این ورود بی‌ارتباط با تولد فرزند رامبد جوان در زمانی نزدیک نیست
ایرانیان مقیم تورنتو احتمالا چه درشبکه‌های اجتماعی چه درسالن سینما یورک پی به حضور رامبد جوان هنرپیشه کارگردان و مجری معروف همراه با همسرشان نگارجواهریان بازیگر نام‌آشنای سینما برده‌اند. سفری که گفته شد برای معرفی فیلم قانون مورفی با بازیگری و کارگردانی خود او است همراه با جلسه‌ای برای پرسش و پاسخ در محل نمایش فیلم. اما به زعم بسیاری از فعالین شبک‌های اجتماعی خصوصا توئیتر این ورود بی‌ارتباط با تولد فرزند رامبد جوان در زمانی نزدیک نیست. او که با وجود حاملگی همسر به این سفر طولانی اقدام کرده این ظن را در بین مردم تقویت کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

طبق گفته روزنامه خراسان چاپ ایران این سفر با احتساب هزینه‌های سفر و تولد فرزند در تورنتوکه شامل خدمات بیمه نمی‌شود و اقدام برای اخذ ویزا و هزینه اقامت تا 3 ماه، حدودا مبلغ500 میلیون تومان برای ایشان تمام می‌شود. این در صورتی است که اتفاق خاصی برای ایشان نیفتد که افزایش هزینه‌ها به مراتب بیشتر می‌شود. درشبکه‌های اجتماعی بین موافقین و مخالفین بحث بالا گرفته است. نادر فتوره‌چی در توئیتر نوشته: مجاهد در راه خدا رفت کانادا، حاجی رفت پیش بقیه "مجاهدین در راه خدا"؛ که کنایه ازسخنان سعیدحدادیان مداح حکومتی در سال 94 درباره برنامه خندوانه با عبارت "رامبد تو مجاهدی در راه خدا" است. یا با کنایه به اپلیکیشن روبیکا کسی نوشته: "به احترام مردم خوب ایران، ما رفتیم کانادا تا بچه‌مون ایران به دنیا نیاد و شهروند کانادا بشه، تا روبیکا رو نصب کنید ما برگشتیم". یا من هیچ ایرادی در دررفتن از این خراب‌شده نمی‌بینم. اما این داره یه برندی را میفروشه به مردم که خودشم خریدارش نیست. البته مهدی خرم دل مستندساز در توئیتر گفته است: حق هرکسی است هرجا دلش خواست بچه‌اش را به دنیا بیاورد، چه سلبریتی باشد یا نباشد. بروید علتش را رفع کنید. وقتی شما شرایطی ندارید که هر کشور خواستید برای درمان، تجارت و تحصیل بروید، بدون دغدغه بلیت بگیرید و به مقصدتان بروید ، فرصت تحصیلی، موقعیت تجاری و یا از همه بدتر، شرایط درمانی‌تان به خطر نیافتد یا از بین نرود مجبورهستید برای ایجاد این شرط برای خودتان و عزیزانتان اقدام کنید که این منافی علاقه به کشور و مردمش نیست. یا نوشته طرف برنامه ساخته، برنامه‌اش گرفته، بهش پول خوب دادند و حالا پولش را به هر نحوی بخواهد می‌تواند هزینه کند. طرف ادعایی هم نکرده که من این پول را در ایران هزینه می‌کنم یا گرفتن اقامت یک کشور دیگر بد است که متهم به دورویی‌اش کنیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 12, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به