دو کارخانه آبجوسازی "کول بروری" و "برلی دیز بروری"‌ انتاریو‌ گفتند که آبجوهای خود را با قیمت ارزان‌تری ارائه خواهند داد
ترجمه ایران استار - دولت انتاریو از ماه آینده در نظر دارد افزایش مالیات بر آبجوی استان را لغو کند که این حرکت باعث خواهد شد تا استان 11 میلیون دلار درآمد بالقوه را از دست بدهند.
محافظه‌کاران انتاریو روز جمعه گفتند که افزایش سه درصدی هر لیتر آبجو که توسط دولت قبلی لیبرال برنامه‌ریزی شده را به اجرا نمی‌گذارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"ویچ فدلی" وزیر دارایی در مصاحبه‌ای گفت: "این یکی از مالیات‌هایی است که ما قصد کاهش آن را داریم، ما از هر فرصتی برای کاهش مالیات مشاغل بزرگ استفاده می‌کنیم و برای شروع از صنایع آبجوسازی آغاز کردیم".
دولت گفت که افزایش مالیات بر آبجو از سال 2015 هر ساله 3 سنت بر لیتر بوده است. مالیات‌های گرفته شده از‌ آبجو و شراب در سال‌های 2016 تا 2017‌ حدودا به 589 میلیون دلار می‌رسد. عدم افزایش مالیات که از ماه نوامبر به اجرا در ‌می‌‌‌آید دولت را از درآمد 11 میلیون دلاری بین ماه‌های نوامبر تا مارس 2019 محروم می‌کند.
فدلی گفت: "افزایش مالیات‌ها برای جبران کسر بودجه بخشی از استراتژی دولت نیست، تامین بدهی و کسری بودجه دولت باید با افزایش بهره‌وری ‌صورت پذیرد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در حال حاضر دولت در حال بررسی رویکرد استان برای فروش آبجو و شراب در مکان‌های گسترده‌تری‌ از جمله امکان فروش آنها در فروشگاه‌های بزرگ است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
فدلی گفت: "این یک کار فوق‌العاده است. ‌ما می‌خواهیم دسترسی بیشتری به مردم بدهیم و ما می‌خواهیم این کار را به درستی انجام دهیم. ''
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"مایک اسکرینر" رهبر حزب سبز گفت: "دولت غرق در آبجو شده در صورتی که مسائل مهمتری‌ وجود دارد"! وی اضافه کرد: "با 11 میلیون دلاری که دولت از دست داده چند نفر معلم و پرستار می‌توانست استخدام کند؟ به طور کلی اونتاریو این افزایش در قیمت آبجو را احساس نخواهد کرد ولی مردم قطعا متوجه ضعف در سیستم بیمارستانی و تحصیلی خواهند شد". 
دیگر سیاستی که دولت انتاریو در رابطه با آبجو در تابستان امسال بخرج داده است کاهش قیمت یک نوع بطری آبجو {بعنوان آبجوی پایه} از 1.25 دلار به 1 دلار بوده است. از دیگر سیاست‌گذاری‌های دولت انتاریو در زمینه آبجو می‌توان به ارائه مشوق‌ به فروشندگان آبجو و تبلیغات مجانی آنان در فروشگاه‌های مشروب‌فروشی در‌ انتاریو اشاره کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دو کارخانه آبجوسازی "کول بروری" و "برلی دیز بروری"‌ انتاریو‌ گفتند که آبجوهای خود را با قیمت ارزان‌تری ارائه خواهند داد؛ این در حالی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای "لاب‌لاس" در مدت زمان محدود آبجو‌های "پرزیدنت چویس" را به قیمت هر قوطی 1 دلار ارائه داده است و تاکنون آبجوهای یک دلاری پروژه موفقی ارزیابی نشده است.

 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 17, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به