خانواده مالکوم ایکس امروز نامه‌ای را منتشر کردند که در آن ادعا می‌شود اف‌بی‌آی و پلیس نیویورک در پشت قتل این فعال جنبش سیاهپوستان و مسلمانان است. این نامه را که یک افسر پلیس فوت کرده پیش از مرگش نوشته می‌گوید به نحوی اداره پلیس نیویورک و اف‌بی‌آی عاملین قتل فعال مشهور سیاه پوستان و مدافع حقوق مدنی آمریکا هستند.
مالکوم ایکس سخنوری قدرتمند بود که به عنوان سخنگوی یک گروه مسلمان آفریقایی - آمریکایی که از جدایی طلبی‌سیاه پوستان حمایت می‌کرد (موسوم به "ملت اسلام")، فعالیت می‌کرد. وی بیش از یک دهه با این گروه بود تا اینکه در سال ۱۹۶۴ علناً از این گروه جدا شد. وی برخی از نظرات قبلی خود را در مورد مزایای جدایی نژادی تعدیل کرد. در حالی که ملکوم ایکس برای یک سخنرانی در سالن اودوبن بللروم نیویورک آماده می‌شد کشته شد. سه نفر از اعضای گروه ملت اسلام در این تیراندازی محکوم شدند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
نامه یک پلیس اف‌بی‌آی: پلیس پُشت قتل مالکوم ایکس بوده است
نامه‌ای که روز شنبه در یک کنفرانس خبری منتشر شد، نوشته یک افسر پلیس مخفی نیویورک به نام "ریموند وود" می‌باشد که "رگی وود" پسر عموی او در این کنفرانس خبری آنرا به همراه برخی از دختران مالکوم ایکس علنی کردند. در نامه ریموند وود آمده است که وی توسط بالادستی‌های پلیس نیویورک تحت فشار قرار گرفته بود تا با دو عضو امنیتی مالکوم ایکس چند روز قبل از تیراندازی و قتل وی به اتهام ارتکاب جنایاتی ارتباط برقرار کرده و آنها را دستگیر نماید. بر اساس این نامه، این دستگیری‌ها مانع از کنترل امنیتی درب‌های سالن سخنرانی شد و این بخشی از توطئه بین پلیس نیویورک و اف‌بی‌آی برای کشته شدن مالکوم بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در نامه وود آمده است: "تحت هدایت روسا، به من گفته شد كه رهبران و اعضای این گروه‌ مدنی را به انجام اقدامات شرورانه تشویق كنم". برخی از مورخان و دانشمندان سال‌ها ادعا کرده‌اند که در پرونده قتلی که پس از کشته شدن مالکوم تشکیل شده افرادی محکوم شده‌اند که عواملی نبوده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"سی ونس" رئیس دفتر دادستان منطقه منهتن نیویورک سال گذشته و در پی درز احادیثی در این زمینه گفته بود که محکومیت‌های این پرونده را بررسی می‌کند. پس از کنفرانس خبری روز شنبه، دفتر ونس بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت "بررسی این موضوع همچنان فعال بوده و در حال انجام است". پلیس نیویورک در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد "کلیه سوابق موجود مربوط به آن پرونده را به دادستان منطقه ارائه کرده و همچنان متعهد است که به هر طریقی در این بررسی کمک کند". اف‌بی‌آی اما، از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"ایلیاسا شبازز" دختر مالکوم ایکس گفت که او همیشه با عدم اطمینان در مورد شرایط مرگ پدرش زندگی کرده و در کنفرانس خبری گفت: "هر مدرکی که بینش بیشتری نسبت به حقیقت در آن فاجعه وحشتناک فراهم کند، باید به طور کامل بررسی شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, February 21, 2021 - 21:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به