‌کسانی که در مراکز نگهداری مهاجران هستند خورد و خوراک خوبی دارند ولی امکانات دیگرشان محدود است
اردوگاه مهاجران غیر قانونی به تازگی مورد توجه قرار گرفته است، زیرا شرایط غیر بهداشتی در مراکز نگهداری پناهندگان در مرز آمریکا بر سر زبان‌ها افتاده است. در اینجا به بررسی نحوه برخورد کانادا با بازداشت‌شدگان مهاجرت به این کشور می‌پردازیم.
آژانس خدمات مرزی کانادا "سی‌بی‌اس‌ای" می‌گوید: "سلامت جسمی و روحی و رفاه زندانیان از ملاحظات کلیدی این مراکز است. ‌در شرایط خاصی، از جمله اتباع خارجی غیر قانونی و ساکنین دائمی که باعث ایجاد خطرات امنیتی شده‌اند در این مراکز نگهداری می‌شوند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
سی‌بی‌اس‌ای می‌گوید: "مرکز تورنتوی این آژانس می‌تواند پذیرای تا 195 نفر باشد، در حالی که مرکز لاوال می‌تواند تا 109 نفر را در خود نگه دارد؛ هر دوی این مراکز محل‌هایی برای نگهداری از‌ مردان، زنان و خانواده‌ها را در خود جای داده‌اند. تمام اردوگاه‌های موقت دارای مراکز تفریحی در فضای باز، غذا‌ی روزانه، دسترسی به بازی‌های مختلف، تلویزیون ، تلفن و خدمات پزشکی هستند".
مرکز ونکوور که در فرودگاه مستقر است، می‌تواند تا 24 نفر را تا 48 ساعت به طور موقت در خود نگه دارد. مردان و زنان به طور جداگانه نگهداری می‌شوند، در حالی که کودکان ممکن است با مادرانشان بمانند. این مرکز دارای اتاق‌های مشترک، دسترسی به بازی‌، تلویزیون و تلفن هستند.
سی‌بی‌اس‌ای می‌گوید هرکس در مراکز نگهداری این آژانس‌، سه وعده غذا و دو سری تنقلات در روز دریافت می‌کند و نیازهای غذایی خاص و یا رژیم های غذایی نیز در آنها نظر گرفته می‌شود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مراکز به طور کلی دارای بخش‌های خاصی هستند که افراد با پیشینه‌های کیفری و خشونت‌آمیز را از زندانیان با ریسک پایین از هم جدا می‌کند؛ این مراکز تلاش دارند تا تعامل بین مهاجران و بازداشت‌شدگان جنایتکار را به حداقل برسانند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
سی‌بی‌اس‌ای می‌گوید که 6609 نفر در مراکز نگهداری‌ بین سال‌های 2017 تا 2018 نگهداری شده‌اند که این تعداد در سال پیش از آن 4248 نفر بوده است. بازداشت‌شدگان در زندان در سال‌های 2017 تا 2018، 1831 نفر بودند که این میزان در سال قبل از آن 971 نفر بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"استیفنی سیلورمن"، که با گروه مشاوران مهاجرت کار می‌کند، می‌گوید: "پرونده بازداشت‌شدگان در فواصل معینی بازبینی می‌گردد: اولین بار در 48 ساعت اول، سپس بعد از 7 روز، و بعد از 30 روز نتیجه پرونده باید مشخص شده باشد". سی‌بی‌اس‌ای می‌گوید که هزینه نگهداری هر شخص روزانه 320 دلار است.
"جانت دنچ"، مدیر اجرایی شورای پناهندگان کانادایی، می‌گوید: "‌کسانی که در مراکز نگهداری مهاجران هستند خورد و خوراک خوبی دارند ولی امکانات دیگرشان محدود است. او می‌گوید: "آنها دسترسی به اینترنت ندارند و ارتباط برقرار کردن با اعضای خانواده یا دیگران از طریق اینترنت ممکن است بتواند به آنها کمک کند که مدارک لازم را دریافت کنند. بازداشت‌شدگان دسترسی محدودی‌ نیز به تلفن دارند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

آژانس همچنین می‌گوید که این مرکز مراقبت‌های پزشکی، پرستاری، روانشناختی و روانپزشکی را در اختیار بازداشت‌شدگان قرار داده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 10, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به