فیلم کوتاه مینا در هفتمین حضور بین‌المللی خود نامزد جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره فیلم مستقل استکهلم شد
فیلم کوتاه "مینا" در هفتمین حضور بین‌المللی خود نامزد جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره فیلم مستقل استکهلم شد.
آوازه شهنواز" دختر مستند ساز با استعداد ایرانی مقیم کانادا که این روزها در ایران به سر می‌برد هیچگاه بیکار ننشسته و در سرزمین مادری خود با عشق به وطن و هنر زاد و بومی ملی خویش اقدام به ساختن فیلم‌های کوتاه و بلندی در سینمای پر تنش ایران کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
فیلم کوتاه "مینا" به نویسندگی و کارگردانی"آوازه شهنواز" و تهیه‌کنندگی "محمدرضا رسولی" محصول مشترک ایران و کانادا است که سرگذشت دختری در "اوبر" است.
این فیلم کوتاه پیش از این در رویدادهای بین‌المللی دیگری چون "جشنواره فیلم میشیگان"، "بوینوس آیرس"، "جشنواره ملل اتریش"، "آنکور هند" و "جشنواره فیلم فلیکر آمریکا" نیز حضور داشته است.
نیکا شهباززاده، امیر بهادر اورعی، شراره رنجبر و دنیا طاهونه‌چی بازیگران فیلم کوتاه " مینا" هستند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

آوازه در این فیلم طراح صحنه و لباس نیز بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از کارهای دیگر آوازه شهنواز، کارگردانی و نویسندگی فیلم کوتاه " به من دست نزن" به تهیه‌کنندگی فرید ابراهیمی است که فیلمبرداری آن در تهران پایان یافته و وارد مراحل فنی شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در این فیلم بازیگرانی چون: پیام احمدی نیا، نیکا شهباززاده، ابوالفضل ابهر، رها بختیاری و هیلدا کردبچه ایفای نقش کرده‌اند.
آوازه همچنین در کانادا جزو برنامه‌ریزان فیلم پاندول در سال 2018 به کارگردانی مصطفی عزیزی و امیر گنجوی نیز بوده است.
‌لازم به ذکر است که فیلم کوتاه دیگری با نام "‌کاور" از یک ایرانی به نام " وحید الوندی‌فر" نیز در این فستیوال شرکت دارد. "کاور" روایتگر داستان مردی مرده است که به طور ناگهانی زنده می‌شود و از مرگ نجات پیدا می‌کند اما نمی‌خواهد به زندگی قبلی‌اش بازگردد. این فیلم در اولین حضور بین‌المللی در جشنواره شورت شورتز ژاپن و سپس در جشنواره بین‌المللی بولتون انگلستان، جشنواره وینچستر، جشنواره بولتون و جشنواره بیاند کویت حضور داشته و در جشنواره نیومدیا چین از نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی بوده است و در جشنواره فیلم کوتاه آمیتی ترکیه جایزه گرفت. وحید همچنین کارگردانی فیلم مکالمه با دیوار را در کارنامه هنری‌اش دارد. در این فیلم وحید آروزی بلندپروازانه‌ای دارد و می‌خواهد با ساخت فیلمی هنرمندانه نخل طلای جشنواره‌ی کن را بدست بیاورد، اما مشکلات و نا بسامانی‌های زندگی‌اش او را از رسیدن به آرزویش هر روز از روز قبل دورتر می‌کند. این فیلم روایت‌گر تلاش‌های وحید برای فیلم ساختن و کلنجار رفتن با مشکلات تمام نشدنی‌اش برای تغییر است.
جشنواره فیلم مستقل استکهلم روز ۱۱ و ۱۲ دسامبر به نمایش فیلم‌های حاضر در جشنواره خواهد پرداخت و پس از آن برندگان شاخه‌های مختلف در مراسم اعطای جوایز معرفی می‌شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ضمن آرزوی موفقیت برای این این دو جوان ایرانی امیدواریم با دریافت جوایز در جشنواره فیلم مستقل استکهلم نتیجه زحماتشان را دریافت کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 30, 2020 - 12:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به