حفره‌ها در نزدیکی سطح آب با بدنه کشتی‌ها ایجاد شده‌اند که همین امر به متخصصان ثابت می‌کند این انفجارها تعمدی بوده است
ترجمه ایران استار - بنا به گزارش اسوشیتدپرس، تیم بررسی‌کننده آمریکایی که چندین ساعت پس از انفجار مشکوک 4 کشتی در ساحل امارات به دعوت آن کشور به آنجا رفته‌اند اعلان کردند که انفجارهای روز یکشنبه که باعث ایجاد حفره‌های بزرگی در کشتی‌ها شده است یا توسط ایران و یا توسط نیروهایی که ایران از آنها حمایت می‌کند انجام گرفته است.
این منابع گفتند که در هر کشتی حفره‌ای به اندازه 5 تا 10 فوت (یک‌ونیم تا 3 متر) در نزدیکی سطح آب با بدنه کشتی‌ها ایجاد شده‌اند که همین امر به متخصصان ثابت می‌کند این انفجارها تعمدی بوده است. مقامات آمریکایی در مورد اینکه این تیم متخصص آمریکایی چگونه به سرعت به محل اعزام شده‌اند و یا اینکه به چه دلیلی و با چه جزئیاتی آنها ثابت می‌کنند که ایران در این انفجارها دخیل است، توضیحی نداده‌اند. مقامات گفتند که اجازه ندارند تحقیقاتشان را حتی به شکلی مبهم برای مردم فاش کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس این انفجارها که ابتدا منکر وقوعش شده بودند را "خربکاری" نامیده‌اند. دو کشتی عربستانی، یک نروژی و یک تانکر متعلق به شارجه در این حادثه آسیب جدی دیده‌اند اما کسی زخمی و یا هیچکدام از کشتی‌ها غرق نشده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

چندین روز قبل از این حادثه آمریکا اعلان کرده بود که کلیه کشتی‌ها بایستی مراقب ایران و یا گروه‌های حامی ایران باشند که احتمالا می‌خواهند منطقه را نا امن سازند. این جریان پس از آنی رخ داده است که پس از خروج آمریکا از برجام، اعمال تحریم‌ها، اعلان سپاه بعنوان یک گروه تروریستی، سرانجام آمریکا یک ناو هواپیمابر و 4 هواپیمای بمب‌افکن ب 52 را به منطقه اعزام کرد و در پی آن ایران یک فرصت 2 ماهه به اروپا داد تا با اجرای تعهداتشان در برجام، برجام همچنان پایدار بماند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, May 12, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به