بدلیل رشد جمعیت‌، افزایش تقاضا برای املاک مسکونی وجود دارد
به گزارش هیئت مدیره املاک تورنتو شاخص قیمت مسکن در بزرگشهر تورنتو در ماه گذشته 4.4 درصد افزایش یافت و این موضوع به دلیل عرضه کمتر املاک برای فروش و تقاضا بیشتر برای خرید بوده است. در مقایسه با ژوئیه سال گذشته، فروش خانه 24.3 درصد رشد نشان می‌دهد. هیئت املاک تورنتو در گزارش ماهانه‌اش که روز سه‌شنبه منتشر کرد گفت: "میانگین قیمت کل فروش ملک در منطقه تورنتو بزرگ با افزایش 3.2 درصدی نسبت به سال گذشته به 806.755 دلار رسید و تعداد املاک فروخته شده از 6916 به 8595  افزایش یافته و این افزایش فروش در هر چهار دسته منازل مسکونی ("دیتچ"، "تاون هاوس"، "سمی دیتچ" و "کاندو") دو رقمی بوده است".
"جیسون مرسر"، تحلیلگر ارشد هیئت مدیره املاک، در بیانیه‌ای گفت: "به طور کلی، افزایش رقابت بین خریداران برای املاک موجود در بازار منجر به رشد نسبتاً شدید قیمت برای خانه‌های نیمه تمام، شهرک‌ها و آپارتمان‌ها شده است". از سوی دیگر، وی گفت که فروش خانه‌های مستقل بیشتر تحت تأثیر قانون "آزمایش استرس" که برای گرفتن وام مورد اجراست قرار گرفته، بطوریکه میانگین قیمت این دسته از منازل 0.9 درصد کاهش یافته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در شهر تورنتو‌، میانگین قیمت خانه‌های مستقل با 9.1 درصد کاهش به 1.23 میلیون دلار رسید و در مقابل منازل در مناطق حومه (موسوم به 905 شامل "همیلتون"، "هالتون"، "پیل"، "دورهام")‌ 2.5 درصد افزایش داشته و به طور متوسط به 929633 دلار رسیده است. هیئت مدیره املاک تورنتو می‌گوید که عرضه املاک برای فروش در منطقه بزرگشهر تورنتو از سال گذشته نیز کمتر شده است. در این منطقه  طی ماه ژوئیه 14393 خانه جدید برای فروش‌ لیست شده در حالیکه در سال گذشته تعداد خانه‌های لیست شده 13873‌ بوده، اما تعداد کل خانه‌های فعال در لیست تا پایان ماه ژوئیه نسبت به سال گذشته 9.1 درصد کاهش داشته است.
"جان دی میشل" مدیر عامل هیئت مدیره املاک تورنتو‌ گفت: "بدلیل رشد جمعیت‌، افزایش تقاضا برای املاک مسکونی وجود دارد". او پیش‌بینی کرد: "هرچه خانواده‌ها بیشتر و بیشتر با استرس تست کنار بیایند در ماه‌ها و سال‌های آینده تعداد خریداران بیشتری در بازار وجود خواهند داشت و این دسته قطعا از شتاب افزایشی قیمت خانه رنج خواهند برد. خوشبختانه سیاست‌گذاران مسئله عرضه مسکن اذعان کرده‌اند که در حال تلاش برای حل این مشکل هستند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 7, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به