دختر بروسلی شانون‌لی از اینکه کوئینتین تارانتینو با فیلم "روزی روزگاری" در هالیوود تصویری کاریکاتورگونه از او ترسیم کرده بسیار ناراحت است
دختر بروسلی شانون‌لی از اینکه کوئینتین تارانتینو با فیلم "روزی روزگاری" در هالیوود تصویری کاریکاتورگونه از او ترسیم کرده بسیار ناراحت است.
او در مصاحبه با نشریه Wrap رپ گفت: نشان دادن یک فرد از خود‌راضی عوضی که پر از افاده است آن کسی نیست که سه برابر بقیه تلاش کرد تا به آن چیزی برسد که بقیه به طورطبیعی در هالیوود به دست آوردند. واقعا غم‌انگیزاست که در سالن سینما بنشینم و به خنده مردم به پدرم گوش دهم. بروس‌لی که در سال 1973 درگذشت، بعد از درخشیدن در سینمای هنگ‌کنگ و جلب توجه سینمای هالیوود با فیلم اژدها وارد می‌شود گیشه‌ها را در اقصی نقاط جهان فتح کرد. ناراحتی دختر بروس‌لی از صحنه‌ای است که بروس‌لی با بردپیت مواجه شده ولی کم می‌آورد. او گفت پدرم مدرس هنرپیشه‌هایی مانند استیومک‌کوئین، رومن پولانسکی و شارون تیت بوده است و از مبارزه با کسانی که آشنا به هنر رزمی نبودند خودداری می‌کرده است. او گفت انتظار نداشته هنوز سینمای هالیوود مثل آن زمان نژادپرستی نشان دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 31, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به