پلیس سرانجام دو نوار میخ‌دار زیر چرخ کامیون انداخت تا ماشین زیر پل "مید تاون" متوقف شود
یک مظنون که یک کامیون آتش‌نشانی را به سرقت برده و آژیرکشان در مرکز شهر وینیپگ در حال جولان بود با شلیک داروی بی‌حس‌کننده پلیس بی‌حال شد تا سرانجام پلیس توانست او را دستگیر کند. "روب کارور" از پلیس وینیپگ گفت: "به نظر می‌رسد که مظنون هنگام تعقیب کامیون آتش‌نشانی توسط پلیس، در پی زیر گرفتن عابران پیاده نیز بوده و در این حین به یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد، یک تیر برق را شکست، روی چمن‌های پارک مرکزی شهر حرکت می‌کرد تا آنجایی که افسران پلیسی که در تعقیب او بودند معتقد شدند او ممکن است به هر کاری دست بزند و به همه مانع‌های سر‌راهش‌ برخورد کند".
"جان لین"‌، رئیس سرویس پیراپزشکی آتش‌نشانی وینیپگ گفت که این کامیون آتش‌نشانی برای رسیدگی به یک مورد پزشکی در پارک متوقف شده بود، او در مورد دستورالعمل‌های قفل کردن کامیون در حالیکه مامورین در آن نبودند توضیح نداد‌، اما گفت که این دستورالعمل‌ها‌ معمولاً اجرا می‌شوند؛ پس از اینکه یک مرد در پارک پشت فرمان آن پرید و آژیرکشان از محل دور شد هم حتی کسی مشکوک نشد تا اینکه یک مأمور دیگر آتش‌نشانی که در شیفت کاری خود نبود پس از دیدن کامیون آتش‌نشانی آژیرکشان‌ که مردی بدون انیفورم پشت آن بود این سرقت را خبر داد. در طی این مدت پلیس حتی راه را برای کامیون باز می‌کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ماموران گفتند: "ما سرانجام دو نوار میخ‌دار زیر چرخ کامیون انداختیم تا زیر پل "مید تاون" متوقف شد و این باعث ترافیک زیادی بر روی رودخانه "اسینی‌بوینی" شد. گلگیر جلوی کامیون صدمه خورده‌ و هر دو لاستیک جلوی آن پنچر شده بودند. آن وقت بود که پلیس با شلیک گلوله بیحس کننده مظنون را دستگیر کرد. پلیس می‌گوید هنوز زود است بگویم آیا مواد مخدر در بروز این سرقت موثر بوده یا نه؛ رئیس پلیس این شهر گفته است که بحران "متامفتامین" در پشت افزایش جرایم اخیر بوده است. در سال 2019، 41‌ مورد قتل وجود داشته است، این میزان بالاترین رقم از سال 2011 بوده است. پلیس هنوز مظنون را معرفی نکرده است.
رئیس آتش‌نشانی اضافه کرد: "خطر آنجا بود که ما به دلیل نداشتن کامیون نمی‌توانستیم به درخواست‌های بعدی اورژانسی در شهر که در اثر دزدیده شدن این کامیون، دیگر کامیون نداشتیم، پاسخ دهیم! کامیون آتش‌نشانی وسیله مشکلی برای رانندگی کردن است هم به خاطر طول بلند آن و هم به خاطر 4500 لیتر آبی که داخلش‌ است".
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به