ناظران معتقدند این یک زدوبند میان کنی و کالاوی بوده است که دو نفری روی رقیب کنی فشار بیاورند
ترجمه ایران استار - یک محقق سیاسی می‌گوید: "کمپین انتخاباتی پیشین "جف کالاوی" از حزب محافظه‌کار‌ آلبرتا، احتمالا قانون انتخابات این استان را نقض کرده، زیرا او به نوعی با جیسون کنی زدوبند کرده است.
طبق گزارشات رسانه‌ها و اطلاعات درز کرده به بیرون، نشان می‌دهد کمپین کنی اطلاعات مربوط به انتخابات رهبری سال 2017، از جمله سیاست‌های استراتژیک سیاسی و رسانه‌ای‌، سخنرانی‌ها، فیلم‌ها و تبلیغات حمله را در اختیار کالاوی گذاشته است. هدف همه اینها تضعیف رقیب سیاسی اصلی کنی " بریان جین"، رهبر پیشین "وایلد‌رز" بوده است.  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"جرید وسلی"، دانشمند علوم سیاسی دانشگاه آلبرتا گفت: "قانون کاملا روشن است که کمپین‌ها مجاز به اشتراک منابع با یکدیگر هستند، اما آنها باید این نوع اطلاعات را در زمان اشتراک برای کل مردم علنی کنند".  وسلی به طور خاص به بخش قانون افشای مالی و حقوقی انتخابات در آلبرتا اشاره کرد. در این قانون آمده که احزاب، حوزه‌های انتخاباتی، نامزدها و رقبا می‌توانند خدماتی را به یکدیگر عرضه کنند؛ اگر چه لازم نیست نوع این خدمات افشا شود اما گیرنده باید منبع و مبلغ پرداختی آن را بطور علنی اعلام کرده و در اختیار مردم بگذارد. او اشاره کرد، آنچه به صورت آنلاین از کمپین کالاوی در دسترس است دریافت هیچ گونه خدماتی (از جمله خدمات دریافت شده از جیسون کنی) را افشا نمی‌کند. وسلی گفت دریافت این خدمات باید اعلان می‌شد، در غیر اینصورت آنها مرتکب جرم شده‌اند. کالاوی در چند روز گذشته در این رابطه توضیحی نداده است. ‌
"جانیز هارینگتون"، مدیر اجرایی رهبری سال 2017‌، در یک بیانیه الکترونیکی توضیح داد که: "به اشتراک‌گذاری ارتباطات، استراتژی‌های سیاسی و یا اطلاعات، بین کمپین‌های رهبری، کمک‌های مالی به حساب نمی‌آیند و جابجایی آنها مخالف قوانین نمی‌باشد."
اما همانطور که اسناد رسانه‌ها نشان می‌دهند، کمپین کالاوی فیلم‌های حرفه‌ای، تبلیغات حمله و گرافیک حرفه‌ای دریافت کرده که می‌بایست آنها را اعلان می‌کرده است. اسناد درز کرده نشان می‌دهد که "مت ولف"، یکی از اعضای ارشد کمپین کنی و معاون فعلی وی، به طور منظم با "کامرون دیویس"، مدیر ارتباطات کالاوی و نیز "رندی کر" مدیر کمپین کالاوی تماس داشته است. 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در جدول زمانی که توسط دیویس برای کمیساریای انتخابات آلبرتا تهیه شده آمده که کمپین کنی تلاش مشترک مضاعفی را با کمپین کالاوی با هدف خاص حمله به رقیبش، جین، انجام داده است. کمپین کالاوی با ارائه مدارک، گرافیک، سخنرانی‌ها، ایمیل‌ها و سایر مشاوره‌های ارتباطی از جمله ارتباطات با کمیته رهبری زمان‌بندی دیویس را تایید می‌کند، این واقعیت توسط سایر اسناد دیگر نیز تایید می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دیویس در یک مصاحبه تأیید کرد که اسنادی به بیرون درز کرده است؛ او گفت که حمایت گسترده و هدایت کمپین کالاوی توسط کمپین کنی به طور خاص برای تضعیف جین بوده است. دیویس همچنین تأیید کرد کالاوی برای هدف مشخص حمله به جین استخدام شد و از همان ابتدا‌ معلوم بود که کالاوی به نفع کنی از دور مبارزات انتخاباتی بیرون خواهد رفت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ناظران معتقدند این یک زدوبند میان کنی و کالاوی بوده است که دو نفری روی رقیب کنی فشار بیاورند و در نهایت کالاوی به نفع کنی کنار برود تا طرفداران او نیز به کنی رای دهند.
این افشا، به "راشل نوتلی" رهبر حزب نیودموکرات و نخست وزیر آلبرتا کمک کرد تا حملاتی را برعلیه کنی به راه بیاندازد. وی گفت که کنی در انتخابات آینده ماه اپریل آلبرتا صلاحیت رهبری ندارد زیرا زدوبند سیاسی پُشت پرده انجام داده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

آلبرتا بطور عمومی از پایگاه‌های محافظه‌کاران است و راشل نوتلی در انتخابات گذشته بطور غیر منتظره‌ای پیروز انتخابات شده بود. جیسون کنی که از وزرای سابق دولت فدرال کانادا و استفن هارپر (نخست وزیر سابق کانادا) بوده است، پس از شکست این حزب در انتخابات سراسری کانادا به سیاست استان آلبرتا قدم گذاشت و با متحد کردن محافظه‌کاران، اکنون رقیب اصلی نوتلی به شمار می‌آید. آمارگیری پیش از انتخابات نشان می‌دهد کنی با 53% از نوتلی با 35% آرا پیش است. نوتلی با درز این خبر، به ناگاه اعلان کرد که انتخابات آلبرتا در 16 آپریل برگزار می‌شود. ناظران معتقدند بنظر می‌رسد که نوتلی با این افشا در فکر پیش افتادن از کنی است. گفتنی است که با افت درآمد نفت در آلبرتا نوتلی بشدت زیر فشار همه احزاب به ویژه حزب کنی قرار دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 20, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به