قاضی گفت که هیچ احتمالی وجود ندارد كه پس از دادرسی به قضاوتی متفاوت برسد
کشمکش رسانه‌ها و پاپاراتزی‌ها با خانواده سلطنتی انگلستان همچنان ادامه دارد. در آخرین این جدال‌ها قاضی یک دادگاه در لندن حکم داد که یک روزنامه با انتشار نامه خصوصی پدر مگان که رابطه‌ای با مگان ندارد به "حریم خصوصی دوشس ساسکس" حمله کرده است.
این حکم یک پیروزی بزرگ خانواده سلطنتی در مبارزه علیه نفوذ رسانه‌ها به شمار می‌رود اگرچه مگان و شوهرش هری قبلا بطور رسمی از خانواده سلطنتی جدا شده و در آمریکا زندگی می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پیروزی مگان، عروس ملکه انگلیس در دادگاه علیه رسانه‌ها
"مگان مارکل"، بازیگر سابق آمریکایی، ۳۹ ساله، به دلیل نشر پنج مقاله در فوریه ۲۰۱۹ و حمله به حریم خصوصی و نقض حق نسخه‌برداری از ناشر "روزنامه‌های آسوشیتد" که در آن به بخش عمده‌ای از نامه‌ به پدرش پرداخته شده بود شکایت کرده بود. این مطالب عمدتا در وب‌سایت "میل آنلاین" در سال ۲۰۱۸ و پس از ازدواج وی با شاهزاده هری نوشته شده بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"مارک واربی" قاضی دادگاه عالی انگلستان حکم داد که ناشر از اطلاعات خصوصی مگان سوءاستفاده کرده و حق چاپ او را نیز نقض نموده است. وی گفت: "دوشس انتظار معقولی داشت که محتوای نامه خصوصی بماند؛ چاپ محتوای نامه با این انتظار منطقی تداخل دارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مگان گفت که از دادگاه سپاسگزار است که روزنامه‌های وابسته را "به دلیل اعمال غیرقانونی و غیرانسانی آنها" مورد بازخواست قرار داده است. وی گفت که "با این پیروزی جامع در زمینه حفظ حریم خصوصی و حق چاپ، همه ما برنده شده‌ایم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
روزنامه‌های آسوشیتد گفتند که "حکم مختصر امروز بسیار شگفت‌زده شده‌اند و از اینکه از فرصت شنیده شدن و آزمایش تمام شواهد در دادگاه علنی در یک دادگاه کامل ناامید گشته‌اند". شرکت چاپ و نشر آسوشیتد که ادعای مگان را به شدت مورد اعتراض قرار داده بود ، گفت: "ما به دقت محتوای حکم را بررسی می‌کنیم و به موقع تصمیم خواهیم گرفت که درخواست تجدیدنظر خود را ارائه دهیم".
 
پیچ و خم دادگاه
دادرسی این پرونده که برای پاییز برنامه‌ریزی شده بود یکی از مهمترین رقابتهای قانونی در لندن در سال‌های گذشته بوده است. اما پس از جلسات استماع دادرسی در ماه گذشته، وکلای مگان خواستار یک حکم مختصر شده بودند تا شاید بتوان پرونده را بدون دادرسی کامل و در خارج از دادگاه حل و فصل کنند. وکلای مگان گفتند که نامه پنج صفحه‌ای "کاملاً شخصی" قرار بود که فقط پدرش آنرا بخواند. در تأیید درخواست وکلای مگان، قاضی گفت: "افشای قسمت اعظم نامه خصوصی توماس مارکل پدر مگان آشکارا بیش از حد بوده و از این رو غیرقانونی است". قاضی افزوده: "هیچ احتمالی وجود ندارد كه پس از دادرسی به قضاوتی متفاوت برسد". "جاستین راشبروک" وكیل مگان در ژانویه استدلال كرد كه ناشر "هیچ چشم‌اندازی واقعی" برای پیروزی در این پرونده را ندارد.
این حکم روز پنجشنبه به این معنی است که مگان در پرونده خود به دلیل حفظ حریم خصوصی و نقض حق چاپ برنده شده، اما قاضی در بخشی دیگر گفته که "یک محاکمه محدود" برای تصمیم‌گیری در مورد "جزئیات" اینکه آیا مگان "تنها نویسنده" این نامه و تنها دارنده حق نشر این نامه است، برگزار خواهد شد.
مگان در بیانیه خود پس از صدور این حکم گفت: "برای این رسانه‌ها مثل یک بازی می‌ماند؛ {اما} برای من و بسیاری دیگر، این زندگی واقعی، روابط واقعی و غم واقعی است. خسارتی که آنها وارد کرده‌اند و {همچنان هم به آن} ادامه می‌دهند عمیق است".
اما تیم دفاعی ناشران استدلال کرد که مگان این نامه را به عنوان بخشی از استراتژی استفاده از رسانه برای رد نظر منفی ابراز شده توسط پدرش در حضور رسانه‌ها و با کمک تیم رسانه‌ای کاخ "کنزینگتون" نوشته شده است. آنها می‌گویند که "جیسون کناف"، مدیر سابق ارتباطات هری و مگان، نویسنده نامه بوده است. قاضی می‌گوید که این استدلال "نمی‌تواند قانع کننده باشد و غیرممکن به نظر می‌رسد" ، اما هنوز باید در دادگاه بررسی و تصمیم‌گیری شود.
"مارک استفنز"، یک وکیل رسانه در شرکت "هوارد کندی" در لندن هشدار داد که این جنجال حقوقی ممکن است به پایان نرسیده باشد و افزود: "ناشران آسوشیتد تقریباً باید فورا درخواست فرجام کنند زیرا قوانین حریم خصوصی در این كشور بهم ریخته و آنها برای کارشان نیاز به یک حکم قطعی دارند. بنابراین (مگان) ممکن است مجاز به اعلان پیروزی و ترک دادگاه نباشد و شاید هنوز مجبور به حضور برای رسیدگی در تجدید نظر باشد".
 
عروس ملکه انگلیس و بازیگر آمریکایی
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

مگان، بازیگر و ستاره سابق درام تلویزیونی آمریکایی "سوئیتس"، در ماه مه ۲۰۱۸ با هری، نوه ملکه الیزابت دوم انگلستان، در قلعه "ویندزور" ازدواج کرد. پسر آنها، آرچی ، سال بعد متولد شد. در اوایل سال ۲۰۲۰، مگان و هری با استناد به نفوذ غیر قابل تحمل و نگرش‌های نژادپرستانه رسانه‌های انگلیسی، اعلام کردند که از وظایف سلطنتی خود دست کشیده و به آمریکای شمالی نقل مکان می‌کنند. آنها اخیراً خانه‌ای در "سانتا باربارا" در کالیفرنیا خریداری کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 11, 2021 - 23:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به