فردای اخراج چری، وی علاوه بر عذر خواهی نکردن به خبرنگاران گفت که اگر می‌توانست چیزی را را عوض می‌کرد این بود که بجای مهاجران بگوید همه
دان چری‌، مفسر قدیمی مسابقات هاکی‌ در بخش نخستین برنامه تلویزیونی"‌کوچس‌کورنر‌" در "هاکی لیگ" از میزبانی این برنامه اخراج شد؛ این اتفاق در پی آن بود که او در اظهارات تلویزیونی‌اش گفت مهاجرین تازه وارد "پاپی" (گل شقایق، سنبل سربازان کشته شده در جنگ) را به سینه نمی‌زنند، یعنی برای سربازان وطن احترامی قائل نیستند.
"بارت یابسلی"‌، رئیس کمیته ورزش‌ گفت: "پس از بحث‌و‌گفتگوهای بیشتر با دان چری بعد از پخش برنامه شنبه شب‌، این تصمیم گرفته شده که زمان استعفا سریع او فرا رسیده است". وی گفت: "در طول پخش‌، او اظهارات تفرقه‌آمیزی را بیان كرد كه بیانگر ارزش‌های ما یا آنچه كه ما می‌خواهیم نیست".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
چری‌، 85 ساله‌، در بخش هفتگی هاکی لیگ کانادا این اظهارات را انجام داد که موجب اعتراض شدید مردم‌، سیاستمداران و لیگ ملی هاکی شد. چری گفت: "شما مردم (مهاجران) عاشق شیوه زندگی ما هستید‌، شما عاشق شیر و عسل ما هستید‌، حداقل می‌توانید پول خُردی را برای خریدن یک پاپی خرج کنید. این افراد برای اینکه شما چنین زندگی داشته باشید از جانشان مایه گذاشته‌اند تا شما از زندگی در کانادا لذت ببرید، اینها بالاترین قیمت‌ها را برای شما پرداخت کرده‌اند".
"اسپرتس‌نت" و "ران مک‌لین" از کوچس‌کورنر هر دو یکشنبه به خاطر اظهارات چری عذرخواهی کردند. مک‌لین که همراه چری برنامه کوچس‌کورنر‌ را اجرا می‌کند گفت: "اظهارات چری مضر و تبعیض‌آمیز بوده من آرزو می‌کردم او در جلوی دوربین‌های تلویزیونی چنین حرفی نمی‌زد. من معذرت خواهی می‌کنم که در آن لحظه متوجه صحبت‌های او نشدم باید در آنجا به او پاسخ می‌دادم".
اظهارات چری کاملاً مورد انتقاد سیاستمدارانی نظیر "بانی کروبی" شهردار "میسیساگا"، "جان توری" شهردار تورنتو و "گوراتان سینگ" نماینده مجلس‌، "گارپرت سینک دهیلون" مشاور منطقه‌ای برمپتون‌ و همچنین لیگ ملی هاکی قرار گرفت. کروبی اظهارات چری را نفرت‌انگیز خواند و در توییتر گفت: "ما به میراث فرهنگی متنوع خود افتخار می‌کنیم و همیشه از آن دفاع خواهیم کرد مهاجران جدید کشور ما را جای بهتری برای زندگی می‌کنند. همه ما کانادایی هستیم و پاپی را با افتخار می‌زنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فردای اخراج چری، وی علاوه بر عذر خواهی نکردن به خبرنگاران گفت که اگر می‌توانست چیزی را را عوض می‌کرد این بود که بجای مهاجران بگوید "همه". چری گفت که با مسئولین شبکه راجرز صحبت کرده و آنها را قانع کرده و گفت که مک‌لین هم صحبت کرده و با او همچنان دوست است. در همین اثنا یک پتیشن آنلاین امروز با 150 هزار امضاء خواستار بازگشت چری به برنامه شده است، البته بعید بنظر می‌رسد که دست‌اندرکارها در موضع خود تغییر داده و چری را به برنامه برگردانند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 13, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به