استفاده از تصاویر متحرک امروزه بیشترین اثرات را در جذب مخاطبان دارد

motion graphic. سلام و عرض ادب و احترام فرید قاسم اسد هستم، موسس و بنیانگذار و مدرس موسسهpixel man education و ‌Pixel man marketing. در ویدئو این هفته می‌خواهم در رابطه با motion graphic صحبت کنم، کارتون و انیمیشن نمی‌خواهیم بسازیم اونا می شوند figure film و طولانی هستند ولی می‌خواهیم راجع به motion graphic یا گرافیک متحرک صحبت کنیم‌ و نقشش را بررسی کنیم هم در اثرگذاری آن در بازار کار و اشتغال‌یابی و هم اثر آن را در expand کردن business ما و marketing. فرض را بر این‌ می‌گذاریم که ما ‌‌researchمان را انجام دادیم و target audienceمان در یک businessی که می‌خواهیم برایش تبلیغ کنیم و marketing کنیم شده است مثلا generation بین 15-16 سال تا مثلا 30 سال، اینها حدودا millennial هستند یا generation Z هستند، X می‌شود مثل من که سنمان بالا است و خیلی تحت تاثیر این چیزها قرار نمی‌گیریم و اینجور weird versionها ولی با این کار ما مجبور می‌شویم که این نسل را با ویدوئوهای کوتاه درگیر کنیم.
ما در pixel man دوره‌ای داریم به اسم adobe after effect یا ‌به motion graphic که focusمان روی سیستم‌های فیلمبرداری‌ یا اینکه سیستم‌های گرافیکی است که روی خطوط لایه‌های time line قرار می‌گیرند و با خیلی حرکتهای ساده می‌شوند یک ویدئو کوتاه 10 ثانیه‌ای برای جایی که می‌خواهیم آن را تبلیغ کنیم که می‌تواند Google باشد، face book باشد، You Tub باشد، اینستاگرام باشد، هر جایی که مخاطب وجود دارد. دوره بسیار خوبی است و دوره بسیار پر کاربردی است و از همه مهمتر اینکه اطلاعات دیجیتال شما را بالا می‌برد. خوب چکار می‌کنیم چه چیزهایی را در این دوره درس خواهیم داد. اولا که در این دوره شما می‌توانید مدرک‌ certified شده از از‌Ministry of training college and university از ما بگیرید.
30ساعت طول می‌کشد و چه بسا اصلا برای خود ما شروع کردید به کار کردن بخش pixel man marketing. مطبی که وجود دارد این است که ما در این دوره focusمان روی این است که چه نوع حرکت‌هایی را می‌شود به یک objectی در کارمون نسبت داد خوب این می‌تواند یک فایل PNG باشد با background، transparent یا ‌می‌تواند یک smart object باشد در فتوشاپ یا می‌تواند یک adobe Illustrator یا vector باشد که در هفته پیش صحبتش را کردیم و در time line، after effect شروع کند به تکان خوردن، fade شدن، پودر شدن، منفجر شدن، ‌صدا رویش گذاشتن و همه اینها یک پکیجی می‌شود که وقتی ما داریم از render نهایی می‌گیریم و خروجی از آن می‌گیریم می‌تواند در تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد.
خوب ممکن است به من بگویید که چرا این تبلیغات باید مثلا انقدر پیچیده باشد و روی خط time line،  motion graphic‌می‌رود؟ برای اینکه مخاطب بیشتری جذب می‌کند برای اینکه generationها هر چه دارد جدیدتر می‌شوند نوع نزدیک شدنشان و نوع attentionی که می‌توانیم از آنها بگیریم نسخه‌اش فرق می‌کند و دیگر نمی‌توانیم با مثلا چهار تا مطلب یا عکس ساده اینها را جذب کنیم. به همین خاطر مجبور به عملیات motion graphic هستیم. عملیات motion graphic یک بخشی‌اش کار گرافیکی است و یک بخش‌اش هم کار فیلمبرداری است، فیلمبرداری واقعی، با همین cell phoneهایتان هم می‌توانید کار فیمبرداری انجام دهید و در نهایت ما همه اینها را با هم میکس می‌کنیم و تحت عنوان یک پکیج ارائه می‌دهیم و این پکیج، پکیج‌ motion graphic ما است که یکی از اثرگذارترین ابزارهای تبلیغ برای businessها است.
به جرات می‌گویم که اگر این را نداشته باشید یعنی از این ابزار و از این ویدئو در تبلیغاتتان استفاده نکنید موفق نخواهید شد. الان دارید می‌بینید من دارم ویدئو می‌دهم برای اینکه courseهایم را معرفی کنم، برای اینکه مدت زمان بیشتری را دارم تا آن مطلبی را که می‌خواهم به مخاطبم یا بیننده‌ام بدهم، امیدوارم از این مبحث هم خوشتان آمده باشد و هفته دیگر می‌بینمتان.
دانستنیها-مارکتینگ-قاسم-اسد-چگونه-با-کمک-تصاویر-متحرک-می-توانید-مخاطبان-جدید-زیادی-را-جذب-کنید

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به