انتخاب صحیح موزیک مخصوصا موسیقی سنتی همراه با متن خوب فیلمنامه، از نکات ارزنده این فیلم به شمار می‌رود
تیتر اصلی: Distrito Salvaje
سریال تلویزیونی/ پرهیجان، درام
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
محصول کشور کلمبیا
زبان: اسپانیایی
تاریخ عرضه: 19 اکتبر 2018
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سازنده: Cristian Conti
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بازیگران: Nicolás Quiroga Pineda, Camila Jurado, Juan Pablo Raba

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
داستان فیلم:‌ فیلم Wild District )منطقه خشن) درباره مردی‌ست به نام خوان‌خاویر (John Javier) كه سابقا عضو نیروهای شورشی بوده و اصطلاح چریک یا guerilla به آنها اطلاق می‌شود. خوان دركارش بی‌نظیر و بنامYei Yei (روح مقدس یا خدای رنگین کمان) مشهور بود. بعد از توافقنامه صلح بین شورشیان و دولت كلمبیا خودش را تسلیم می‌كند تا بتواند با مادر و فرزند خود زندگی آرامی را سپری كند، ولی مسئول رده بالای امنیتی  دولت او را شناسایی كرده و در نظر دارد برای عملیاتی مخفی جهت كشف یک گروه بانفوذ فاسد که در قتل دادستان پیشین شرکت داشتند از او استفاده كند.حال او با مخمصه‌ای از گروه‌ها روبروست و اینکه در آخر می‌خواهد عضو کدام گروه شود...
نکات منفی:کندی داستان در دو سه اپیزود اول جالب نیست ومثل سایر فیلم‌های اکشن شاهد صحنه‌های غیر واقعی هستید مثل صحنه قتل آدمکش حرفه‌ای جلوی ساختمان محل زندگیش بدون حضورپلیس یا حضور تبهکاران جهت نابودی جسد برای عدم شناسایی. همچنین عدم امانت‌دار بودن در روایات تاریخی جهت مهیج‌ترکردن فیلم.
چرا باید این فیلم را دید: سریال منطقه خشن Wild District   فیلمی سرگرم‌كننده با تلفیقی مناسب از سینما‌ی اكشن و لحظاتی با تعلیق یا ‌سوسپانس همراه با لحظاتی احساسی همراه فیلمبرداری پانورامیک ازبوگوتا پایتخت کلمبیا که کاردرخشان Jaime Guzman  است، همچنین انتخاب صحیح موزیک مخصوصا موسیقی سنتی همراه با متن خوب فیلمنامه، از نکات ارزنده این فیلم به شمار می‌رود
چند صحنه اكشن در اول سریال به شما نشان می‌دهد كه با فردی خطرناک روبرو هستید، در عین حال وقتی می‌فهمید او در کودکی به جنگل برای جنگیدن درکنار شورشیان، برده شده تابه مادرش آسیبی وارد نشود، به همسر سابقش عشق می‌ورزد و فرزند نوجوانش را با همه رفتارهایش درک می‌كند، فردی مهربان را می‌بینید كه درعین حال در طول كل سریال فقط دو بار لبخند می‌زند.
بازی خوان(پابلوربا) و گیزل(كامیلاسودی) در این سریال بسیار عالی‌ست، و با تغییرات داستان این ماجرا جالب‌تر نیز می‌شود یكی از نكات قابل توجه در نقدهای مجلات سینمایی كلمبیا تشبیه یِی یِی به جیسون بورن مامور جدی‌ و ورزیده سیا است كه در ژانر اکشن بسیار محبوب است. البته بعد از سریال موفق Narcos، جزو معدود سریال‌های كلمبیایی نت‌فیلیكس است كه با سرمایه كلمبیا و آمریكا ساخته شده و البته برای شناخت فرهنگی مردم کلمبیا این فیلم قوی‌تراست.
وجود سئوالات بسیار زیاد در مورد شخصیت همسر یِی‌یِی یا اینکه او با کدام طرف درگیر همکاری می‌کند، و یا پدر همسرش چه نقشی در آینده او خواهد داشت، بینندگان را مشتاق فصل دوم کرده است. از نکات دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد؛ این است که کمتر دیده شده کسی بتواند شخصیتی مثبت از بین شورشیان کلمبیا درآورد و همچنین تمرکز فیلم برخلاف فیلم‌های مشابه بر جنگ قدرت نیست و عشق خانواده و مهمتر از همه استیصال برای رسیدن به آرامش در این فیلم اهمیت ویژه‌ای دارد.
یکی از بهترین دیالوگ‌های فیلم صحبت خوان با رئیس شرکت فاسد در یک مهمانی است:
"رئیس: روزها می‌گذره و من مجبورم کارهای استثنایی برای یک مشت کودن بکنم، نگاشون کن! همه کار براشون کردم می‌دونی تنها چیزباارزشی که دارن چیه؟ اسمشون. رئیست هم وسطشون مثل یک بچه می‌مونه. من و تو به هم شباهت داریم.کجا این چیزها رو یاد گرفتی؟
خوان: وقتی بچه بودم گروه فارک منو دزدیدن که بشم یک چریک. اونها کفش‌هامون روگرفتند تا پاهامون پینه ببنده و قوی بشه. جوری باید راه می‌رفتیم که هیچکی نفهمه ما تو جنگل کنا‌رشیم. اونها اینقدرگشنمون نگه می‌داشتن که داشتیم می‌مردیم. یک ساقه نیشکر برای یک هفته. ما یاد گرفتیم چطور جون سالم به در ببریم. ما می‌تونستیم ماه‌ها زنده بمونیم و یا سال‌ها. بعد عملیات شروع می‌شد، اول آسون بود ما شبها گلوی سربازها ر ومی‌بریدیم، بعد سخت‌ترشد. مواد منفجره، نابودی واحدهای کوچک، قتل عام‌ها، بعد از دوره آموزشی‌مون شروع شد. نصف رفیق‌هام مردن. می‌دونی سربازهای بی‌مصرف به کیا می‌گن؟ بچه‌ها. هرچی کوچکتر بهتر، بعد از اینکه از تمرین جون سالم دربردن یکیشون نصف بدنش رو به خاطر انفجار از دست داد. یکی دیگه خودشو کشت بعد از بیست سال من تنها بازمانده از اونها هستم. ما آرزوی مدرسه رفتن داشتیم مدرسه‌ای که تو به خاطر پول تو یک دقیقه خرابش می‌کنی. یک مدرسه لعنتی برای اینکه چیزهای عادی یاد بگیریم، جایی که اگه تیراندازیت خوب نباشه با یک گلوله خلاصت نکنن. دیگه هیچوقت به من نگو آشغال که من و تو به هم شبیهیم."
.... وقتی یاد صحنه‌ای میفتین که پسر دبیرستانی خوان بهش می‌گه تو از فضای مجازی و آی‌پد هیچی نمی‌دونی تو اصلاچیزی می‌دونی؟ و اون به پسرش نگاه کرد، تازه معنی نگاه رو می‌فهمین...
 
پدرام ناظم‌زاده‌، فارغ‌التحصیل رشته عمران و مدیریت است.
وی در حال حاضر در تورنتو در زمینه ساختمان و کنترل پروژه فعالیت می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

Pedram_nazemzadeh@yahoo.com
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 12, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به