پس از آغاز تحقیقات وزیر امنیت عمومی کبک از فوریه ۲۰۱۷ و بعد از افشای اتهامات فساد مربوط به جعل اسناد و ادله، تحقیقات مشترک پلیس مونترال و اداره امور داخلی پلیس به نتیجه رسید و سرانجام چهار افسر پلیس مونترال متهم به فساد شدند.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اتهام فساد به ۴ افسر پلیس مونترال کانادا در جعل اسناد
در ابتدا بررسی این قضیه از امنیت عمومی کبک آغاز شد اما پس از آگاهی یافتن پلیس استان از چندین مورد دیگر از فعالیت‌های مربوط به این پرونده در واحد جنایی در این نیرو، تیم تحقیق مشترک تشکیل شد که نهایتا این گروه با چند نیروی پلیس سلطنتی کانادا و پلیس شهرهای "کبک"، "لونگوئیل" و "گاتینئو" ترکیب شد تا بتوانند این پرونده را به نتیجه برسانند. در زمان اوج رسیدگی به این پرونده این تیم شامل ۴۳ پلیس و نیز غیرنظامی بود.
پلیس کبک امروز جمعه ۲۴ جولای در بیانیه‌ای اعلام كرد كه در طی رسیدگی به این پرونده و در طول تقریباً سه سال ۱،۰۲۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت تا این تیم بتواند تشخیص دهد که در آن پرونده‌ها نیز فساد جنایی صورت گرفته یا خیر. این تیم در مجموع ۱۳۶ گزارش را دریافت کرده که منجر به بررسی ۲۵۲ پرونده شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

با تمام این توضیحات اما، پلیس مونترال ماهیت اتهام فساد این پلیس‌ها را مشخص نکرد و گفت که با توجه به اینکه دادستان قبلاً در تمام پرونده‌های بررسی شده احکامی را صادر کرده پلیس نمی‌تواند در مورد چگونگی نقش داشتن فساد در احکام این پرونده‌ها توضیحات دیگری بدهد. دادستان نیز از ارائه اظهار نظر در اینباره خودداری كرده و اشاره کرد که برخی از پرونده‌ها هم اکنون در دادگاه‌ها در حال بررسی و رسیدگی است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
چنین میزان از فساد آنهم در پرونده‌های جنایی یک استان کانادا امری بی‌سابقه و نگران کننده است و پلیس و دادستان از ارائه زمانبندی در اعلانات آتی، نام بردن پلیس‌ها و چگونگی فساد خودداری کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, July 24, 2020 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به