او با جریمه سنگین و تعلیق مجوز روبروست
پلیس تورنتو اعلام کرد یک جوان 19 ساله اهل "اوکویل" در غرب تورنتو پس از آنکه 118 کیلومتر بیشتر از حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه  400 انتاریو رانده بود،‌ با جریمه سنگین و تعلیق مجوز روبرو است.
"کری اشمیت" از پلیس استانی انتاریو گفت: آئودی "تی‌تی" این جوان در نزدیکی خیابان "فینچ" حوالی ساعت 1 بامداد سه‌شنبه در باند شمال به جنوب بزرگراه 400 با سرعت 218 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود. اشمیت سرعت او را با یک بوئینگ 737 مقایسه کرد که در هنگام بلند شدن تقریباً با سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. اشمیت گفت: این موضوع كاملاً غیرقابل قبول است. هر کسی که با این سرعت رانندگی می‌کند از محدودیت‌های فیزیکی خودرو ‌خبری ندارد، کوچکترین اشتباه یا نقص باعث تلفات می‌شود.  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
این خودرو به مدت هفت روز توقیف می‌شود و این فرد 19 ساله نیز با اتهامات بی‌احتیاط در رانندگی روبرو است. به گفته پلیس استانی در همان شب مأموران شش خودروی دیگر را نیز با سرعت غیر مجاز در‌ بزرگراه 400 متوقف کردند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 8, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به