بلکبری در فوریه 2017 به دادگاه علیه نوکیا شکایت کرد
ترجمه ایران استار - روز سه‌شنبه شرکت "بلک‌بری" شکایتی را مطرح کرد که در آن آمده شرکت "فیس بوک" از اختراع ثبت‌شده "بلکبری مسنجر" برای ایجاد برنامه‌های "اینستاگرام" و "واتس‌آپ" استفاده کرده است.
ثبت دادخواست در مورد نقض حقوق ثبت اختراع بخشی از استراتژی "جان چن" مدیر عامل شرک  بلک‌بری  برای کسب درآمد می‌باشد چون این شرکت‌ سهم بازار گوشی‌های هوشمند را از دست داده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
نماینده بلک‌بری کانادا به یک دادگاه فدرال‌ در لس‌آنجلس گفت: "متهمان برای ایجاد برنامه‌های پیام‌رسان تلفن همراه از نوآوری ایجاد شده توسط بلک‌بری در رابط کاربر و غیره استفاده کرده‌اند".‌
"سارا مک‌کینی" سخنگوی بلک‌بری در یک ایمیل گفت: "حفاظت از دارایی‌های سهامداران و مالکیت معنوی، وظیفه مدیر عامل شرکت است." با این حال، او اشاره کرد که مطرح کردن این موضوع استراتژی شرکت جهت کسب درآمد نیست؛ او اضافه کرد این دادخواست پس از سال‌ها مذاکره بلک‌بری با سهامداران برای پیدا نمودن‌ یک راه‌حل‌های قانونی برای این مورد مطرح شده است".
"پال گروال" معاون کل "فیس بوک" در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با این دعوی قضایی مقابله کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

گروال گفت: "متاسفانه ظاهر بلک‌بری وضعیت فعلی کسب و کار او نشان می‌دهد که آنها بجای تلاش برای نوآوری، در حال حاضر به دنبال نوآوری‌های دیگران هستند."
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بلک بری در تلاش است شرکت‌های دیگر را مجبور به پرداخت حق امتیاز برای استفاده از بیش از 40،000 مجوز در زمینه فناوری از جمله سیستم عامل، زیرساخت‌های شبکه، آکوستیک، پیام‌رسانی، سیستم‌های خودرو، امنیت سایبری و ارتباطات بی‌سیم کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بلک‌بری نرم‌افزار امنیت سایبری را برای ماشین‌ها با راننده خودکار را نیز اخیرا به دنیا عرضه ‌می‌کند.
بلکبری در فوریه 2017 به دادگاه علیه نوکیا شکایت کرد و ادعا کرد که اختراعات مربوط به فن‌آوری ارتباطات بی‌سیم "تری جی" و "فور جی" را نقض کرده است. این پرونده هنوز در دادگاه فدرال "دلاوار" در حال بررسی است.
شرکت "کوالکام" سال گذشته موافقت کرده بود که مبلغ 940 میلیون دلار برای حل و فصل داوری در مورد پرداخت حق امتیاز به بلک‌بری پرداخت نماید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بلک بری در اکتبر 2017 از شرکت "بلو پروداکت" به خاطر نقض حق ثبت اختراع نیز شکایت کرده است . این شرکت که در فلوریدا واقع شده وسایل ارتباطی قابل حمل و نقل می‌سازد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 7, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به