دولت برآورد می‌کند که این طرح در عرض سه سال آینده می‌تواند حدود 100000 خریدار، که برای اولین‌بار خانه خریداری می‌کنند را، کمک نماید
ترجمه ایران استار - بودجه 2019 دولت فدرال کانادا شامل یک مزیت خیره‌کننده برای خریدارانی است که برای نخستین‌بار خانه‌ای را خریداری می‌کنند،‌ و آن این است که‌ آژانس مسکن کانادا تا 10 درصد از قیمت خرید خانه را پرداخت می‌کند تا به این ترتیب خرید خانه برای آنها کمی آسانتر شود. برای این کمک هزینه که "وام مسکن مشترک" گفته می‌شود دولت لیبرال ترودو  1.25 میلیارد دلار بودجه در نظر گرفته است.
به طور کلی، این‌ پول بیشتر شبیه یک وام تقریبا بدون بهره است، وامی که تا سال‌ها نیازی به بازپرداخت ندارد. به منظور واجد شرایط بودن، یک متقاضی باید درآمد خانوار کمتر از 120000 دلار در سال داشته باشد و بتواند 5% ارزش ملک را به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کند و با شرکت وام مسکن کانادا "سی‌ام‌اچ‌سی" نیز هماهنگ باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
سی‌ام‌اچ‌سی یک‌ شرکت دولتی است که اکثریت قریب به اتفاق بازار مسکن کانادا را بیمه و تأمین مالی کرده است. این برنامه جدید، نقش بزرگی در بازار مسکن خواهد داشت. این برنامه بیشتر به کسانی کمک خواهد کرد که می‌خواهند حداکثر تا سقف 480000 دلار خانه خریداری کنند.
در صورتی که خریداران شرایط گرفتن وام را داشته باشند این شرکت تا 10 درصد از ارزش یک خانه جدید ساخته شده یا پنج درصد ارزش خانه‌های قدیمی را پرداخت خواهد کرد.
البته جزئیات این وام تا پاییز مشخص می‌شود ولی به صورت کلی اگر کسی برای اولین‌بار یک خانه 400000 دلاری را بخرد، تحت این قانون و یا قانون قدیم باید حداقل 20000 دلار به عنوان پول پیش پرداخت نماید. میزان باقی مانده 380000 دلار است که باید از بانک وام بگیرد طبق قانون جدید در صورتی که خانه نوساز باشد شرکت سی‌ام‌اچ‌سی، ‌40000 دلار از باقی مانده پول را به عنوان خرید سهام پرداخت خواهد نمود یعنی شما باید 340000 دلار از وام مسکن استفاده نمایید. اگر میزان سود را 3.5 درصد‌ و مدت باز پرداخت را 25 ساله در نظر بگیرید ماهیانه 200 دلار کمتر پرداخت خواهید کرد و به اینصورت در طول یک سال 2700 دلار صرفه جویی کرده‌اید. البته شما مجبور به پرداخت سهم سی‌ام‌اچ‌سی تا زمان فروش منزلتان نیز نخواهید بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بدین شکل پرداخت ماهیانه اقساط چند صد دلار در ماه کاهش پیدا می‌کند و دولت بعدا پس از فروختن خانه، سهام خود را دریافت خواهد کرد. ‌علاوه بر این خریداران خانه می‌توانند مبلغ بیشتری را از حساب "آرآر‌اس‌پی" خود خارج نمایند به اینصورت که سقف برداشت از این حساب از 25000 دلار به 35000 دلار افزایش پیدا کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دولت برآورد می‌کند که این طرح در عرض سه سال آینده می‌تواند حدود 100000 خریدار، که برای اولین‌بار خانه خریداری می‌کنند را، کمک نماید. به نظر بعضی از کارشناسان اقتصادی این طرح می تواند تورم‌زا باشد ولی بعضی دیگر معتقد هستند این برنامه‌ای هوشمندانه است که به تقویت بازار مسکن کمک خواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 20, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به