مردم از ازدحام جمعیتی که بدون توجه به کرونا سرگرم مهمانی‌های رقص و موسیقی شبانه، مستی و پختن کباب در سواحل شهر تورنتو هستند شکایات کرده‌اند
پس از شکایات زیاد به ازدحام جمعیتی که بدون توجه به کرونا سرگرم مهمانی‌های رقص و موسیقی شبانه، مستی و پختن کباب در سواحل شهر تورنتو هستند، شهرداری این شهر امروز (۹ جولای) قول داد تا سخت‌گیری اجرایی را در سواحل و پارکینگ‌های آن افزایش دهد.
 
کرونا و ممنوعیت عیش و نوش در سواحل تورنتو
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
از ساعت ۷ عصر روز جمعه ۱۰ جولای پلیس تورنتو سواحل و پارکینگ‌های پارک "ماری کرتیس"، "پارک غربی خلیج هامبر" و "ساحل گیلاس" در اطراف تورنتو را خواهد بست. تعطیلی هر شب پارکینگ‌ها از این هفته، هر آخر هفته ادامه خواهد داشت. بسته شدن جاده "اکتیوتو" در امتداد خیابان "لیک شور" که دسترسی به سایر پارک‌های ساحلی را میسر می‌کند نیز محدود شده و دسترسی به پارک "بلوففرس" نیز از ساعت ۷ عصر شنبه و یکشنبه قدغن خواهد شد.
افسران پلیس در تمام ورودی‌های پارکینگ‌ها حضور خواهند داشت زیرا اکنون چندین هفته متوالی‌ست که ساکنین این مناطق از ازدحام‌های بزرگ و شلوغی که در سواحل شهری تشکیل می‌شوند شکایت کرده‌اند. در این ازدحام‌ها "دی‌جی‌ها موسیقی به راه می‌اندازند، مردم هم آتش‌بازی می‌کنند و آتش‌های بزرگ برپا می‌نمایند و قهارانه می‌نوشند؛ و صد البته پس از رفتن مقادیر زیادی زباله پس می‌اندازند".
از این پس مجریان قوانین شهرداری‌ها و پلیس به گشت و گذارهایشان در سواحل افزوده و با مهمانی‌های سازمان‌یافته، موسیقی با صدای بلند و برپایی آتش مقابله می‌کنند. طبق قوانین جدید اینگونه فعالیت‌ها در سواحل شهری ممنوع هستند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آنچه در زمان کرونا در سواحل رخ داده
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
علیرغم اجرای سفت و سخت قوانین رعایت فاصله اجتماعی در استان انتاریو و شهر تورنتو، ازدحام‌های سنگین مردمی، هم ساکنان و هم مقامات بهداشت عمومی را ناامید کرده است. در ماه مه، در عین بسته بودن پارک‌ها، ده‌ها هزار نفر داخل پارک بسته شده "ترینیتی‌بللوودس" جمع شدند به شکلی که حتی شهردار مجبور به حضور در این پارک شد و این ازدحام توسط رسانه‌ها پوشش داده شد.
در تاریخ ۲۰ ژوئن نیز، عکس‌ها و ویدئوهای ارسال شده آنلاین، جمعیتی را کاملاً بدون ماسک نشان می‌دهد که شانه به شانه در ساحل "وودباین" در حال حمام آفتاب گرفتن و مهمانی دادن و رقص با موسیقی بودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در روز ملی کانادا و آخر هفته آن نیز جمعیت بزرگی به سواحل معروف "واساگا" در شمال غربی تورنتو هجوم بردند بطوریکه ارتباط منطقه بر اثر ازدحام مردم و بند آمدن ترافیک در جاده‌ها، با سواحل قطع شد. شهرداری‌های این مناطق تعداد زیادی از سواحل خود را اکنون به روی مردمی که آنها را "بی‌پروا" توصیف می‌کنند، بسته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, July 9, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به