ژان به خبرنگاران پیشنهاد داده بود ‌که مشکلات سفر اخیر نخست وزیر ترودو را به هندوستان خصوصا در مورد جناح‌های مخالف در دولت هند را در نظر نگیرند.
ترجمه ایران استار - پس از گذشت بیش از 20 ساعت رای‌گیری مستمر و استفاده محافظه‌کاران از تاکتیک‌هایی مانند فیلترینگ و لابی‌های مختلف، بالاخره جلسه طولانی مجلس نمایندگان به پایان رسید.
این رای‌گیری عجیب شبانه‌روزی پس از آن اتفاق افتاد که لیبرال‌ها از محافظه‌کاران خواستند به مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر رای اعتماد دهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"کاندیدز برگن" رهبر محافظه‌کاران گفت: "روز بسیار طولانی بود تا اینکه نمایندگان مجلس به مشاور امنیت ملی نخست وزیر رای اعتماد دادند، حالا باید به نمایندگانمان که خسته شده‌اند اجازه دهیم از محل خارج شده و استراحت کنند". ‌
محافظه‌کاران تهدید کرده بودند که نمایندگان را آخر هفته در مجلس نگه می‌دارند اما این تهدید را قبل از ساعت 3 صبح لغو کردند.
طبق قوانین جاری مجلس، در رای‌گیری‌های برآورد مالی، هر رای مجلسی به لایحه ارائه شده مالی، مانند یک رای اعتماد انگاشته می‌شود که با رد آن توسط نمایندگان دولت سقوط خواهد کرد و از دست دادن رای اعتماد باعث انجام انتخابات مجدد خواهد ‌شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در طی این رای‌گیری‌ها که رد آنها می‌توانست سقوط دولت ترودو را رقم بزند، برخی از نمایندگان مجلس برای بیدار نگه داشتن خود‌ از کتاب‌، مجلات و "آی‌پد" استفاده ‌کردند. یک نماینده لیبرال شب خود را با رقص گذراند، در حالی که "ملاانی جولی" وزیر میراث فرهنگی و دیگر همکاران کابینه، آهنگ "وای‌ام‌سی‌ای" را اجرا کردند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
انتقاد محافظه‌کاران از دولت به خاطر اجازه دادن به "دانیل ژان" مشاور ترودو در کمیته امنیت ملی بود‌ که با روزنامه‌نگاران در جریان سفر هندوستان جلسه‌ای ترتیب داده بود. ژان  به خبرنگاران پیشنهاد داده بود ‌که مشکلات سفر اخیر نخست وزیر ترودو را به هندوستان خصوصا در مورد جناح‌های مخالف در دولت هند را در نظر نگیرند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
یکی از این مشکلات شامل دعوت از "آتوال" افراط‌گرای سیک بود که متهم به برنامه‌ریزی برای قتل یک وزیر هند در طی بازدید از جزیره ونکوور کانادا در سال 1986 شده بود.‌ ترودو‌ قصد داشت مقامات هند را متقاعد کند که دولتش از هند یکپارچه پشتیبانی می‌کند و افراط‌گرایی خشونت آمیز را تحمل نمی‌کند. بعد از اتمام این ماراتن رای اعتماد، ترودو از طریق فیس‌بوک با محافظه‌کاران ارتباط برقرار کرد‌ و گفت: "هر دقیقه از اتلاف وقت توسط محافظه‌کاران، زمان از دست‌رفته‌ای است که می‌توانست به بحث‌هایی در خصوص کنترل سلاح‌های حساس {و امنیت کشور} و یا {برگزاری بهتر} انتخابات بگذرد".
دفتر شورای پناهندگی گفت که دولت در خصوص دیدارها در سفر هند با "اندرو شی‌یر" رهبر محافظه‌کاران صحبت کرده است، چیزی که او به طور قطعی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در تورنتو انکار کرد.
وی گفت: "قرار بود این موضوع بررسی گردد که آیا امکان پذیر است یا خیر. ولی آنها در نهایت خواسته‌های خودشان را عملی کردند. من خوشحال خواهم شد اگر جلسه هیئت مشاور امنیت ملی‌ با حضور اعضای پارلمان در این زمینه برگزار گردد و به مردم نشان داده شود دقیقا چه اتفاقی افتاده است."
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 28, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به