پلیس تورنتو می‌گوید که با دریافت ۱۰۵ گزارش مردمی، این نیرو به ۳۱۵ تجمع غیرقانونی حمله کرده است
پلیس تورنتو می‌گوید تیم‌های این نیرو که وظیفه پاسخگویی به تجمعات نقض کننده قوانین بسته بودن انتاریو را دارد، طی هفته اول بیش از ۳۰۰ حمله انجام داده که بیش از ۲۰۰ مورد آنها منجر به صدور جریمه شده است.
تیم‌های ۱۶ گانه اجرایی پلیس در ۲۲ آوریل راه‌اندازی شده تا اطمینان حاصل شود که مردم دستورات سختگیرانه "در خانه ماندن" را رعایت می‌کنند. دستور جدید اضطراری که در ۸ آوریل به مدت ۴ هفته وضع شده و تا ۲۰ مه تمدید گشته است. طبق این دستور هرگونه تجمع داخلی و خارجی با هر کس دیگری در خارج از خانه‌ها ممنوع است مگر با شخصی که تنها زندگی می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
صدور ۲۳۰ جریمه تجمع غیر قانونی کرونا توسط پلیس تورنتو در هفته پیش
پلیس تورنتو می‌گوید که با دریافت ۱۰۵ گزارش مردمی، این نیرو به ۳۱۵ تجمع غیرقانونی حمله کرده و حملاتش منجر به صدور ۲۳۰ اتهام و جریمه تحت قانون "مدیریت اضطراری و حمایت مدنی" شده است. پلیس می‌گوید نیروهایش اکنون این اختیار را دارند که در جا اقدام به جریمه کردن‌های کوچک و بزرگ داشته باشند. "مت مویر" بازرس خدمات پلیس تورنتو گفت: "ما در هر بخش از سطح شهر یک تیم اجرایی داریم و افسران ما روزانه در مناطق مختلف پراکنده شده و هر گونه اجتماعی را زیر نظر دارند و علیه کسانی که از دستورات اضطراری کرونایی استان سرپیچی کنند را متهم و جریمه می‌نمایند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این در حالی‌ست که پلیس می‌گوید از بخشی از افزایش اختیاراتش مانند پرسیدن تصادفی از مردم که با شرایط کرونا در حال چه کاری هستند، استفاده نمی‌کنند. هدف از افزایش اختیارات پلیس کنترل و محصور کردن "جابجایی‌های گسترده هر روزه مردم در پیمایش فاصله‌های بلند در سرتاسر استان" بوده است. در برخی از موارد بعضی از مردم روزانه بیش از ۲۰۵ کیلومتر از منزل خود دور می‌شوند. دستورات جدید همراه با اختیارات بیشتر پلیس دو هفته پیش توسط داگ فورد نخست وزیر انتاریو داده شد تا پلیس بتواند از مردم سوال کند و نتیجتا مردم بیشتری در خانه‌های خود بمانند؛ اما این دستورات روز بعد با اعتراضات و واکنش‌های مردمی و نیروهای پلیس پس گرفته شد. اما پلیس از بخش باقیمانده این اختیارات گسترده، اکنون بیشتر بر روی تجمعات بزرگ داخلی که در مکان‌های اجاره‌ای کوتاه مدت، کافه‌ها و رستوران‌های بسته شده برگزار می‌شود، تمرکز کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بیشتر تجمعات در مکان‌های اجاره‌ای کوتاه مدت و رستوران‌های بسته بوده است
مویر می‌گوید: "همانطور که به تعطیلات آخر هفته نزدیک می‌شویم، خیلی‌ها به فکر میزبانی میهمانی در خانه‌هایشان یا در یک مکان دیگر بطور اجاره می‌افتند، ما به آنها یادآوری می‌کنیم که در صورت میهمانی دادن یا میهمانی رفتن ممکن است شاهد حضور غیر منتظره پلیس و جریمه شدن باشید. لطفاً برای حفظ امنیت شهر با ما همکاری کنید. در مهمانی‌ها یا اجتماعات بزرگ شرکت نکنید. در خانه بمانید و در امنیت باشید".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پلیس گفت در حالی که بیشترین گزارشات از مناطق مرکزی شهر تورنتو به دستشان رسیده اما این نیرو به همراه بازرسانش به تمامی شهر تورنتو رسیدگی می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, May 2, 2021 - 09:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به