در حال حاضر‌، در هر بخش دو دوربین وجود دارد که داده‌ها را جمع می‌کنند
مقامات شهر می‌گویند این موضوع ناامید‌کننده است که 4 دوربین به سرقت رفته و یکی دیگر رنگ شده است حتی قبل از اینکه یک برگه جریمه صادر گردد.
دوربین‌های کنترل سرعت خود‌کار در 50 نقطه شهر قرار گرفته و به عنوان بخشی از برنامه کم کردن تلفات و صدمات شهری در خیابان‌ها عمل می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اما اکنون پلیس تورنتو‌ در حال تحقیق در خصوص افرادی است که تعداد انگشت‌شماری از این دوربین‌های 360 کیلو‌گرمی برای ثبت پلاک و ارسال برگه جریمه برای کسانی که در نقاط غیر مجاز با سرعت رانندگی می‌کنند را دزدیده‌اند.
"برد راس" سخنگوی شهرداری به "سی‌بی‌سی نیوز" گفت: "ما این کار را محکوم می‌کنیم او اضافه کرد این افراد در حال حذف ابزاری هستند که می‌تواند جان افراد را نجات دهد. سرعت زیاد عامل تقریباً یک سوم از آسیب‌ها و تلفات جانی در تورنتو است. دوربین‌ها بخشی از تلاش چند جانبه، برای پایین آوردن این حوادث هستند این طرح شامل کاهش محدوده سرعت مجاز ، بالا بردن نظارت پلیس و نصب علائم هشدار دهنده است".
سال گذشته 42 عابر پیاده در خیابان های تورنتو کشته شدند و امسال تا به حال چهار نفر جان باختند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این دوربین‌ها قابل حمل هستند به گونه‌ای که در صورت لزوم می‌توانند در سطح شهر جابجا شوند. هر کدام تقریباً 50000 دلار ارزش دارند ، اما راس می‌گوید تورنتویی‌ها کسانی نیستند که پول این دستگاه‌ها را می‌دهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
وی گفت: "فروشنده این دستگاه‌ها مسئولیت جایگزین کردن آنها را دارد و آنها نیز این کار را انجام می‌دهند وی گفت: شرط جایگزینی یکی از بند‌های قرار‌داد خرید این دوربین‌ها بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
شهرداری می‌گوید‌ دو مورد از دوربین‌های مسروقه در حال حاضر جایگزین شدن هستند و دو مورد دیگر اوایل ماه آینده نصب خواهند شد.
در حال حاضر‌، در هر بخش دو دوربین وجود دارد که داده‌ها را جمع می‌کنند و هشدارهایی را به صاحبان وسایل نقلیه‌ای می‌فرستد که سرعت بالایی دارند و از ماه آوریل‌، شهرداری شروع به صدور جریمه برای صاحبان وسایل نقلیه‌ای خواهد بود که به دلیل سرعت زیاد گرفتار این دوربین‌ها شده‌اند.  
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 12, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به