سایمون گفت: در سیستم جدید، متقاضیان‌ ظرف شش ماه از قبول یا رد درخواست خود مطلع خواهند شد
ترجمه ایران استار - وزیر مهاجرت "سایمون جولین بارت"، روز پنج‌شنبه رسما سیستم انتخاب مهاجرت کبک را راه‌اندازی کرد و قول داد که به طور چشمگیری زمان انتظار برای تازه‌واردین را کاهش خواهد داد و نیازهای کارفرمایانی که از کمبود نیروی کار رنج می‌برند بسرعت رفع خواهد شد.
تغییر سیستم مهاجرت قدیم به سیستم جدید "آریما"، که در حال حاضر در سایر استان‌ها نیز استفاده می‌شود، همواره بحث‌برانگیز بوده زیرا دولت کبک بایستی 18000 پرونده مهاجرت موجود را ‌که شامل 50 هزار نفر می‌شد و مدت‌ها در انتظار رسیدگی بودند را باطل می‌کرد. قانون اصلاح جدید مهاجرت، ‌بنام "لایحه 9"، در روز 16 ژوئن پس از بحث و جدل شبانه با‌ مخالفت تمام احزاب اپوزیسیون در برابر آن‌، به رای‌گیری گذاشته شد که سرانجام با اکثریت داشتن دولت جدید کبک مورد تصویب قرار گرفت.‌ این لایحه جدید مورد تحسین گروه‌های کسب و کار و کارفرمایان قرار گرفته، آنها  می‌گویند که این قانون‌ به جذب نیرو در 120،000 فرصت شغلی کمک خواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
سایمون افزوده است که از میان 18000 پرونده‌، دولت 3700 نفر که قبلا درخواست اقامت دائمی کبک را داده بودند را در اولویت قرار داده است. ‌او گفت افرادی که مهارت‌های کاری متناسب‌ با نیازهای کبک‌ را دارند، انتخاب خواهند شد. سیستم قدیمی برای ورود‌ سریع مهاجران ناکارآمد بود و در نهایت 50 درصد پرونده‌ها رد می‌شد.
از این به بعد، کسانی که مایل به مهاجرت به کبک به روش "کارگران ماهر" هستند باید از طریق آریما، که یک پورتال آنلاین است، اقدام کنند. متقاضیان باید‌ زمینه علاقه خود،‌ آموزش‌هایی که دیده‌اند، زبان و تجربه‌کاری خود را اعلام کنند. این بخش از فرایند رایگان است. سپس وزارت مهاجرت،‌ از بین متقاضیان و بنابه نیازهای بازار کار، نیرو‌های واجد شرایط را انتخاب می‌کند. کسانی که انتخاب می‌شوند می‌توانند درخواست رسمی مهاجرت خود را ارائه دهند و هزینه‌ها را پرداخت کنند.
سایمون گفت: در سیستم جدید، متقاضیان‌ ظرف شش ماه از قبول یا رد درخواست خود مطلع خواهند شد، در حالیکه در سیستم قبلی زمان انتظار آنان تا سه سال هم طول می‌کشید. سیستم جدید اجازه خواهد داد که کارفرمایان برای دریافت مدارک متقاضیان با آنها از طریق ایمیل تماس بگیرند تا فرصت شغلی برای اقامت دائم را فراهم کنند. وی افزود که این گزینه در اوایل سال 2020 در دسترس خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

میشل لبلان، رییس اتاق بازرگانی "متروپولیتن مونترال"، گفت: "در گذشته،‌ بر اساس وعده‌هایی که داده بودیم، افرادی که واجد شرایط ما بودند می‌آمدند ولی کارهایی را که امیدوار بودند به دست نمی‌آوردند. با این تغییر، نارضایتی ناشی از پیدا کردن کار نامناسب از بین می‌رود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 3, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به