محققان معتقدند که مظنون اعضای جامعه ایرانی را هدف قرار داده بود
به گفته پلیس یک مرد ساکن ریچموندهیل در شمال تورنتو که دو فقره کلاهبرداری 80000 دلاری انجام داده، بیشتر جامعه ایرانیان را هدف قرار داده است. این شخص با اتهام کلاهبرداری روبروست. پلیس منطقه‌ای یورک تحقیقات خود را در رابطه با اتهام تقلب در سرمایه‌گذاری توسط این فرد به نام "امید محمود-کاشانی" 33 ساله از اکتبر سال 2018 آغاز کرده است.
به گفته پلیس اولین قربانی او به طمع گرفتن سود بالا، 44000 هزار دلار آمریکایی خود را در اختیار این شخص قرار داده است. متهم بعد از گرفتن پول از پاسخ دادن به تلفن‌های مال‌باخته امتناع کرده بود. امید به اتهام کلاهبرداری بیش از 5000 دلاری در ماه ژانویه امسال دستگیر و بازداشت شد؛ در ماه مه امسال پلیس اعلام كرد كه قربانی دوم نیز در رابطه با از دست دادن پول خود به پلیس شکایت کرده است. محققان ادعا می‌کنند از اواخر 2018 و اوایل سال 2019‌، محمود-کاشانی با مال‌باخته دوم که خانم بوده دوست شده و وی را متقاعد کرده که او می‌تواند 36000 دلار کانادا برایش سرمایه‌گذاری کند. محمود كاشانی در ارتباط با پرونده دوم نیز‌، متهم به کلاهبرداری بیش از 5000 دلار شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
محققان معتقدند که مظنون اعضای جامعه ایرانی را هدف قرار داده بود و قربانیان بیشتری نیز ممکن بود وجود داشته باشند. قرار بود که محمود-کاشانی روز چهارشنبه 21 آگوست در دادگاه نیو‌مارکت حضور یابد، از نتیجه حضور وی در دادگاه تا این لحظه اطلاعی در دست نیست. دادگاه هنوز رایی در اینباره صادر نکرده است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

پلیس از افرادی که به این شخص پول داده‌اند و یا به صورتی با او مرتبط بودند خواسته با شماره 5423-876-866-1 واحد جرائم مالی پلیس منطقه‌ای یورک تماس بگیرند.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 28, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به