کارهایی که در تابستان امسال در تورنتو و اطراف آن انجام می‌شود نیازی به سفر کردن زیاد ندارند
کارهایی که در تابستان امسال در تورنتو و اطراف آن انجام می‌شود نیازی به سفر کردن زیاد ندارند.
با توجه به اینکه هوای گرم تابستانی در کانادا فقط چند هفته طول می‌کشد، بهترین زمان برای استفاده از همه فعالیت‌های خارج از محیط‌های بسته در شهر، در همین زمان است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
شش تفریح متفاوتی که امسال تابستان می‌توانید در تورنتو انجام دهید
با اینکه در شهر و اطراف آن تفریحات زیادی وجود دارند، اما برخی از آنها احتمالا برایتان متفاوت‌تر از بقیه خواهند بود زیرا معمولا آنها را تجربه نکرده یا نمی‌کنید. بسیاری از این تفریحات رایگان هستند و برای بسیاری از مردم زمان و مکان آنها ناشناخته است که شاید این مطلب مواردی را به برنامه تفریحات تابستانی شما در تورنتو اضافه کند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۱- در یک مزرعه گُل گردش کنید: در تابستان امسال می‌توانید در مزرعه‌ای پُرجنب‌وجوش و معطر از گُل‌ها پرسه بزنید و شاید حتی دسته گل‌تان را بچینید. برای این کار باید تا یکی از مزارع گُل انتاریو در خارج از شهر بروید. یک برنامه‌ریزی خوب برای بازدید از "لوچ‌لند بوتانیکال" (Lochland Botanicals) یا پیک‌نیک در میان گل‌های اسطوخودوس در مزرعه "آوالون لاوندر" (Avalon Lavender Farm) جزو پیشنهادات اصلی ما هستند:
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
مطلب-هفت-تفریح-متفاوتی-که-امسال-تابستان-می-توانید-در-تورنتو-انجام-دهید-مزرعه

۲- در فضای باز و زیر نور ستارگان در شب فیلم ببینید: از شب‌های گرم تابستان در شهر استفاده کنید و از یک نمایش فیلم در فضای باز در مکان‌های مختلف در اطراف تورنتو لذت ببرید. سینماهای فضای باز تورنتو برای این فصل بازگشایی شده‌اند، آنها در "فورت یورک" (Fort York)، "کورک‌تاون کامن" (Corktown Common)، پارک "بل منور" (Bell Manor Park) و پارک "کریستی پیتس" (Christie Pits Park) قرار دارند. از طرف دیگر، می‌توانید به پارک "داونزویو" هم بروید که در ماه‌های جولای و آگوست هم فیلم پخش می‌کنند و هم از آنجا می‌توانید شهر را بطور پانوراما ببینید:

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
مطلب-هفت-تفریح-متفاوتی-که-امسال-تابستان-می-توانید-در-تورنتو-انجام-دهید-سینما-شب-فضای-باز

۳- پیاده‌روی در مسیرهای زیبا: بدون ترک شهر می‌توانید به یکی از پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی تورنتو فرار کنید. یک پیاده‌روی خیره‌کننده در میان درختان سرسبز در "گلن استوارت" (Glen Stewart Ravine) یا پارک ملی شهری "روژ" (Rouge National Urban Park)، یکی از متنوع‌ترین پارک‌های کانادا برای گردش هستند:
مطلب-هفت-تفریح-متفاوتی-که-امسال-تابستان-می-توانید-در-تورنتو-انجام-دهید-پارک-جنگلی

۴- روی یک ترامپولین بزرگ بالا و پایین بپرید: بله، بزرگ‌ترین ترامپولین فضای باز در آمریکای شمالی در تازگی در همین "استافویل" (Stouffville) در چند کیلومتری شمال تورنتو افتتاح شده است. شما می‌توانید در شبکه عظیمی از تورهایی که بیش از ۶ متر در هوا معلق هستند و در میان درختان قرار دارند بالا و پایین بپرید. ترامپولین‌های متصل به هم دارای مسیرهای جنگلی، تونل‌های عمودی، چند سُرسُره، یک مسیر مارپیچ و یک ترامپولین دو طبقه است:
مطلب-هفت-تفریح-متفاوتی-که-امسال-تابستان-می-توانید-در-تورنتو-انجام-دهید-ترامپولین

۵- به پیک‌نیک در یک پارک زیبا بروید: قبل از رفتن به یکی از پارک‌ها و فضاهای سبز تورنتو برای پیک نیک، یک سبد بردارید و آن را با غذاهای خوشمزه پُر کنید. برای ناهار خوردن در وسط یک منظره زیبا، هیچ مکانی بهتر از پارک "ریوردیل" (Riverdale Park East) وجود ندارد، اگرچه "ترینیتی بلوودز" (Trinity Bellwoods) هم همیشه یک انتخاب بسیار عالی می‌تواند باشد:
مطلب-هفت-تفریح-متفاوتی-که-امسال-تابستان-می-توانید-در-تورنتو-انجام-دهید-پارک

۶- روز خود را در ساحل بگذرانید: فصل به ساحل رفتن بالاخره فرا رسید. تورنتو ۱۰ ساحل رسمی دارد که اکنون همگی برای تابستان باز هستند. به ساحل پارک "بلافر" (Bluffer's Park) بروید، که با داشتن مناظر زیبا هم فال است و هم تماشا. می‌توانید در آنجا علاوه بر گشت و گذار کردن، بادبادک‌بازان را در ساحل "چری" (Cherry Beach) نیز تماشا کنید:

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

مطلب-هفت-تفریح-متفاوتی-که-امسال-تابستان-می-توانید-در-تورنتو-انجام-دهید-ساحل

بیشتر بخوانید:

از سری گردش و بازدید در تورنتو واطراف با ایران استار:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 5, 2023 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به