مطالعات مشخص كرده كه عمدتا ذرات معلق در اثر سایش فلز بر روی فلز به وجود آمده است
مدیر ارشد پزشکی شهرداری تورنتو روز دوشنبه در گزارشی جدید گفت: "متروی این شهر حاوی میزان بالایی از آلاینده‌های هواست که باید مورد توجه قرار گیرد تا اطمینان از ایمنی سفر مسافران همچنان باقی بماند". این مدیر، "آیلین دوویلا"، بعد از ارزیابی بالا بودن میزان ذرات به کمیسیون ترانزیت تورنتو توصیه کرده برای بهبود این وضعیت باید کاری انجام دهد. وی گفت: "استفاده از مترو به نفع سلامت و رفاه مردم است و روشی برای تشویق آنها برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی؛ که جایگزین مناسبی‌ست برای وسایل نقلیه شخصی".
هیئت بهداشت، در سال 2017 خواستار بررسی کیفیت هوا شد تا اثرات سلامتی مسافران را در سیستم مترو مشخص کند. در آن زمان، "جو میوچک"، رئیس هیئت بهداشت وقت تهیه گزارش میزان گرد و غبار ریلی را درخواست کرد؛ وی گفت كه مطالعات مشخص كرده كه عمدتا ذرات معلق در اثر سایش فلز بر روی فلز به وجود آمده است. این ارزیابی که روز دوشنبه با گزارش دوویلا منتشر شد نشان می‌دهد که ذرات موجود در مترو از غلظت بالاتری از فلزاتی مانند آرسنیک، کادمیوم و کروم نسبت به آنچه در هوای بیرون یافت می‌شود تشکیل شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
همچنین خاطرنشان می کند که اثرات سلامتی ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات 2.5 میکرونی خط 2 در ایستگاه "بلور" و "دانفورت" بیشتر است  و این موضوع  به دلیل طولانی بودن زمان انتظار بر روی سکو و داخل قطار می‌باشد. با این حال دوویلا خاطرنشان كرد که هیچ استاندارد بهداشتی برای ارزیابی ریسک وجود ذرات خاص در سیستم مترو وجود ندارد و برای تعیین تأثیرات باید كار بیشتری انجام شود؛ وی گفت: "به طور کلی، نتایج ارزیابی حاکی از آن است که سطح ذرات 2.5 میکرونی چندین جزء فلزی در هوا به اندازه کافی هشدار دهنده است". رئیس هیئت بهداشت و درمان تورنتو گفت: "این گزارش نشان می‌دهد مترو نیاز به بهبود کیفیت هوا دارد، اما این سرویس همچنان ایمن است".
 
"استوارت گرین" سخنگوی "تی‌تی‌سی" گفت: این سازمان در سه دهه گذشته با اضافه کردن وسایل نقلیه جدید و بهبود سیستم‌های تهویه و تصفیه، نسبت به بهبود کیفیت هوا اقدام کرده است. وی در بیانیه‌ای اضافه كرد تست کیفیت هوا در مترو نشان می‌دهد كه تی‌تی‌سی از نظر قانونی، استاندارد‌های استانی را رعایت کرده، البته او خاطر نشان کرد تی‌تی‌سی برای گروهی از کارمندان تجهیزات محافظتی ویژه نیز تهیه کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
"جان توری"  شهردار تورنتو گفت کیفیت هوا موضوعی است که هر سیستم مترو در سراسر جهان برای بهبود آن باید کار کند؛ او ادامه داد من متعهد شده‌ام تا اطمینان حاصل كنم كه تی‌تی‌سی بهبود وضعیت هوای مترو را در پروژه‌های آینده مترو ادامه خواهد داد".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 8, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به