آر‌بی‌آی گفت عملکرد در تیم هورتونز منعکس‌کننده قدرت این برند نیست
شرکت اصلی رستوران‌های برند بین‌المللی"آر‌بی‌آی" روز دوشنبه گفت: "فروش تیم‌هورتونز در سه ماهه آخر سال 4.3 درصد کاهش یافته است‌ از جمله این کاهش 4.6 درصدی در فروش آن در کانادا بوده است". تحلیلگران انتظار داشتند که این کاهش فروش حدود 2.44 درصد باشد.
تیم‌هورتونز در بین رقابت شدید "استارباکس کورپ"‌، "دانکین رونات" و سایر کافی شاپ‌های موج سوم تلاش کرده است تا نظر‌ها را به خود جلب کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این فروشگاه زنجیره‌ای سال گذشته برای جلب بیشتر مشتریان ‌یک ساندویچ صبحانه گیاهی را عرضه کرد ولی‌ مجبور شد‌ عرضه این محصول جدید را ظرف چند ماه قطع کند.  
"خوزه سیلی" مدیرعامل آر‌بی‌آی پس از انتشار نتایج مالی خود در نیمه چهارم سال در دو تماس کنفرانسی با تحلیلگران گفت:"‌به وضوح شکاف قابل توجهی بین قابلیت‌های تیم هورتونز و آنچه اتفاق افتاده وجود دارد".
این شرکت می‌گوید‌، سرمایه‌گذاری در برنامه پاداش برای خریداران محصولات شرکت که با هدف جذب مشتریان بیشتر بود در مقایسه با رقبا سه درصد کاهش فروش ایجاد کرد و از طرف دیگر غذاهایی که به عنوان نهار عرضه شد نیز 1 درصد در کاهش فروش موثر بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سیلی هرچند عدد و رقمی ارائه نکرد ولی گفت: "سود تیم هورتونز در مقایسه با سال گذشته نیز کاهش یافته است". وی این کاهش را به کاهش فروش و همچنین فشار ناشی از هزینه‌های نیروی کار در کانادا نسبت داد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
علیرغم خبر‌های نا‌امید‌کننده در فروشگاه‌های رنجیره‌ای "تیم هورتونز"‌‌ ولی‌ "آر‌بی‌آی" سود خود را‌ از فروشگاه‌های رنجیره‌ای "پاپ‌آیز" در آمریکا برداشته است. سهام این فروشگاه رنجیره‌ای 4 درصد افزایش داشته است. این افزایش 34.4 درصد نسبت به فروشگاه‌های مشابه بوده است البته پیش‌بینی تحلیل‌گران در این خصوص 12 درصد بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"پاپ‌آیز" ساندویچ مرغ محبوب و پرطرفدار خود را در ماه نوامبر گذشته دوباره باز‌گرداند و همین موضوع باعث شد در رسانه‌های اجتماعی "چیکن وار" به را بیافتد. تقاضای شدید این محصول باعث شد سایر رقبا مانند "مک‌دونالد "سعی کند ساندویچ مرغ خود را در برخی از فروشگاه‌های رنجیره‌ای عرضه نماید.
آر‌بی‌آی گفت عملکرد در تیم هورتونز منعکس‌کننده قدرت این برند نیست و او تلاش خواهد کرد تا روی ارزش‌های بنیادی کار بیشتری انجام شود تا این ‌برند درکانادا دوباره رشد کند.
این شرکت قصد دارد با بالا بردن کیفیت قهوه و "دونات"‌ از طریق نوآوری و سرمایه‌گذاری و مدرن‌سازی برند‌، عملکرد زنجیره قهوه و دونات را بهبود بخشد. این فروشگاه زنجیره‌ای همچنین قصد دارد مدل‌های دیگری از شیر را به مشتریان پیشنهاد دهد از آن جمله شیر بادام است که از اول فصل بهار قابل ارائه خواهد بود.
چیل گفت: "این کار‌ها ممکن است خیلی ابتدایی به نظر برسند ، اما نکته اینجاست که ما با همین پارمتر‌ها به بهترین‌ها تبدیل شدیم".  
ارزش سهام شرکت ما در تیم هورتونز، "برگر‌کینگ" و پاپ‌آیز در سه ماهه گذشته از 50 سنت آمریکا به 52 سنت افزایش پیدا کرده است.
افزایش سود پرداختی به سهامداران در حالی صورت گرفت که برندهای رستوران درآمد خالص 257 میلیون دلار یا 54 سنت در هر سهم را برای سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2019 را اعلام کردند‌. این در حالی است که این میزان در سه ماهه مشابه سال گذشته‌ 301 میلیون دلار یا 64 سنت برای هر سهم بوده است.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 12, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به