر جاستین ترودو به سنا راه یافت و از آنجایی که ترودو تشکل لیبرال‌ها را در سنا ملغی کرده، وی در گروه سناتورهای مستقل نشست. او در زمینه‌های گالری هنری سادبری، حفظ و گسترش زبان فرانسوی در سادبری و دانشگاه سادبری فعال بود. دفتر وی که اکنون موقتا توسط شوهرش اداره می‌شود بیانیه‌ای را در مورد لزوم واکسیناسیون کرونا چنین نوشت: "سناتور فرست‌نیسینگ می‌خواهد به همه کانادایی‌ها اهمیت واکسیناسیون را یادآوری کند و همچنان مطمئن است که اگر خودش واکسن‌هایش را نمی‌زد مبارزه او بسیار متفاوت {و بدتر} بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"مارک سره"، نماینده مردم "نیکل بلت" گفت که این خبری "دلخراش" است و جوسه در مدت زمانی که مشغول خدمت بوده، همیشه "برای کمک به مردم آماده بوده و چنین افزود: "او فردی بسیار مهربان بود که همیشه لبخند می‌زد. او در سازمان‌های اجتماعی در سراسر شمال انتاریو مشارکت داشت" و سپس از توجه و تعهد او به نگرانی‌ها و حقوق کانادایی‌های فرانسوی‌زبان تمجید کرد. این نماینده دولت فدرال کانادا با اشاره به داده‌های واحد بهداشت عمومی سادبری که می‌گوید کمتر از ۸۳ درصد از ساکنان ۱۲ سال به بالای این منطقه دو دوز واکسن خود را زده‌اند، از اعضای جامعه خواست تا علیه کوید-۱۹ واکسینه شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
هنوز ترودو چیزی درباره جایگزینی وی اعلان نکرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 20, 2021 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به