پس از گذشت 22 سال‌، احساس می‌کنیم زمان مناسبی برای کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای است
ستارگان رقصنده روی یخ کانادا‌، "تسا وریته" و" اسکات مویر" می‌گویند:" آنها از ورزش کناره می‌گیرند". ‌اعلام بازنشستگی آنها در اواخر سه‌شنبه شب در یک پیام ویدئویی منتشر شده در حسابهای جداگانه توییترشان مشخص شد. این زوج ورزشی که در حال چرخیدن بر روی پیست یخ بودند به کمک تلفن همراهشان در یک پیام عاطفی از هواداران خود بخاطر حمایت از آنها در طول تمام این سالها تشکر کردند. وریته گفت: "پس از گذشت 22 سال‌، احساس می‌کنیم زمان مناسبی برای کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای است ‌او افزود برای هر دو ما بسیار شخصی و احساسی است. ما بسیار سپاسگزار هستیم ما واقعاً چقدر خوش شانس هستیم که توانستیم همه این موفقیت‌ها را با همه شما به اشتراک بگذاریم".
وریته‌، از "لندن" ،‌انتاریو ، و مویر ، از "ایلدرتون"‌، انتاریو‌، قرار بود به دنبال گرفتن مدال طلا در المپیک "پیونگ‌چانگ" در سال 2018 بازنشسته شوند‌، اما تا روز سه شنبه اعلام رسمی نکرده بود. این زوج در حال آماده کردن خود برای یک تور"راک دِ رینک" در کانادا هستند که از 5 اکتبر در"آبوتسفورد"، "بریتیش کلمبیا" آغاز می‌شود و 23 نوامبر در "سنت جان" پایان می‌یابد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
طلای 2018 آنها پنجمین مدال المپیکشان بود. آنها همچنین در بازی‌های ونکوور در سال 2010 در رقص روی‌ یخ مدال ‌طلا‌، در سال 2014 مدال نقره در "سوچی" و یک طلا و یک نقره در مسابقات اسکیت تیم به ترتیب در پیونگ‌چانگ و سوچی به دست آوردند. وریته‌، 30 ساله و مویر 32 ساله 22 سال است که روی یخ با یکدیگر می‌رقصند.
مویر در این ویدئو گفت: "22 سال گذشته و من نمی‌توانم هیچ کلمه‌ای به آن اضافه کنم نمی‌خواهم احساساتی‌ شوم این اولین فیلم سلفی من است و من در آن گریه نمی‌کنم".
وریته و مویر پس از تسخیر طلای المپیک در سال 2010‌ برای مردم دنیا شناخته شدند‌ و در المپیک نهایی خود در سال 2018 توجه هوا‌داران بیشتری را به سمت خود جلب کرده بودند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

وریته گفت:" آینده رقص بر روی یخ کانادا علی رغم باز‌نشستگی آنها روشن است او اضافه کرد کانادا در این رشته ورزشی بسیار خوب است ما مطمئن هستیم نسل بعدی اسکیت بازان همه رکورد‌های ما را می‌شکند و ما برای ان لحظه نمی‌توانیم صبر کنیم تا آنها را تشویق کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 25, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به