پلیس منطقه‌ای یورک‌ می‌گوید مأمورین ما اطلاعات نادرست ارائه نکرده‌اند
آنچه که دوربین‌ها نشان می‌دهند حاکی از این است که در تاریخ 2 آگوست 2012، " الک تامپراس" پلیس منطقه‌ای یورک به یک مظنون سرقت فشار آورده تا اعتراف کند. تامپراس به "گیل کیم" در مورد سرقت مسلحانه از یک فروشگاه راجرز در "مارکهام" انتاریو‌، که تحت بازجویی بود‌ گفت: "من یقین دارم که تو در هنگام سرقت آنجا بودی". هنگامی که وکیل کیم در پی این بود که این اتهامات را رد کند‌، فیلم بازجویی بسیار مهم شد.
"کوری گیلمور" قاضی دادگستری دیوان عالی برای تصمیم‌گیری در سال 2017  این سؤال را مطرح کرد که چرا کیم در هنگام بازجویی پشت به دوربین قرار گرفته است. گیلمور وقتی متوجه شد که پلیس به کیم حمله کرده و از او اعتراف گرفته پرونده را مجددا به جریان انداخت. قاضی گیلمور نوشت:‌ "تنها استنباطی که باید از موقعیت کیم و دوربین داشت این است که او در مکانی قرار گرفته که تورم و خون روی پیراهنش در دوربین دیده نشود". گیلمر توضیحات تامپراس، بازجوی این پرونده در مورد محل نشستن كیم را منزجر کننده و مضحک خواند.‌‌ قاضی همچنین یاداشت‌های بازجو را ساختگی و جعلی دانست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پرونده کیم فقط یک نمونه از این مشکل شایع در حین بازپرسی است و عمق آن بشتر از آن است که بسیاری از کانادایی‌ها درک کنند. رسانه‌ها اکنون بیش از 50 پرونده جنایی را طی 5 سال گذشته بررسی کرده و دریافته‌اند که در خیلی از موارد قضات متوجه شده‌اند که افسران پلیس شهادت غلط یا گمراه کننده داده‌اند. نتایج تحقیقات انجام گرفته برای "جیمز لاوری"‌، افسر سابق پلیس تورنتو و وکیل مدافع کنونی درباره سوء رفتار خدمات پلیس فرستاده شده، و او این نتایج را متعجب کننده ندانسته است. لاوری نگران است که برخی از افسران ممکن است ذهنیت‌ رسیدن به یک هدف مشخص را داشته باشند {و برای رسیدن به آن هدف حداکثر تلاششان را انجام دهند}، لاوری می‌گوید که این نگرش باید تغییر کند. وی با بیان توضیحات منطقی برخی از افسران گفت: "ما باید این کار {بازجویی} را انجام دهیم تا خیابان‌ها را برای کمک به مردم ایمن سازیم".
پلیس منطقه‌ای یورک با قاضی گیلمور در اینباره اختلاف نظر دارد. سخنگوی پلیس در نامه‌ای به رسانه‌ها نوشت: "تحقیقات از سوی پلیس منطقه‌ای "پیل" به وضوح نتیجه‌گیری‌های قاضی را رد می‌کند. پلیس منطقه‌ای یورک‌ می‌گوید مأمورین ما اطلاعات نادرست ارائه نکرده‌اند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"تام انگل" وکیل مدافع پرونده‌های جنایی در آلبرتا که از یک کتابخانه دیجیتالی اطلاعات مربوط به رفتارهای پلیس که شامل پرونده‌های مربوط به افسران در ادمونتون‌، کلگری و پلیس فدرال کانادا نگهداری می‌کند می‌گوید که اطلاعات مربوط به سوء رفتار پلیس‌، از جمله شهادت مشکل‌ساز‌، باید از طریق جستجوی ساده بانک اطلاعاتی در دسترس همه مردم باشد. او اضافه کرد که هر شهروند باید بتواند نام یک افسر پلیس را جستجو کند و بداند که سابقه رفتار وی چیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 13, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به