سخنگوی لیبرال مجلس فدرال کانادا امروز در توئیتی گفت که توافق لیبرال‌ها با نیودموکرات‌ها انجام شده اما جزئیات آن را منتشر نکرد
امروز جمعه ۲۵ سپتامبر دولت انتاریو تعدادی از محدودیت‌های جدید استانی را با هدف جلوگیری از افزایش ابتلاهای جدید کرونا اعلان کرد. در روزهای گذشته داگ فورد نخست وزیر انتاریو گفته بود که بالا رفتن موارد کرونا را به دقت زیر نظر دارد و به توصیه‌های پزشکان و متخصصان در این زمینه عمل خواهد کرد. متخصصان دیروز طبق اطلاعیه‌ای گفته بودند که اکنون زمان عمل رسیده است.
در خبرنامه این استان آمده: "طی پنج هفته گذشته، انتاریو شاهد افزایش ابتلا به کوید-۱۹ بوده که تجمعات مردمی در جوامع محلی منبع اصلی این شیوع بوده است. البته موارد شیوع در رستوران‌ها، کافه‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها، کلوپ‌های شبانه و استریپ نیز منجر به گسترش کرونا در گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال بوده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
زد و بست فورد در انتاریو، زد و بند ترودو با سینگ
دولت انتاریو اقدامات زیر را اعلان کرده و به آگاهی عموم می‌رساند که این دستورات از ساعت ۱۲:۰۱ بامداد شنبه در این استان لازم‌الاجراست:
  • آخرین زمان باز بودن کافه‌ها و رستوران‌ها، از جمله کلوپ‌های شبانه ساعت ۱۱ شب است. آنها باید از نیمه شب (۱۲ شب) تا ۵ صبح (بجز برای رساندن غدا) بسته باشند. فروش مشروبات الکلی از ۱۱ شب، و مصرف مشروبات از ۱۲ شب تا ۹ صبح ممنوع است (حتی برای کارمندان مشروب‌فروشی).
  • کلیه کلوپ‌های استریپ تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
  • همه بیزینس‌ها، مشاغل و سازمان‌ها ملزم به پیروی از مقررات اعلان شده سازمان بهداشت انتاریو و زیر نظر رئیس ارشد پزشکی دکتر "دیوید ویلیامز" هستند، از جمله رعایت و مقررات مربوط به غربالگری افرادی که وارد به یک سازمان یا محل کار می‌شوند تا مطئمن شوند که علائمی از کرونا را ندارند. اشخاصی که مشکوک به داشتن کرونا هستند از ورود به مکان‌ها منع شده و بایستی در قرنطینه باشند. با کلیه مراکزی که این قانون را اجرا نکنند برخورد می‌شود.
فورد امروز، در کنفرانس مطبوعاتی روزانه خود گفت که "جان توری"، شهردار تورنتو و ساير شهرداران انتاريو با او پیشتر تماس گرفته‌اند و اين خواستار اجرایی شدن این اقدامات شده‌اند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آمار جدید: نرخ ابتلای بالا
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در همین حال امروز نیز انتاریو با ثبت ۴۰۹ مورد جدید دیگر از بیماری کوید-۱۹ دومین روز متوالی و هفتمین روز از هشت روز گذشته آماری بیش از ۴۰۰ مورد روزانه کرونا را ثبت کرده که در آن حدود سه چهارم موارد در منطقه بزرگشهر تورنتو مشاهده شده‌اند.
  • تورنتو: ۲۰۴ مورد جدید، مجموعا ۱،۲۴۲ بیمار
  • منطقه پیل: ۶۶ مورد جدید، مجموعا ۷۶۴ بیمار
  • اتاوا: ۴۰ مورد جدید، مجموعا ۶۱۹ بیمار
  • منطقه یورک: ۳۳ مورد جدید، مجموعا ۳۲۳ بیمار
 
"کریستین الیوت"، وزیر بهداشت در یک سری توئیت گفت که حدود ۶۵ درصد موارد جدید در افراد زیر ۴۰ سال مشاهده شده، از جمله ۱۰ مورد در میان دانشجویان. در مجموع تاکنون ۲۳۸ مورد مربوط به مدارس ثبت شده، شامل: ۱۱۰ دانش‌آموز یا دانشجو، ۵۰ کارمند و ۷۸ نفر به عنوان "افرادی که شناسایی نشده‌اند" طبقه‌بندی شده‌اند. حدود ۱۹۸ مدرسه از ۴۸۲۸ مدرسه عمومی استان یا حدود ۴.۱۰ درصد آنها، حداقل یک مورد ابتلا را گزارش کرده‌اند.
امروز ۴۱،۸۰۰ تست کرونا انجام گرفته و تعداد افراد منتظر آزمایش نیز به بیش از ۶۵،۰۰۰ مورد رسیده است.
 
توافق لیبرال‌ها در جلب نظر نیودموکرات‌ها و دریافت رای اعتماد ترودو
در پی سخنرانی تاج و تخت ترودو در دو روز پیش که دیروز لایحه آن به مجلس ارائه شد تا حداکثر طی ۶ روز به رای گذاشته شود، اکنون لیبرال‌ها می‌گویند حاضرند با اعمال تغییراتی با درخواست‌های نیودموکرات کنار بیایند تا دولت اقلیتی ترودو بتواند ازمجلس رای اعتماد بگیرد.
"جاتمینگ سینگ" رهبر نیودموکرات‌ها گفت که دولت لیبرال پذیرفته تعداد افراد واجد شرایط مرخصی استعلاجی با حقوق را بیشتر ‌کند. پیشتر "کریستینا فریلند" معاون ترودو اعلان کرده بود که طبق لایحه تقدیم شده به مجلس سی-۲، افرادی که تاکنون از کمک‌های اضطراری کانادا استفاده می‌کرده‌اند به برنامه بیکاری با یکی از سه فرم متفاوتش منتقل می‌شوند و هر دوی این تغییرات جزو درخواست‌های نیودموکرات‌ها برای حمایت از سخنرانی تاج و تخت ترودو بوده است که اکنون در قانون اعمال خواهد شد.
"پابلو رودریکز" سخنگوی لیبرال مجلس فدرال کانادا امروز بعدازظهر در توئیتی گفت که توافق انجام شده اما جزئیات آن را منتشر نکرد ولی افزود: "ما در حال ورود به موج دوم هستیم و میلیون‌ها کانادایی هنوز در تلاشند تا زندگی خود را تأمین کنند. ما اکنون با نیودموکرات‌ها در مورد لایحه‌ای به توافق رسیدیم تا بتوانیم کمکی را که کانادایی‌ها به آن احتیاج دارند، ارائه دهیم. این همکاری مشترک این دو حزب برای گذر به سلامت مردم از این شیوع بیماری کروناست".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

محافظه کاران صریحاً اظهار داشتند که آنها از سخنرانی تاج و تخت حمایت نخواهند کرد، کبکی‌ها نیز گفتند که از آن پشتیبانی نخواهند کرد مگر اینکه دولت مبلغ بیشتری را بدون هیچ شرطی برای خدمات بهداشتی و پزشکی به استان {به ویژه کبک} ارائه دهد. بدین ترتیب رای نیودموکرات‌ها باعث تأمین آرا کافی دولت لیبرال ترودو در تصویب رای اعتماد در سخنرانی تاج و تخت خواهد بود، و نتیجتا از انتخابات زود هنگام جلوگیری به عمل خواهد آمد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, September 25, 2020 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به