دمای هوا از چهارشنبه شب به صفر درجه، و در پنجشنبه به منهای 4 درجه که با احتساب وزش باد این دما منهای 8 درجه می‌رسد
امروز صبح، پنجشنبه، مسافرتی برفی و لغزنده منتظر همه بود. اداره محیط زیست کانادا به رانندگان تورنتویی و مناطق اطرافش هشدار داد تا در جاده‌ها با دقت بیشتری رانندگی کنند زیرا انتظار می رود بارش برفی که از دیشب آغاز شده تا اواسط صبح ادامه یابد. در اطراف فرودگاه تورنتو و شهرهای "کیچنر" و "کمبریج" نیز تگرگ مشاهده شده است. این بارش برف امروز که اولین آن در این فصل است می‌تواند به 2 سانتی‌متر برسد.
"مونیکا واسوائی"، از بخش هواهای بد هواشناسی کانادا گفت: "در طول رانندگی خود صبور باشید و قطعاً چراغ‌های جلو خود را روشن بگذارید. با شروع افت درجه حرارت و پس از ریزش باران، برف آمده و بدین ترتیب جاده‌ها یخی می‌شوند". این هشدار رانندگی شامل مناطق می‌سی‌ساگا، پیتربورو، کینگستون، برمپتون، ریچموندهیل، وان و مارکهام می‌شود. دمای هوا از چهارشنبه شب به صفر درجه سانتیگراد کاهش یافته و این افت در طی روز پنجشنبه همچنان ادامه می‌یابد تا به منهای 4  درجه برسد، که با احتساب وزش باد این دما منهای 8 درجه خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
همراه با باران 40 درصد احتمال طوفان نیز وجود داشت؛ سرعت وزش باد به 20 تا 40 کیلومتر در ساعت رسید که با وجود شدید بودن منجر به طوفان نشد، این باد در طول پنجشنبه صبح و عصر ادامه خواهد یافت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لازم به ذکر است که رکورد بارش برف برای روز 7 نوامبر در سال 1953 ثبت شده، در آن روز نزدیک به 13 سانتی‌متر برف باریده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به