او با بازکردن یک حساب گوفاندمی قصد جمع‌آوری پول برای افراد آسیب دیده از این فاجعه را داشت
"آندریج اولسیوک"، 33 ساله‌، چشمان خود را بست و در صندلی خود جابجا شد‌، زیرا قاضی "برنت کلوز" تصمیم روز جمعه را در دادگاه استان "ساسکاتون" خواند و اولیسوک را به خاطر ‌کلاهبرداری زیر 5000 دلار و برداشت پول مجرم خواند. انجام مجازات تا 3 مارس به تعویق افتاده است. 
اولیسیوک که نام خود را به "جی مکس اولسیوک" تغییر داده‌، ماه گذشته در جلسه دادگاه شهادت داد که صبح روز پس از تصادف اتوبوس در تاریخ‌ 6 آوریل 2018 که باعث کشته شدن 16 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر شده بود، یک حساب "گو ‌فاند‌می"را راه اندازی کرده است. او گفت که قصد وی در ابتدا جمع‌آوری پول برای افراد آسیب دیده از این فاجعه بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
خیریه آنلاین "پری‌ فور هامبولت" اعلام کرد که این پول مستقیماً به تیم هاکی "هامبولد برونکوس" می‌رود. در عوض مدارک دادگاه نشان می‌داد که نزدیک به 3700 دلار جمع‌آوری شده مستقیم به حساب بانکی اولسیوک رفته‌ و او این پول را برای‌ هزینه‌های شخصی خود استفاده کرده است.
اولسیوک ادعا کرد که وی در 24 آوریل 2018 درست روز بعد از بسته شدن گو ‌فاند‌می‌، 4100دلار پول نقد را به زنی که برای جمع‌آوری پول برای هامبولد برونکوس به در خانه‌شان آمده بود داده است. وی گفت او تصور می‌کرده این راهی برای جبران پول گو ‌فاند‌می بوده اما سازمان "کانواسر" را به یاد نمی‌آورد که این پول به سازمان برونکوس داده شده باشد. اولسیوک همچنین ادعا کرد که در عوض یک نامه تشکر دریافت کرده که هرگز نتوانست آن را برای دادگاه پیدا کند و در عوض گفت این نامه در آتش‌سوزی از بین رفته است.
"دارن هوارت" دادستان دادگاه گفت: "هیچ کسی چنین تصمیمی نمی‌گیرد و این ادعا مسخره است. داستان اولسیوک به دلایل مختلف باورنکردنی است، واقعیت این که او قد نماینده کانواسر را به یاد می‌آورد ولی نام شخص به یادش نیست مسخره است. با توجه به سابقه ضعیف مالیش، او بدین ترتیب پول زیادی به دست آورده، آنچه در مورد این پرونده منحصر به فرد است استفاده مالی این شخص از چنین فاجعه اسفباری و انجام کاری وحشتناک است".  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 22, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به