کانادا بعنوان یک کشور فدرال با همه اعضایش در مورد تغییرات آب و هوایی نیاز به استان آلبرتا دارد زیرا این استان بیشترین میزان انتشار آلودگی در سرتاسر کشور را دارد
ترجمه ایران استار - وزیر محیط زیست‌ در اتاوا می‌گوید، وی به دولت استانی آلبرتا اطلاع داده است که دولت فدرال از اول ژانویه 2020، مالیات کربن خاصی را به این استان تحمیل خواهد نمود. این تصمیم زمانی اتخاذ شد که‌ که‌ " لوئیس میچل" فرماندار کل آلبرتا قانون لغو مالیات بر کربن ارائه شده توسط جیسون کنی، نخست وزیر جدید محافظه‌کار استان را امضا کرد.
"کاترین مک کنا"، وزیر محیط زیست گفت: "این باعث تاسف است که آلبرتا تصمیم گرفته هر چقدر می‌خواهد آلودگی ایجاد کند، به همین دلیل این استان باید بهای آلودگی که ایجاد می‌کند را بپردازد". او افزود: "کانادا بعنوان یک کشور فدرال با همه اعضایش در مورد تغییرات آب و هوایی نیاز به این استان دارد زیرا این استان بیشترین میزان انتشار آلودگی در سرتاسر کشور را دارد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
طی این چهارچوب استان‌ها یا در خصوص تولید کربن از قوانین دولت مرکزی تبعیت می‌کنند یا مالیات آن را می‌پردازند؛ این مالیات در سال 2019 ، 20 دلار به ازای تولید هر تُن کربن می‌باشد و هر ساله 10 دلار به آن اضافه می‌شود یعنی تا سال 2022 استان‌های خاطی باید 50 دلار به ازای هر تُن آلودگی کربن پرداخت کنند.  
مک کنا گفت که طبق قانون، 100 درصد از درآمد حاصله فدرال از محل مالیات کربن، به آلبرتا بازگردانده می‌شود بطوریکه‌ 90 درصد آن به خانواده‌ها و 10 درصد باقی مانده برای سرمایه‌گذاری در مدارس، بیمارستان‌ها، شهرداری‌ها و طرح‌های انرژی سبز هزینه خواهد شد. او اضافه کرد که در سال آینده مالی از این محل، یک خانواده 4 نفره در آلبرتا 888 دلار برگشت مالیات خواهد داشت. وی در ادامه گفت از اینکه در این برهه از زمان بار دیگر نخست وزیر محافظه‌کار درکی از میزان آلودگی تولیدی این استان ندارد متاسف است و نیز افزود که موثر‌ترین راه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای استفاده ار اهرم مالیات می‌باشد. 
"جیسون نیکسون"، وزیر محیط زیست آلبرتا گفت که پرداخت مالیات‌های استانی تا پایان سال به حالت تعلیق در آمده است و مالیات‌های جدید از سال آینده شروع می‌شود بنابراین تا آن زمان ما از پایین‌ترین قیمت سوخت در کشور لذت خواهیم برد. او گفت: "خوشبختانه جیسون کنی نخست وزیر آلبرتا به وعده خود برای پرداخت نکردن مالیات کربن عمل کرد، ما حداقل برای چند ماه آینده پرداخت این مالیات را از سیستم خود حذف کرده‌ایم و تا اول ژانویه‌، بار مالیات بر کربن را در اقتصاد خود احساس نخواهیم کرد". البته نیکسون گفت در صورت برنده شدن لیبرال‌ها در انتخابات اکتبر این مالیات قابل پرداخت خواهد بود، او گفت از الان تا اول ژانویه اتفاقات زیادی خواهد افتاد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 19, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به