دیوید در ریچموندهیل یک بیزینس موفق را نیز تأسیس و اداره می‌کند و در عین حال بیش از ۱۸ سال است که در امور اجتماعی و شهرداری فعالیت دارد
در انتخاب شهردار شهر ریچموندهیل، دیوید وست نیز یکی از کاندیداهای مطرح است. او در "میپل" انتاریو بزرگ شده و در سال ۱۹۸۹ با مدرک لیسانس جغرافیای فیزیکی (با تمرکز بر مطالعات محیطی) از دانشگاه تورنتو فارغ‌التحصیل گشته است.

دیوید وست: من به پیشرفت شهر و حمایت از اجتماعات گوناگون ریچموندهیل وفادارم
دیوید بیش از ۳۰ سال است که ساکن ریچموندهیل بوده و به همراه همسرش میشل، خانواده خود را همین شهر بزرگ کرده است. دیوید در ریچموندهیل یک بیزینس موفق را نیز تأسیس و اداره می‌کند و در عین حال بیش از ۱۸ سال است که در امور اجتماعی و شهرداری فعالیت داشته، مضافا اینکه او در ۸ سال گذشته نماینده شورای شهر از حوزه ۴ بوده است. دیوید در بسیاری از کمیته‌های اجتماعی، شهری و گروه‌های برنامه‌ریزی خدمت کرده و می‌کند و در حال حاضر نیز نایب رئیس کمیته بررسی طرح جامع شهر ریچموندهیل است و در عین حال در هیئت مدیره "فیلارمونیک" ریچموندهیل نیز حضور دارد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در همین رابطه مصاحبه‌ای با وی داریم که اینجا مشروح آنرا برایتان آورده‌ایم:

چرا برای شهردار شدن خود را نامزد کردید و چگونه شهر می‌تواند با انتخاب شما به عنوان شهردار از مزایای شما بهره‌مند شود؟
من به جامعه زادگاهم، ریچموندهیل افتخار می‌کنم و همیشه می‌خواستم نقشی داشته باشم تا بتوانم وظیفه خود را با بهترین کردن آن ایفا کنم، از همشهریانم گرفته تا خانواده‌ام. دلایل من اینهاست:

  • تعهد من به ساختن و ادامه پیشرفت ریچموندهیل بعنوان شهری بهتر زیرا نکات مثبت زیر در آن وجود دارد:
    • جامعه‌ی رو به رشد و شکوفا با تنوع بسیار
    • افراد اجتماع که به جامعه خود متعهدند
    • جامعه تجاری پُر رونق و نوآور
    • فراوانی فضای سبز و خدمات اجتماعی
    • جامعه‌ای هنرمند و پُر جنب و جوش
  • آرزویم اینست که بخشی از دستگاه شهرداری با نیروی مثبتی باشم تا همه به سوی آینده‌ای عالی برویم.
  • می‌خواهم بخشی از دولت شهری باشم که با کارمندان، شهروندان، اجتماع، مشاغل و همه اعضای جامعه ریچموندهیل برای پیشرفت همه ما کار می‌کند.

من معتقدم که بر اساس تجربه بیش از ۸ سالم در کمیته‌های شهرداری و اجتماعی بعنوان نماینده حوزه ۴، بهترین کاندیدای واجد شرایط برای شهردار شدن هستم. ساکنان ریچموندهیل با انتخاب من به عنوان شهردار منتفع خواهند شد زیرا من آماده هستم تا روی چالش‌ها و فرصت‌های مهم شهر تمرکز کنم:

  • متعهدم که شورای شهر فقط پروژه‌های توسعه با کیفیت و اندازه مناسب در امتداد جاده‌های مهم که برای آینده خوب ریچموندهیل لازم است را تأیید می‌کند تا ویژگی‌های منحصر به فرد محله‌های مختلف حفظ گردد. در ضمن توسعه آینده باید شامل درصد معقولی از مسکن‌های ارزان‌قیمت باشد.
  • قول می‌دهم که محله‌های ریچموندهیل قوانین معقول و روشنی در مورد توسعه داشته باشد زیرا این محله‌های ما هستند که مهمند و به جامعه ما شخصیت می‌بخشند.
  • متعهدم که روی کارآمدی طیف وسیعی از خدمات شهری تمرکز کنم تا خدمات عالی با پایین‌ترین میزان مالیات را به شهروندان ارائه دهیم.
  • هرگز فراموش نمی‌کنم که شهر ما چقدر از نظر هنری و فرهنگی شاداب است و ما باید در حمایت و پرورش آن بکوشیم.
  • متعهدم که به محیط زیست اهمیت دهیم و برای حفاظت و ارتقای مناطق سرسبز و طبیعی، پارک‌ها و فضاهای سبز موجود تلاش کنیم و حتی آنها را رشد دهیم.

 

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مشکلات فعلی و فردای شهر چیست و چگونه با آن‌ها برخورد می‌کنید؟
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
چالش‌های زیادی پیش روی ریچموندهیل وجود دارد، اما من معتقدم که اولویت اصلی جلب مجدد اعتماد مردم به شورای شهر است تا شهروندان بدانند که صدای آن‌ها شنیده و از آنها استقبال می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اکنون در شورای شهر چندین برنامه و طرح و سیاست در حال بررسی است که نظرات مردم در آنها باید اعمال شود. این طرح‌ها روی جامعه ما در آینده نزدیک و نیز بلند مدت بسیار موثر است و به همین دلیل در این نقطه تاریخی از ریچموندهیل بیش از هر زمان دیگری نیاز به اعمال خواسته‌های مردم داریم که با رشد استان هماهنگ باشد. این رشد آینده ما را به عنوان یک جامعه به استان و کشور گره می‌زند.
 
ایده‌های شما برای بهتر شدن شهر حتی بهتر از شهردار قبلی چیست؟
"دیو بارو" شهردار قبلی ما، مردی متعهد به خدمات عمومی بود و در دوران شهردار بودنش شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بودیم، در خدمات شهری، پارک‌ها، فضاهای سبز، مراکز اجتماعی، برنامه‌های تفریحی و موارد بسیار دیگری. خدماتی که به نفع ساکنین بوده و من مفتخرم که او با بیش از ۸ سال همکاری، مرا تایید و توصیه کرده است.
برنامه من هفت ستون دارد. رئوس این برنامه عبارتند از:

  1. حمایت از توسعه شهر
  2. پایبندی به محیط زیست
  3. ترویج تنوع و برابری
  4. پیگیری خدمات اجتماعی
  5. رهبریت مثبت برای همه
  6. دفاع امنیت جامعه
  7. حمایت از هنر و فرهنگ

 
چه چیزی شما را در موقعیت بهتری در مقایسه با سایر رقبا قرار می‌دهد؟
معتقدم چند مورد را می‌توانم برایتان برشمرم، اما دو مورد کلیدی عبارتند از:

  1. تجربه: من بیش از ۱۸ سال مشارکت مستمر در کمیته‌ها و انجمن‌های شهرداری و جامعه را قبل و بعد از عضویت در شورای شهر دارم، از جمله: عضو هیئت مدیره انجمن منطقه‌ای بهبود کسب و کار ریچموند هیل؛ ریاست هیئت مدیره و کمیته امور دولتی تجارت ریچموندهیل؛ عضویت کمیته کارناوال زمستانی ریچموندهیل؛ معاون رئیس بررسی طرح رسمی ریچموند هیل ۲۰۲۱؛ رابط شورای تجارت ریچموند هیل؛ عضویت میراث ریچموندهیل؛ رابط شورای کمیته اقدام جوانان؛ عضو هیئت مشورتی رئیس بهداشت مکنزی؛ ریاست  شورای رهبری فرهنگی؛ عضو هیئت مدیره ارکستر فیلارمونیک و بنیانگذار جشنواره "میپل سایروپ" حوزه ۴ ریچموندهیل
    بعلاوه اینکه بیش از هشت سال به عنوان نماینده شورای شهر از ناحیه ۴ بوده‌ام و مشهور به پاسخگو، مسئولیت‌پذیر، قابل اعتماد و سخت‌کوش بودن هستم که همیشه منافع ساکنان را در اولویت قرار داده‌ام. من با خبرنامه ماهانه موارد مهم شورای شهر، رویدادهای مهم جامعه، و جلسات با مردم را با آنها در میان گذاشته‌ام. جلسات متعدد شورای شهر را با تمرکز بر مسائل توسعه و زندگی روزمره مردمی سازماندهی و راه‌اندازی کرده‌ام و نیز فعالانه مشارکت شهروندان را در شورای شهر خواستار بوده‌ام تا اطمینان حاصل کنم که نگرانی‌ها و مسائل جامعه را می‌شنویم.
  2. و دوم سابقه من در مورد مسائل مهم؛ من به طور مداوم از برنامه‌هایی حمایت کرده‌ام و به آن‌ها رأی داده‌ام که از محیط طبیعی ما حمایت می‌کنند از جمله:
    طرح تولید انرژی در جامعه و آلودگی صفر؛ طرح کاهش استفاده از پلاستیک‌های یکبار مصرف؛ رای مثبت به حفظ اراضی حفاظت شده در "اوک ریجز"؛ حمایت از طرح مدیریت جنگل اطراف شهری؛ و نیز حفظ زندگی جانوران و حشرات.
    من به طور مداوم فقط از پروژه‌های توسعه‌ای حمایت کرده‌ام که با برنامه ما هماهنگ هستند و فرصت‌های رشد مثبتی را برای شهر فراهم می‌کنند. من پیوسته از ترویج برنامه‌های هنری و فرهنگی و نیز مسکن ارزان برای شهروندان، برنامه‌های متنوع چندفرهنگ‌گرایی و نیز کیفیت زندگی مردمی حمایت کرده‌ام و بعنوان شهردار نیز به حمایت‌هایم ادامه خواهم داد.

 
اگر شهردار شوید چگونه با مردم تعامل می‌کنید و چگونه به کانادایی‌ها - ایرانی‌ها گوش می‌دهید و از آن‌ها حمایت می‌کنید؟

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

من در طی بیش از ۸ سال گذشته که نماینده شورای شهر بودم بسیار سخت کار کردم تا اطمینان حاصل کنم که از هر فرصتی برای ارتباط و تعامل با مردم حوزه خودم، ۴ و نیز سراسر شهر استفاده کرده باشم بطوریکه هم اکنون به آن افتخار می‌کنم. من قویاً معتقدم که گفتگو یک خیابان دو طرفه است و مستلزم گوش دادن محترمانه همه طرف‌ها و نیز اینکه بسیار مهم است که نظرات و ایده‌های شهروندان در تعامل با کمیته‌های مختلف شهرداری لحاظ گردد. بررسی طرح جامع ریچموند هیل که اکنون در حال انجام است و من من نایب رئیس کمیته آن هستم نمونه خوبی‌ست که نشان می‌دهد ما مشاوره‌های عمومی مجازی متعددی را در موضوعات کلیدی با مردم داشته‌ایم. این رویکرد مشورتی همیشه برایم مهم بوده و در زمان شهردار شدنم هم همینطور خواهد بود که طبیعتا شامل همه جوامع، از جمله کانادایی-ایرانی‌ها هم می‌شود. کانادایی-ایرانی‌ها بخش مهمی از جمعیت ریچموند هیل هستند و حدود ۱۵ درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند و من در طول سال‌های نماینده بودنم در شورای شهر و کار با انجمن بهبود کسب‌وکار ریچموندهیل، و هیئت تجارت، از دیدن رشد این جامعه و کمک آنها در موفقیت ریچموندهیل بسیار خوشحالم. تنوع فرهنگی ما در ریچموندهیل ویژگی مشخص و منبع قدرت ماست و من به‌عنوان شهردار، تضمین می‌کنم که به جشن‌ها و حمایت از همه جوامعی که مفتخرم آنرا شهر شگفت‌انگیز بنامم، ادامه دهم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 19, 2022 - 14:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به