او گفت: من همیشه برای بحث و گفتگو آماده هستم، اما تهدید را قبول نخواهم کرد
ترجمه ایران استار - "والری پلانت"، شهردار مونترال روز پنج‌شنبه در مورد تهدیدات علیه وی در مورد موضع خود در لایحه سکولاریزم استان، صحبت کرد. او به خبرنگاران گفت که از روز پنج‌شنبه گذشته حملات آنلاین بر علیه وی تشدید شده و وی این تهدیدات را جدی می‌گیرد. او اضافه کرد: "من همیشه برای بحث و گفتگو آماده هستم، اما من تهدید را قبول نخواهم کرد این نوع جامعه‌ای نیست که ما می‌خواهیم... این چیزی نیست که ما می‌خواهیم تشویق کنیم". پلانت گفت آزادی بیان مهم است ولی تهدید به خشونت فیزیکی در رسانه‌های اجتماعی ناقض این آزادی است.
یک مشاور ارشد در شهرداری به مطبوعات کانادا گفت: "پیام‌هایی که از خط قرمز عبور کرده ‌بودند برای پلیس مونتریال ارسال شدند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
لایحه 21،  که توسط دولت استانی کبک معرفی شده است، پوشیدن نماد‌های مذهبی در محیط کار برای کارکنان دولت منجمله معلمان، افسران پلیس، دادستان‌ها و نگهبانان زندان را ممنوع می‌کند. البته در مفاد این لایحه آمده که در هنگام استخدام افراد جدید این موارد لحاظ گردد. 
روز دوشنبه، پلانت و "لیونل پرز"، رهبر اپوزیسیون در تالار شهر مونترال، اعلان کردند که مخالف این قانون هستند و در پی آن حمله به پلانت شروع شد. روز چهارشنبه، شورای شهر تورنتو قطعنامه‌ای را با حمایت از شهرداری مونترال تصویب کرد و مخالفت خود را با هرگونه قانون محدود کننده آزادی مذهب اعلام کردند.
"فرانسوا لوگا" نخست وزیر کبک حملات به پلانت را غیرقابل قبول نامید و خواستار بحث‌های آرام‌تری در این خصوص شد.‌ او  همچنین مقاله اخیر ضد این لایحه در روزنامه "چاینیز دیلی تایمز" را ضعیف نامید که در آن مقاله این لایحه با سیاست‌های سرکوب "اویغور‌ها" و اقلیت مسلمان‌ در چین که اغلب به اردوهای بازآموزی فرستاده می‌شدند، مقایسه شده است. نخست وزیر گفت که نمی‌تواند روزنامه چینی را متوقف کند ولی افزود که این لایحه تضمین خوبی برای جدایی کلیسا از دولت است. لوگا گفت که نه چین و نه تورنتو در نهایت {هیچ} تاثیری در این بحث نخواهند داشت {و او کار خودش را انجام خواهد داد}.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

لوگا در شهر کبک، گفت: "‌در کشورهای بزرگی مانند فرانسه، آلمان، بلژیک این اتفاق افتاده است، آنها تصمیم گرفتند که برخی از نشانه‌های مذهبی را ممنوع کنند؛ بنابراین ما این کار را با پشتیبانی اکثریت کبکی‌ها انجام می‌دهیم. وی گفت که مردم انتاریو تصمیم نمی‌گیرند که چه چیزی باید در کبک اتفاق بیا‌فتد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 24, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به