من دیگر عضو حزب محافظه‌کار نیستم ولی همچنان در مجلس قانونگذاری انتاریو به عنوان یک عضو مستقل حضور خواهم داشت
ترجمه ایران استار - نماینده حزب محافظه‌کار که تصمیم دولت را برای حذف دفتر مستقل کمیساریای خدمات زبان فرانسه و عدم ایجاد دانشگاه زبان فرانسه، به چالش کشیده بود، از عضویت در این حزب استعفا داد و بعنوان نماینده مستقل به صندلی‌های پشتی مجلس نقل مکان کرد. "آماندا سیمارد" در نامه‌ای به رئیس پارلمان، اظهار داشت که او تصمیمش را گرفته و به عنوان یک نماینده مستقل جایش در حزب را به شخص دیگری خواهد داد. حزب "ان‌دی‌پی" و‌ لیبرال‌ها می‌گویندکه او هیچ تلاشی برای ورود به احزاب آنان نداشته است. سیمارد در نامه‌ای کوتاه نوشت: "من دیگر عضو حزب محافظه‌کار نیستم ولی همچنان در مجلس قانونگذاری انتاریو به عنوان یک عضو مستقل حضور خواهم داشت". نماینده جدید الحضور فرانسوی انتاریویی‌،‌ با توجه به تصمیمات دولت "راب فورد" برای حدود 600000  فرانسه زبان‌ در این استان از عضویت در حزب استعفا کرد. "سیمارد" روز چهارشنبه اعلام کرد که از تصمیم دولت در اواخر هفته گذشته در خصوص ایجاد مقام کمیسر در اداره دادستانی استانی، ایجاد یک وزارتخانه‌ برای فرانسه‌زبان‌ها و استخدام یک مشاور ارشد فرانسه‌زبان‌ درمحل‌ دفتر نخست وزیری رضایت ندارد.

فورد گفته است که اقدامات مربوط به کمیسیونر و دانشگاه‌ها، که در متن در بیانیه اقتصادی پاییز ذکر شده‌،در خصوص متوقف کردن ساخت‌و‌ساز دانشگاهی، لازم‌الاجرا است تا بخشی ازکسری بودجه کاهش یابد، گرچه میزان صرفه‌جویی از انجام این اقدامات مشخص نیست. فورد مجددا از این قانون دفاع کرد و گفت که او در چند هفته گذشته با بسیاری از فرانسه‌زبانان ساکن انتاریو صحبت کرده و پس از شنیدن نظرات آنان به این نتایج رسیده است. با وجود اینکه فرانسه‌زبانان ساکن انتاریو تنها‌ سه درصد جمعیت انتاریورا تشکیل می‌دهند ولی نقش اصلی در فرهنگ و تاریخ و اقتصاد انتاریو را بعهده داشته و دارند.
 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"‌لیزا مک لیود"وزیر امور اجتماعی اعلام کرد که از تصمیم سیمارد راضی نیست ولی بعنوان یک نماینده مستقل برای او بهترین آرزو‌ها را دارد. احزاب مخالف بشدت از آنچه که‌ بی‌توجهی‌ دولت به حقوق فرانسه‌زبانان نامیده‌اند،‌ انتقاد کرده‌اند. "جان وانتوف" نماینده‌ "ان.دی.پی" گفت که فورد به فرانسه‌زبانان باندازه کافی اهمیت نمی‌دهد، او می‌گوید که فرانسه‌زبانان نزدیک به پنج درصد جمعیت این استان را تشکیل می‌دهند، نه سه درصد را". وی افزود: "این نخست‌وزیر {چون} فرانسوی‌ نمی‌فهمد به آنها احترام نمی‌گذارد".
قانونگذاران لیبرال و کاتلین وین، نخست وزیر پیشین، گفتند سیمارد راه بسیار دشواری را درپیش گرفته‌ و اقدام جسورانه‌ای را انجام داده است. وین در پاسخ به این سوال که آیا لیبرال‌ها می‌خواهند سیمارد را جذب کنند یا خیر، اعلام کرد که کسی از حزب لیبرال تاکنون به سیمارد پیشنهادی نداده است ولی لیبرال‌ها همیشه کسانی را که می‌خواهند با آنها کار کنند را می‌پذیرند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 5, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به