خدمات بی‌سیم در کانادا هنوز در بین گران‌ترین کشورهای "جی7" قرار دارند
دولت لیبرال به سه ارائه‌دهنده بزرگ خدمات بی‌سیم کانادا دو سال فرصت داد تا قیمت‌های اولیه خدمات تلفن همراه‌شان را 25 درصد کاهش دهند‌ و به آنها گفت در صورت عدم رعایت، دولت خودش اقدام به کاهش قیمت‌ها خواهد کرد.
"نودیپ بینز"‌، وزیر نوآوری‌، علوم و صنایع، این اولتیماتوم را به همراه قوانین جدید ابلاغ کرد. این قوانین می‌تواند‌ بازار بی‌سیم کانادا را به سمت رقابتی جدید باز کند. بینز به رسانه‌ها گفت: "بله‌، قیمت مناسب یک چالش است و ما باید قیمت‌های پایین‌تری را تجربه کنیم. دولت انتظار دارد "بل"‌، "تلاس" و "راجرز" هزینه بسته‌های 2 تا 6 گیگابایتی خود را در دو سال آینده 25 درصد کاهش دهند. این به معنا است که شما می‌توانید بسته‌های تماس، پیام متنی و اینترنت کمتر از 40 دلار در ماه را برای تلفن همراه خود داشته باشید".  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کاهش اجباری قیمت به برنامه‌هایی مربوط می‌شود که شما دستگاه تلفن همراه خودتان را داشته باشید، یعنی اگر تلفن را از کمپانی مربوطه قسطی می‌گیرد باید اقساط آن را بپردازید.
دولت در اوایل سال 2020 معیارهایی را برای بسته‌های خاص بر اساس قیمت‌های بازار تعیین کرده است. انتظار می‌رود سه غول مخابراتی کانادا طی دو سال آینده قیمت‌های خود را کاهش دهند. کاهش قیمت برای این سه شرکت اصلی می‌تواند به شرح زیر باشد.
بسته‌های 2 گیگابایتی که در حال حاضر 50 دلار قیمت دارند‌، به 37.50 دلار کاهش می‌یابد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بسته‌های 4 گیگابایتی که 55 دلار قیمت داشته باشند به 41.25 دلار کاهش می‌یابد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بسته‌های 6 گیگابایتی که 60 دلار قیمت دارند به 45 دلار کاهش می‌یابد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دولت گفت که با استفاده از داده‌های آماری، روند قیمت‌های برنامه تلفن همراه را ردیابی و منتشر می‌کند. بینز گفت: "اقدامات مربوطه در حال انجام است و اگر آنها قادر به تحقق تعهد کاهش 25 درصدی نباشند ‌ما به اقدامات نظارتی اضافی خواهیم پرداخت". بینز همچنین یک مقایسه طولانی مدت در مورد انتظار قیمت را منتشر کرد که نشان می‌دهد قیمت‌ها طی چند سال گذشته کاهش یافته ولی خدمات بی‌سیم در کانادا هنوز در بین گران‌ترین کشورهای "جی7" قرار دارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

سه شرکت بزرگ به سازمان نظارتی رادیو و تلویزیون کانادا هشدار دادند که چنین مداخله‌ای می‌تواند با عواقبی از جمله کاهش سرمایه‌گذاری‌، کاهش شغل و اقدامات دادگاهی همراه باشد. تلاس دو هفته پیش گفته بود در صورت اجرای چنین طرح‌هایی مجبور به اخراج کارمندانش و عدم اجرای برخی از طرح‌هایش خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 11, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به