این اقدام در حین بررسی منظم قانون خدمات پلیس‌، آزادی اطلاعات و محافظت از حریم خصوصی و همچنین قانون حقوق بشر انتاریو انجام شده است
پلیس استانی انتاریو (او‌پی‌پی) دیگر جنسیت افرادی را که متهم به جرم هستند یا کسانی که قربانی شده‌اند را ذکر نمی‌کند. طی بررسی پلیس، مقامات او‌پی‌پی تصمیم گرفتند كه جزئیات جنسیت را حذف كنند‌ و معتقد بودند كه تأثیر اندكی در روند پرونده‌ها خواهد داشت.
"کارول دیون"، سخنگوی او‌پی‌پی  گفت: "‌این اقدام در ماه مه سال 2019 پس از بررسی سیاست‌ها صورت گرفت که نشان داد که این اطلاعات برای انتشار عمومی توسط پلیس لازم نیست. این سیاست نظارت بیشتر بر رویه رسانه‌ای او‌پی‌پی بود و واقعا تغییری در در اصول اولیه گزارشات پلیس صورت نگرفته است. پس از بررسی رویه‌های عملیاتی‌‌، در مورد نام متهم‌‌، محل زندگی‌، سن آنها‌، و اتهامات صحبت خواهد شد ولی دیگر مورد جنسیت افراد صحبتی نمی‌شود. این اقدام در حین بررسی منظم قانون خدمات پلیس‌، آزادی اطلاعات و محافظت از حریم خصوصی و همچنین قانون حقوق بشر انتاریو انجام شده است. این مانند وقتی است که وقتی متقاضی شغل هستید در گفتن جنسیت خودتان آزاد هستید. با این حال‌ در مواردی استثنا هم وجود خواهد داشت‌، خصوصاً اگر مأمورین در هنگام جستجوی مظنون‌، نیاز به استفاده از شاهدان داشته باشند. اگر به دنبال مظنونی باشیم که شاهدان معتقد بودند که مردی را در حین ارتکاب سرقت دیده‌اند و او مسلح و خطرناک بوده یا ممکن است سلاح گرم داشته باشد‌، در آن صورت این فرد به عنوان یک مرد شناخته می‌شود ".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در همین حال، یکی از بزرگترین آژانس‌های پلیس استان  گفت: "آنها کماکان با انتشار جزئیات در مورد متهمین یا متهمان از تمام اطلاعات موجود استفاده خواهند کرد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"کونی اوسبورن" سخنگوی پلیس تورنتو نیز گفت: "ما درضمن احترام از تمام اطلاعات شخصی موجود در آن زمان استفاده خواهیم کرد ". اوسبورن ادامه داد: این نیرو به طور مرتب روندهای لازم را برای ایجاد بهترین روش‌ها برای انتشار اطلاعات مظنون و قربانیان را بررسی می‌کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 25, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به