با این کار توانایی برقراری ارتباط خصوصی به صورت آنلاین از بین رفته و دولت‌ها قدرت جاسوسی گسترده‌ای را پیدا می‌کنند
"ویلیام بار"‌ دادستان کل آمریكا و دیگر مقامات غربی از فیس بوک می‌خواهند كه پیام‌هایی که روزانه صدها میلیون نفر در سراسر جهان برای هم ارسال می‌کنند را برای آنها رمزگشایی کند.  ویلیام بار و همتایان بریتانیایی و استرالیایی وی در نامه‌ای سرگشاده به " مارک زاکربرگ" مدیر عامل فیس‌بوک از او خواستند که برنامه رمز‌گشایی ارتباط خصوصی 300 میلیون کاربر روزانه "واتس‌آپ" را در اختیار آنها قرار دهد، روزانه 1.5 میلیارد نفر نیز وارد فیس‌بوک می‌شوند.  
مقامات نوشتند: "شركت‌ها نباید به طور عمدی سیستم‌های خود را برای جلوگیری از هر نوع دسترسی به محتوا رمزگذاری کنند، عدم رمز‌گذاری باعث می‌شود از انجام خیلی از جرایم جلوگیری شود ".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اگر چه پیام‌رسان فیس‌بوک، واتس‌آپ از قبل رمزگذاری شده، ولی در این نامه از شرکت فیس‌بوک خواسته شده این کار را برای سیستم چت خود "فیس بوک مسنجر" و "‌اینستوگرام دایرکت" انجام ندهد تا امکان دسترسی به مکالمات توسط شخص سوم فراهم گردد. مقامات این درخواست را برای مبارزه با انجام جرایم و تروریسم مطرح كردند‌، اما طرفداران حریم خصوصی هشدار دادند كه این اقدام می‌تواند به طور جدی به این حوضه صدمه بزند‌، یا حتی آنرا از بین ببر،د‌ و با این کار توانایی برقراری ارتباط خصوصی به صورت آنلاین از بین رفته و دولت‌ها قدرت جاسوسی گسترده‌ای را پیدا می‌کنند.
"ادوارد اسنودن"‌ کسی که اطلاعات طبقه‌بندی شده آژانس امنیت آمریکا (ان‌اس‌ای) را در سال 2013‌ افشا کرده بود گفت: "قبول این درخواست توسط فیس‌بوک بزرگترین نقض حریم خصوصی در طول تاریخ خواهد بود"، او اضافه کرد: "این کار تلاشی برای از بین بردن حریم خصوصی و قرار دادن قدرت جاسوسی بی‌سابقه در دست دولت است".
"جیمز کومی"، مدیر سابق اف‌بی‌آی، بارها و بارها از این طرح حمایت کرده و مشهور است او تلاش کرده تا غول فناوری اپل را وادار کند که تلفن همراه آیفون مظنون تروریست "سان برناردینو" را در سال 2015 باز کند، و با سر‌باز‌زدن اپل، او این کار را در عوض پرداخت پول به یک شرکت ‌اسرائیلی انجام داد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 9, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به