طبق گفته پلیس‌، در زمان تیراندازی جمعیتی حدود 20 تا 30 نفر در این خانه حضور داشتند و از خانه ساعت‌ها صداهای بلندی به گوش می‌رسیده است
حدود ساعت 6 بامداد‌، پلیس به خانه چندین میلیون دلاری‌، در نزدیکی گرانقیمت‌ترین محله تورنتو فراخوانده شد. به گفته پلیس، آنها مردی را در "برایدل پت" (شمال post road) در "تیمبر گلید کورت" پیدا کردند که بر روی زمین افتاده بود و به دلیل شلیک گلوله به قسمت‌ بالایی بدنش به سختی نفس می‌کشید. این شخص با جراحات جدی به بیمارستان منتقل شد. پلیس بعدا اعلام کرد انتظار می‌رود او زنده بماند. 
"ایر‌بی‌اند‌بی" سایت اجاره موقت خانه‌های شخصی بعد از زخمی شدن این فرد در این خانه اجاره‌ای لوکس، رزروهای دیگر را در خانه‌های لوکس به حالت تعلیق درآورد و در بیانیه‌ای گفت: "اتفاقی که در این ملک افتاده بسیار بد است و ما به فوریت در حال تحقیق در مورد این موضوع هستیم". ایر‌بی‌اند‌بی می‌گوید کسی که این خانه را رزرو کرده هم اکنون از دسترسی به سایت منع شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
طبق گفته پلیس‌، در زمان تیراندازی جمعیتی حدود 20 تا 30 نفر در این خانه حضور داشتند. و از خانه ساعت‌ها صداهای بلندی به گوش می‌رسیده است. "کاترینا آروگانته" سخنگوی پلیس تورنتو گفت: "اعتقاد بر این است که این حادثه در جایی خارج از خانه‌ اتفاق افتاده است". پلیس اعلام کرد هنوز مشخص نیست که این گردهمایی برای چه بوده و اضافه کرد که تعداد زیادی شاهد وجود دارد که باید از آنها بازجویی کند. تاکنون هیچ بازداشت صورت نگرفته و پلیس نیز هیچ توضیحی از مظنونین احتمالی ارائه نداده است. این سخنگو افزوده: "ماموران به همراه متخصصان تحقیقات پزشکی قانونی در صحنه هستند تا تحقیقات بیشتری انجام دهند". از هر کسی که اطلاعات بیشتری دارد خواسته شده با پلیس تماس بگیرد.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 7, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به