او تنها نماینده‌ای‌ست که پیشتر در اجتماعات ایرانی‌ها حضور می‌یافت
گادوین چان که قدیمی‌ترین نماینده شورای شهر ریچموندهیل و تنها نماینده‌ای‌ست که پیشتر در اجتماعات ایرانی‌ها حضور می‌یافت به یک سری از پرسش‌های ایران استار پاسخ داده است. وی که نامزد شهردار شدن این شهر ایرانی‌نشین است می‌گوید با توجه به رشته تحصیلی حقوق و مدیریت دولتی از دانشگاه هاروارد و نیز ارتباط خود با کلیه سطوح دولتی آماده است تا شهر را بیش از پیش به پیش ببرد و جهانی سازد.

گادوین چان در انتخاب شهردار ریچموندهیل: من پیشتر فعالانه همراه ایرانیان بوده‌ام و خواهم بود و هم به مشکلاتشان خواهم پرداخت
وی می‌گوید یک برنامه پنج ماده‌ای دارد که راهگشای مشکلات کنونی و آینده شهر است و آنها را چنین بر می‌شمرد:

  • بازگرداندن مدنیت، ثبات و اعتماد به شورای شهر
  • احترام به شخصیت جامعه و محیط زیست
  • تقویت اقدامات ایمنی عمومی
  • احیای خدمات شهری
  • ارزش‌گذاری به تنوع اجتماعات مختلف و احترام یکسان به همه شهروندان

اگر شما شهردار شوید، ارتباط شما با ایرانیان کانادایی چه خواهد بود و چگونه از آن‌ها حمایت می‌کنید؟

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
من قصد دارم جلسات منظمی را با گروه‌های تجاری و اجتماعی کانادایی - ایرانی در مورد راه‌های بهتر کردن بیشتر زندگی فرهنگی و اقتصادی آنها در ریچموندهیل برگزار کنم. می‌دانید که من پیشتر هم بطور فعال در رویدادهای ایرانیان شرکت کرده‌ام و در آینده نیز به عنوان شهردار، میزبان رویدادها به ویژه جشن‌های نوروزی سالانه ایرانیان در جامعه خواهم بود، و مشتاقانه منتظر شرکت در آنها در طول سال نیز هستم.
 
چگونه با مشکلات فعلی و فردای شهر برخورد می‌کنید؟
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

من به عنوان شهردار، برای تحلیل، درک بهتر مشکلات و ارائه پیشنهادات معقول در رسیدگی به مشکلات، خواه ماهیت اضطراری داشته باشند یا ساختاری، آماده عمل و رهبری هستم. با اعضاء شورای شهر و نیز کارمندان شهرداری کار خواهم کرد تا راه‌حل‌ها و استراتژی‌های لازمه برای حل مشکلات را آماده کرده و به کار گیریم. برقراری ارتباط با همه طرف‌ها و مردم برای بیان شفاف مشکلات و اقدامات مشخص یا نحوه رسیدگی و حل‌وفصل مشکلات شهرداری از اهمیت بالایی برایم برخوردار است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
چرا شما معتقدید ریچموندهیل را می‌توانید حتی بهتر از شهردار قبلی اداره کنید؟
شهردار در نقش سخنگوی رسمی شهر، نقش اصلی و محوری خواهد داشت و در همه انجمن‌ها، رویدادها و کانال‌های ارتباطی باید دیده شود و من آماده انجام وظیفه در این موارد هستم. من شهر را به عنوان مکانی عالی برای زندگی و تشکیل خانواده و همچنین مکانی هوشمند برای تجارت، جذب سرمایه و ایجاد مشاغل محلی تبدیل می‌کنم و صدایی قوی در نمایندگی از منافع شهر در منطقه یورک، دولت انتاریو و دولت کانادا و نیز بیزینس‌ها خواهم بود.
 
چه چیزی شما را در موقعیت بهتری در مقایسه با سایر رقبا قرار می‌دهد؟
من به عنوان طولانی‌ترین عضو با بیش از ۱۵ سال نمایندگی پیوسته در شورای شهر و رهبریت سه کمیته مهم، با تجربه‌ترین، فراگیرترین و آینده‌نگرترین توانایی‌هایم را در اختیار شهر قرار خواهم داد و به رای‌دهندگان اطمینان می‌دهم که می‌توانند روی مهارت‌های حقوقی و دانش من در مدیریت دولتی از دانشگاه هاروارد کاملا حساب کنند. برای بازگرداندن مدنیت و ثبات به شورا، رویکردی متعادل برای توسعه رشد و هدایت شهر به سمت ساختن آینده‌ای روشن‌تر خواهم داشت و همچنان که پیشتر هم نشان داده‌ام سابقه کار با سایر سطوح دولتی از منطقه و استان گرفته تا دولت فدرال را دارم، و برای مثال به کارهایم در راه‌اندازی مترو خط "یانگ" از تورنتو به ریچموندهیل اشاره می‌کنم.
 
چرا شهر به شما نیاز دارد؟
عملکرد پیشین مثبت من در کار با سایر سطوح دولتی، بیزینس‌ها و نیز جوامع مختلف در ریچموندهیل نشان می‌دهد که من می‌توانم نشاط فرهنگی و شکوفایی اقتصادی را برای تبدیل ریچموندهیل به شهری در سطح جهانی با استانداردهای بالای شهری همراه با محیط زیست به ارمغان بیاورم. من می‌خواهم به عنوان رئیس کمیته توسعه اقتصادی شهر سرمایه‌‌های داخلی و بین‌المللی را جذب کنم، مرکز شهر ریچموندهیل را شکوفا کنم و متروی یانگ را تبدیل به مرکز حمل‌ونقل و نیز استفاده عادی مردم کنم. من ایده ایجاد یک مرکز نوآوری را برای کمک به رشد کسب‌وکارهای نوپا و حمایت از بیزینس‌های تازه شروع کرده، به ثمر خواهم نشاند و به همکاری با دانشگاه‌ها در ایجاد مراکزی برای تحقیقات آموزش عالی مبادرت خواهم کرد.
 
چقدر می‌توانید با دولت‌های انتاریو و کانادا تعامل داشته باشید تا شهر را بیش از پیش به پیش ببرید؟
من بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ با انتخاب شدن توسط اعضاء شورای شهر به جمع هیئت مدیره فدراسیون شهرداری‌های کانادا انتخاب شدم، و توانستم اعتماد سایر همکارانم را در تمام سطوح دولتی به دست آورم و با تصمیم‌گیرندگان کلان دولت‌های انتاریو و کانادا ارتباط برقرار کنم. این ارتباط برای اجرایی کردن سیاست‌ها و منابع مورد نیاز شهر در موضوعات اصلی و زیرساخت‌ها لازم است. به عنوان یک مثال عینی، من توانستم اعضای شورای شهر مارکهام و وان را در ادامه خط متروی یانگ تا ریچموندهیل را هماهنگ کنم تا بتوانیم با هم کار کنیم و با موفقیت بودجه‌های اولیه طراحی و مهندسی آنرا تصویب کرده و به نتیجه برسانیم.
 
پس از اینکه شهردار شدید در مقابل مردم چقدر مسئولیت‌پذیر خواهید بود؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

من قطعا تعامل با جوامع و اجتماعات مختلف شهری را در پی خواهم گرفت و کمیته مشورتی شهردار در زمینه روابط بین فرهنگی را تشکیل خواهم داد و بهبود خواهم بخشید. من انجمن شهروندی راه‌اندازی می‌کنم تا اولویت‌های کلیدی شهر را شناسایی کرده و آنها را به اطلاع شهروندان برساند و نیز به مسائل، مشکلات و نگرانی‌های آن‌ها گوش دهد. در پایان، من قصد دارم تعاملات خود را با جامعه تقویت کنم تا صداهای همه را بشنوم.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 19, 2022 - 11:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به